I travagliadori di e ferrovie in Spagna sò in greva

I travagliadori ferroviari sò in greva in Spagna: i travagliadori ferroviari sò in greva in Spagna à a chjama di i sindicati Semaf, CGT è CCOO.

Hè statu dichjaratu chì per via di a greva chì hà cuminciatu à mezzanotti è durà per 23 ore, u serviziu minimu di 20 per centu in i treni di merci, u 75 per centu in i treni suburbani è u 72 per centu in i servizii di treni interurbani d'alta velocità hè garantitu. L'autorità anu annunziatu chì 353 di 255 servizii di treni à alta velocità è 527 di 343 viaghji normali seranu operati.

Hè statu infurmatu chì ùn ci era micca prublemi serii in e stazioni di treni in a matina per via di a greva, è u serviziu minimu hè statu furnitu nurmale.

I sindicati, chì s'opponenu à a privatizazione di l'operazione di i treni di merchenzie è a so vendita sana à a fine di u 2019, à a firma di novi cuntratti cù l'impiegati, è à i taglii, anu decisu di fà greva oghje dopu à e negoziazioni cù u Ministeru di u travagliu publicu. ùn hà micca pussutu dà risultati.

I sindicati anu annunziatu ch'elli si metteranu in greva l'11,14, 15 è XNUMX di settembre s'ellu ùn ci hè micca sviluppu contru à e so rivendicazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*