Marmaray aprirà e porte di l'Europa à a Cina

A Ferrovia chì Passa Sottu u Bosforu Aprirà e Porte di l'Oriente à a Turchia, è di l'Europa à a Cina. Ankara è Pechino s'uniscenu per ghjucà un rolu prominente in equilibri geopolitici -
U 90 d'ottobre di u 29, in u 2013 anniversariu di a Republica di Turchia, a ceremonia di apertura di u tunnel ferroviariu "Marmaray", chì passa sottu à u Bosforu. U primu ministru turcu Recep Tayyip Erdogan, fieru di esse vistu cù un cascu protettivu biancu è una giacca riflettente aranciu durante a so visita à unu di i cantieri di u prughjettu, hà descrittu stu prughjettu cum'è u pezzu più impurtante nantu à a "strada di a seta di ferru". Sicondu u ministru turcu di l'Affari Esteri, Ahmet Davutoğlu, u "rinascimentu di a storia" significa un gloriosu ritornu à un passatu induve ci era un flussu imparable di merchenzie è idee trà l'imperi Cinese è Ottumanu.
Oghje, a Turchia è a Cina sò in cuuperazione strategica, dui putenzi amichevuli in crescita: Cambiendu cumplitamenti l'equilibriu geopoliticu di u cuntinente eurasiaticu; Hà i piani di permette à Pechino di ghjunghje à e porte di l'Europa è Ankara à u centru di l'Asia. L'accordi firmati à l'occasione di visite d'altu livellu dapoi u 2009 ne provanu. Frà queste visite citate, pudemu dà esempi di a visita di u vicepresidentu cinese Xi Jinping in Turchia in u frivaru scorsu, accumpagnatu da grandi delegazioni di ministri è imprenditori, è a visita di Erdogan in Cina u 7-11 d'aprile. I Cinesi sò particularmente interessate in i prughjetti di l'infrastruttura maiò di Turchia: anu investitu in a mudernizazione di a reta di l'autostrada è in i prughjetti di treni d'alta veloce ; sò destinati à u terzu ponte di u Bosforu è à i prughjetti di u canali artificiali da esse custruitu paralleli à u Bosforu, è l'offerte per esse apertu per a custruzzione di una centrale nucleare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*