Associazione Ferroviaria Americana: Mentre u trafficu ferroviariu hè diminuitu in America è Canada, hà aumentatu in Messico.

Sicondu a dichjarazione fatta da l'Associazione Ferroviaria Americana (AAR), in uttrovi di questu annu, u trafficu ferroviariu in i Stati Uniti hà diminuitu per a settimana 44 per l'effetti di l'uraganu Sandy.
U trafficu intermodale di e ferrovie americane hè statu registratu à 1,5 rimorchi è cuntainer in uttrovi di questu annu, un aumentu di 1.233.475% annu annu. Da uttrovi, u trafficu intermodale di e ferrovie americane hà aumentatu ogni mese per 35 mesi consecutivi. In uttrovi, 6,1 carri sò stati carricati, cù una diminuzione annuale di 1.422.654%. U carbone hè unu di i settori chì anu registratu una diminuzione di u voluminu di trasportu ferroviariu in uttrovi. Dunque, in uttrovi, u voluminu di trasportu ferroviariu di u settore di carbone hè diminuitu di 16%, u voluminu di trasportu ferroviariu di u settore di scarti hè diminuitu di 24,9%, è u voluminu di trasportu ferroviariu di u settore di minerali metallici hè diminuitu di 13,3%.
Sicondu a dichjarazione fatta da AAR, una diminuzione hè stata registrata in a settimana chì finisce u 3 di nuvembre per via di l'uraganu Sandy. Di conseguenza, mentre i carichi di vagoni di e ferrovie americane diminuite di 6,8 per centu paragunatu à a stessa settimana di l'annu precedente, 278.230 vagoni sò stati caricati, mentre chì u trafficu intermodale di e ferrovie americane hè diminuitu di 6,2 per centu annu à 224.467 unità in a stessa settimana.
In a settimana data, i spedizioni di vagoni in Canada sò stati registrati cum'è 2,3 rimorchi è containeri, in calata di 50.705% in paragunà à a stessa settimana di l'annu precedente. In a settimana finita u 3 di nuvembre, i carichi di vagoni in Messicu sò stati registrati in 18 rimorchi è cuntenituri, in crescita di 10.488% annu.
In e prime 2012 settimane di u 44, un totale di 13 vagoni sò stati carricati nantu à 1,8 ferrovie in i Stati Uniti, Canada è Messicu, in diminuzione di 16.497.384 per centu annu annu. U trafficu intermodale di e ferrovie citate hè aumentatu da 4,5% annu annantu à 13.161.986 rimorchi è cuntainer.

Fonte: Steelorbis

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*