Supportu da a Municipalità Metropolitana di Konya à u Prughjettu di u Centru di Ski Aladağ

Supportu da a Municipalità Metropolitana di Konya à u Prughjettu di u Centru di Sci Aladağ: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dettu chì mobilizeranu e risorse di a municipalità in l'implementazione di u Prughjettu di u Centru di Sci Aladağ.

Akyürek hà visitatu a cità di Çiftliközü di u distrittu di Derbent in u scopu di l'attività elettorale lucali.

Affirmando chì Derbent diventerà un distrittu cintrali cù a nova Legge di a Municipalità Metropolitana, Akyürek hà dettu chì seguita da vicinu u travagliu realizatu in u distrittu di Derbent.

Akyürek hà dettu: "U sindaco di Derbent Hamdi Acar hà fattu un sforzu per stabilisce una di e stazioni di sci più impurtanti di Turchia quì. Avemu da travaglià nant'à sta questione. Aduprà l'uppurtunità metropolitana cù u nostru merre à questu puntu. "Cum'è a municipalità metropolitana, faremu alcuni investimenti per i quali e risorse di a municipalità di u distrittu ùn sò micca abbastanza, cù u nostru sindaco di distrittu", disse.

U sindaco di Derbent Hamdi Acar hà dettu ancu chì volenu presentà Derbent cum'è un secondu Meram cù a so bellezza naturale, u turismu di l'altipiano è i spazii di picnic.

Dichjarà chì travaglianu per u centru di sci per serve Konya, Acar hà dettu: "U nostru presidente hà una sensibilità veramente grande per u centru di sci Aladağ. Spergu chì a nostra cità metropolitana prutege a nostra stazione di ski, cum'è Kayseri prutege Erciyes. "Porteremu un prughjettu assai culuritu è ​​bellu à Konya quì, sperendu sottu a presidenza di u nostru presidente", disse.