Cerimonia commemorativa per l'alpinisti

Una cerimonia di commemorazione hè stata tenuta in Trabzon per 10 alpinisti chì anu persu a vita in una valanga in u Zigana Mountain di Torul distrettu di Gümaşhane in ghjennaghju di l'annu passatu.

À a marcia di commemorazione urganizata da a Federazione Turca di Alpinismo; Parenti di l'alpinisti chì anu persu a vita in u disastru di l'avalanche, u presidente di a Federazione Turca di Alpinismo Alaattin Karaca, u presidente di u Club di Specializazione di Ski di Tennis Mountaineering di Trabzon (TEDAK) Melih Tankutay, u Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport di Trabzon Şerif Özgür è alpinisti 36 da 136 pruvince anu assistitu.

Trascendendu davanti à a Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport di Trabzon, u gruppu affollatu marchjò versu u campu di Atatürk, accumpagnatu da un banner chì diceva "Sì in i nostri cori", pusendu una ghirlanda nantu à u Monumentu Atatürk è hà fattu un minutu di silenziu. U sindaco di Trabzon, Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, era ancu presente à a cerimonia davanti à u Monumentu Atatürk, mentre chì u grande gruppu cantava l'Innu Naziunale cù a banda di marcia di a Municipalità di Trabzon.

Facendu un discorsu quì, u presidente di a Federazione Turca di l'Alpinismo Karaca hà dichjaratu chì, cum'è a federazione, anu decisu di fà una di e so attività di furmazione in a muntagna Zigana quist'annu per commemorare l'alpinisti chì anu persu a so vita in Zigana, è disse: "U nostru dulore hè grande. Un annu hè passatu, è avemu capitu assai bè l'angulu di i so parenti. I nostri alpinisti di 36 pruvince sò venuti quì per commemorare i nostri alpinisti. Li ringraziu assai ", disse.

Nutendu chì u so duvere ùn hè micca di fà scurdà quelli chì serve stu paese, Karaca hà dettu: "Questi amichi eranu veramente serve Trabzon, u nostru paese. Circavanu di prumove a muntagna, a petra, u lavu è u campu di Trabzon. Altrimenti, nimu di elli ùn avia bisognu di qualcosa d'altru ", disse.
L'avvenimentu, assistitu da u sindaco di Trabzon Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, hà finitu cù l'alpinisti chì piglianu una foto di souvenir davanti à u munimentu.

Dopu à a ceremonia, u sindaco di Trabzon, Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, hà ricevutu u presidente di a Federazione Turca di Alpinismo Alaattin Karaca in u so uffiziu. U presidente Gumrukcuoglu hà manifestatu a so tristezza à l'alpinisti chì anu persu a vita per via di u disastru di avalanche in Karaca.

25 membri di TEDAK, chì anu andatu per una caminata nantu à a muntagna Zigana in u distrittu Torul di Gümüşhane u 17 di ghjennaghju di l'annu passatu, sò stati lasciati sottu à una valanga. 10 persone sò morti in l'incidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*