Esigete lezioni di sci gratuiti

I zitelli d'Ordu seranu cunniscenza di u sci
I zitelli d'Ordu seranu cunniscenza di u sci

Mentre chì i sport invernali si sviluppanu ghjornu à ghjornu in l'Anatolia Orientale, induve l'attività suciali sò scarse, e lezioni di ski gratuiti sò datu à quelli chì volenu in u distrittu Ahlat di Bitlis.

Deniz Balaman, presidente di Ahlat Winter Sports and Water Sports Association, hà dichjaratu chì l'attività suciali sò state arrestate, soprattuttu in i mesi d'invernu, è chì u ski hè una grande opportunità per a ghjente lucale. Dichjarà chì a vulintà di scià da 7 à 70 in u distrittu hè cresciutu è questu hè piacevule, u sindaco Balaman hà dettu : « Cum'è associu, per fà u ski populari, avemu cuminciatu à dà lezioni di sci gratuitu à tutti quelli chì volenu. U nostru scopu hè di fà u ski populari è di furmà atleti per a squadra naziunale di sci. In stu cuntestu, a nostra brama più grande hè di fà chì i nostri lucali amassi u sci, di creà un spaziu di attività suciale è sportiva per a nostra ghjuventù, è di esse un passu per i nostri figlioli per entra in a squadra naziunale di sci. U nostru travagliu cuntinueghja in questa direzzione.

Ùn riteneremu micca u nostru sustegnu finu à chì l'amatori di sci imparanu. È assolutamente nisuna tarifa serà pagata per stu serviziu. Pensu chì l'interessu dimustratu in u ski hè gratificante. In cortu, dicu : « Tocca à voi di sciaglià è tocca à insignà ».

L'amatori di u sci, invece, anu manifestatu a so satisfaczione dicendu chì era piacevule à amparà à scià gratuitamente è chì tali attività aiutanu à sparghje rapidamente u prublema di u sci in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*