Supportu da OSB per u Prughjettu di Sistema di Ferrovia Ligeru di Manisa

Supportu da OIZ per u Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru di Manisa: u sindaco di Manisa Cengiz Ergün hà ricevutu u presidente di u Cunsigliu di l'OIZ Sait Türek in u so uffiziu.
Durante a visita, i prublemi di espansione di l'OIZ, inseme cù u sistema di ferrovia ligera, chì u presidente Ergün hà purtatu à l'agenda è chì travaglia attualmente, sò stati discututi.
Turek; Supportemu u Prughjettu
U presidente di l'OIZ, Türek, hà dichjaratu chì sustene u prughjettu di a municipalità di Manisa è hà dettu chì sò ancu cuntenti di i passi fatti à u puntu di espansione di l'OIZ. U presidente di u Cunsigliu di l'OIZ, Sait Türek, hà visitatu u sindaco di Manisa Cengiz Ergün in u so ufficiu.
Türek hà prisentatu u presidente Ergün cù l'oliu d'aliva, u novu pruduttu di a so Factory Oil Yonca, durante a visita. Durante a visita di Türek, u vice-sindaco Azmi Açıkdil è i servizii di trasportu Mümin Deniz anu participatu.
Esprimendu chì anu purtatu u prublema di u Sistema di Ferrovia Ligeru à l'agenda in i ghjorni passati è chì stanu travagliendu, u sindaco di Manisa Ergün hà dettu: "Vulemu discutiri i dettagli di u prublema cun elli.
'Importante per i nostri Fratelli Lavoratori
U Light Rail System deve esse purtatu à Manisa à u puntu di trasportu i nostri fratelli chì travaglianu in a Zona Industriale Organizzata quì. Di sicuru, una parte di sta attività hè OSB. Cunsultaremu cun elli per determinà e rotte ligati à questu. Speremu, vulemu accelerà stu prucessu è implementà stu prughjettu in Manisa, chì hè una cità metropolitana. Ti auguru tuttu u megliu avà ", disse.
L'OSB serà spustatu à l'agenda di l'Assemblea
L'allargamentu di l'OIZ hè nantu à l'agenda di l'Assemblea Manisa Mayor Cengiz Ergün hà sottolineatu chì u tema di l'espansione di l'OIZ serà ancu discututu in l'agenda di u cunsigliu in settembre, "I nostri amichi chì travaglianu in a cumissioni facenu u so travagliu in quantu. questu. Averemu ancu discussioni cù u sgiò Sait nantu à sta questione. Spergu chì i dui prublemi seranu benefizii per a nostra cità ", disse.
Semu pronti à sustene u presidente di l'OSB, Sait Türek, d'altra parte, hà dettu ch'elli sò soddisfatti di a pianificazione di a municipalità di Manisa per l'espansione di l'OIZ in cinque anni è a so sensibilità annantu à u Sistema di Ferrovia Ligeru. Dichjarà chì sti studii sò l'approcciu ghjusta, Türek hà dettu: "Ùn hè micca assai cumuni in u nostru paese per valutà i pro è i contra mentre pianificanu un sughjettu. Avà, in u novu approcciu di l'urbanismu, hè necessariu di cunsiderà l'industria, i zoni residenziali, l'infrastruttura, a basura è u trattamentu in tuttu. Pensemu chì u sistema di ferrovia ligera hè ancu impurtante in quantu à trasferisce a forza di travagliu à l'industria in a nostra cità. Semu pronti à dà ogni tipu di sustegnu à un tali prughjettu ind'è e pussibulità chì ci dà e lege. Inseme cù l'India, simu u paese chì usa u minibus u più in u mondu. Avemu da fà una transizione versu i bisogni di l'età civilizzata. Semu pronti à fà a nostra parte in questu sensu ", disse.

Surghjente: 45haber.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*