U travagliu cuntinueghja nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars

Cù u cumpletu di a "Roda di a Seta di Ferru", chì i fundamenti sò stati posti da i Presidenti di i trè paesi è chì hè destinatu à trasportà 1 milione di passageri è 3 milioni di tunnellate di carichi annu, Kars diventerà u centru cummerciale di Turchia.

AK Party Kars Deputy Prof. hà dichjaratu chì Kars s'apre di colpu à u mondu cù u Centru Logisticu per esse custruitu parallella à a linea Ferrovia BTK. Dr. Yunus Kılıç; "Ci hè sempre assai dettu di u Centru Logisticu. U Centru Logisticu serà sicuramente in Kars. Ùn hè micca pussibule di stabilisce un centru logisticu fora di Kars. "Semu da vicinu sia l'opere di a linea Ferroviaria BTK è l'evoluzione riguardanti u Centru Logisticu", disse.

U STATU D'AZERBAIJAN CERCA TERRA PER UN CENTRU LOGISTICO

Per d 'altra banda, u Statu Azerbaigianu hà prughjettatu di stabilisce un centru logisticu in Kars chì serve à u mondu internaziunale. L'autorità azeri prughjettanu di stabilisce una basa logistica nantu à 30 ettari di terra in Kars in u scopu di u novu sistema di incentivazione.

Sicondu l'infurmazioni ottenute, centinaie di persone seranu impiegate in u centru logisticu gigante chì l'Azerbaijan stabiliscerà in Kars. L'Azerbaijan impurtarà e merchenzie chì hà bisognu da Turchia attraversu u centru logisticu quì.

In u quadru di u prughjettu di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, 1 milione 500 mila passageri è 3 milioni di tunnellate di carica seranu trasportati annu. In u 2034, hè previstu di trasportà 3 milioni 500 mila passageri è 16 milioni 500 mila tunnellate di carichi annu attraversu sta linea. U travagliu nantu à a linea ferroviaria BTK cuntinueghja senza interruzzione.

Fonte: Beyaz Gazete

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*