A transizione di i carri da l'Europa à l'Asia serà da Tekirdağ | Ferrovia TCDD Kosekoy-Gebze

A causa di a chjusa di a linea ferroviaria TCDD Köseköy-Gebze, u prugettu di trasportu di vagoni per navi trà Tekirdağ, İzmit, Derince è Bandırma serà implementatu per 2 anni.

Tekirdağ Port Manager Mubin Salter Salt, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì u prughjettu di trasportu vagoni di treni trà Tekirdağ, Izmit Derince è Bandırma da navi per 2 anni, per via di a linea chjusa cù a custruzzione di a sezione Köseköy-Gebze. I treni chì andaranu à Bandırma è l'internu di l'Anatolia seranu ancu trasportati à Derince da navi, Salt hà dettu: "A ferrovia Akport hè stata custruita. Ci hè un ferry in Derince. In u passatu, i treni da l'Europa passavanu da Sirkeci à Haydarpaşa. Avà sta linea serà annullata per chì i treni passanu da l'Europa à l'Asia da Tekirdağ.L'estremo est di l'Europa sò i terri di Tracia. U puntu di uscita di u trenu, vale à dì u puntu di transizione à l'Asia, serà Tekirdag. Unu d'elli hè da Tekirdağ à Bandırma è l'altru da Tekirdağ à Derince. I navi chì portanu vagoni di trenu sò simili à i battelli di vittura ...

Li chjamemu "Train Fairy". Hanu un sistema ferroviariu cum'è i rails nantu à e ferrovie. I treni in terra sò carricati in u bastimentu pezzu per pezzu. In fatti, sti navi anu ancu dui piani è trè piani. Dunque, hà l'uppurtunità di carricà u trenu custituitu da 25-30 vagoni nantu à a nave è u trasportu in una volta. Dapoi quattru anni campemu cù sta brama. Per pudè cunnette Derince è Bandırma da Tekirdağ u più prestu pussibule. Tuttavia, ci volerà un pocu più di tempu per cunnette Bandırma. Salt hà dichjaratu chì u Portu Portu Asiaticu, chì hè in custruzzione in a cità di Barbaros, serà estremamente solidu è un locu assai prufittuatu per a Turchia. Salt hà cuntinuatu: "U portu sarà costa 500 milioni di dollari. 500 ettari di terra seranu riempiti in u mare. Hè un portu assai grande. U portu, chì appellu à i paesi stranieri cù u 350%, serà u puntu di transitu per i navi è i carichi purtati da i picculi navi di cuntainer sbarcaranu à Barbaros Asya Port. Serà tenutu quì. I navi di cuntainer più grande ghjunghjeranu è purteranu queste merchenzie in certi porti in l'Oceani Pacificu, Atlanticu è Indianu. Da quì, i navi più chjuchi veneranu è piglianu sti bè. Seranu distribuiti à e so destinazioni. I navi di cuntainer cù una lunghezza di 70 metri attraccaranu in stu portu. Ùn ci hè un altru portu cum'è questu in Turchia.

Fonte: TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*