A più grande greva ferroviaria in a storia sudcoreana

A più grande greva ferroviaria in a storia di a Corea di u Sudu : I machinisti, chì eranu in greva di 22 ghjorni in Corea di u Sud, decisu di vultà à u travagliu cù l'intervenzione di u parlamentu.
U più longu colpu meccanicu in a storia sudcoreana hè finalmente finitu. U Sindicatu Naziunale di i Ferroviari (UDIS), chì hè in greva dapoi 22 ghjorni, hà annunziatu chì anu finitu a greva cù l'intervenzione di u parlamentu. In a so dichjarazione ufficiale, UDIS hà dichjaratu chì 2 ghjorni sò richiesti per i travagliadori per lascià è vultà à u travagliu cum'è di solitu.
In Corea di u Sud, 3 settimane fà, a decisione di u novu guvernu di privatizà a Linea Suseo, chì hè sempre stata una perdita, hà suscitatu i machinisti. Cù a prolongazione di a greva UDIS, i disrupzioni in e linee di treni è di metro anu cuminciatu à disturbà i citadini. I funzionari di u guvernu, invece, anu truvatu a decisione di greva di l'UDIS per esse illegale, è un mandatu d'arrestu hè statu emessu per i funzionari di l'UDIS. Cume l'avvenimenti s'intensificavanu, u parlamentu hà pigliatu u cuntrollu di a situazione.
A cumissione pertinente in u Parlamentu di Corea di u Sudu hà riunitu i partiti. I discorsi chì sò cuminciati sta notte anu purtatu u fruttu oghje. Dopu à e negoziazioni, UDIS annuncia ch'elli avianu decisu di finisce a greva. Dicendu chì ùn hè micca necessariu di disturbà più citadini, u presidente di u Cunsigliu di l'UDIS, Kim Myung-hwan, hà dichjaratu chì anu righjuntu un accordu di basa cù i partiti sottu u tettu di u parlamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*