L'impiegati di Deutsche Bahn lascianu

Certi servizii di treni sò stati annullati per via di a greva
A greva di duie ore in tuttu u paese sta matina hè stata efficace dopu chì l'accordi di negoziazione cullettiva trà u sindicatu è e Ferrovie Tedesche (Deutsche Bahn) in u settore ferroviariu in Germania anu righjuntu un impasse. A causa di a greva d'avvertimentu trà 06.00 è 8.00 di a matina, u trasportu era paralizatu in tuttu u paese, in particulare in i stati di a Germania orientale induve ci era nevicata. Mentre chì u trasportu trà parechje cità hè statu firmatu per via di a greva, ritardi significativi sò accaduti in alcune linee. Siccomu i travagliadori chì travaglianu in i negozi di riparazione di i treni anu participatu ancu à a greva d'avvertimentu, i treni chì duveranu partì più tardi in u ghjornu sò stati ritardati.
A causa di i grevi chì eranu efficace in Berlinu, Amburgo, Francoforte, Kiel è soprattuttu in parechje cità di u statu di Sassonia, assai persone anu pussutu andà à travaglià tardi. In a dichjarazione fatta in nome di a DB, hè statu dichjaratu chì a greva hè stata efficace in tuttu u paese è chì u trasportu puderia torna à a normale solu dopu meziornu.
In a dichjarazione fatta in nome di u Sindicatu di i Ferroviari (EVG), hè statu dichjaratu chì a participazione à a greva d'avvertimentu era alta è chì l'azzione mirata hè stata realizata cù successu.
I negoziati CBA tenuti trà EVG è Ferrovie Tedesche per 130 mila impiegati ùn anu micca datu risultati finu à a data. I partiti si sò riuniti in Berlinu oghje è cuntinuavanu a negoziazione. EVG dumanda un aumentu di 6.5 per centu in i salarii di l'impiegati per un annu. Finu a ora, u patronu hà offrittu una crescita di 2.4 per centu per u primu annu è 2 per centu per u sicondu annu. Hà prupostu ancu di dà 400 euro per un pagamentu una volta in l'annu dopu. U sindicatu hà decisu di fà una greva d'avvertimentu, affirmannu chì questu ùn era micca una offerta accettabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*