I travagliadori ferroviari in Francia anu fattu greva

I travagliadori ferroviari anu fattu greva in Francia: u trasportu ferroviariu in u paese hè statu paralizatu per via di a greva.
Circa u 40 per centu di i servizii di treni d'alta velocità programati sò stati annullati per via di a greva di i travagliadori chì prutestavanu e riforme chì l'Amministrazione Ferroviaria Naziunale vulia fà in l'istituzione.
In novu, a greva di i travagliadori in i treni suburbani in Parigi hà datu à i citadini di a capitale un tempu difficiule in u trasportu. U fattu chì i treni di trasportu operanu à u 50 per centu di a capacità hà causatu longu ritardi, soprattuttu in l'ora di viaghju matina.
Mentre ùn ci era micca interruzzione in i servizii di treni chì culleganu a Francia à u Belgio è l'Inghilterra, u 30 per centu di i servizii di treni chì cunnessu a Svizzera è l'Italia sò stati annullati.
A greva hè prevista per finisce u venneri matina. A riforma, prutesta da i travagliadori, prevede a riunione di diverse cumpagnie ferroviarie in u paese sottu un tettu. U prugettu di riforma vinarà à l'agenda parlamentaria dopu à l'elezzioni municipali chì si feranu in marzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*