Formazione di sviluppu persunale per i cunduttori di trasportu publicu in Balıkesir

Formazione di Sviluppu Personale per i Conduttori di Trasportu Pùblicu in Balıkesir: I certificati sò stati dati à i participanti chì anu cumpletu cù successu u seminariu di furmazione "Sviluppu Personale, Comunicazione è Sensibilizazione", u primu di quale hè statu tenutu in Karesi è Altıeylül, u distrittu cintrali.
Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Balıkesir è Trasportu Pùblicu di Balıkesir (BTT) A.Ş. I cunduttori è l'operatori chì travaglianu in veiculi di trasportu publicu anu ricevutu furmazione di sviluppu persunale.
İREM KAAN: "LE NOSTRE PORTE SONU SEMPRE APERTE PER VOI"
A cerimonia di certificatu tenuta in a sala di riunione di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana hà assistitu da u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Dr. Taylan Engin, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari İrem Kaan, Capu di Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali Şaban Akkol, BTT A.Ş. U General Manager Serdar Çiçek, Specialist Administration Local Feryal Cengiz chì hà datu u seminariu, è i cunduttori è l'operatori chì anu assistitu à a furmazione anu assistitu à a furmazione. Parlendu à i piloti à l'iniziu di a ceremonia, l'espertu Feryal Cengiz hà dichjaratu chì a furmazione hè stata assai successu è hà dumandatu à i participanti di ùn mai scurdà ciò chì anu amparatu. Feryal Cengiz, chì hà dichjaratu chì a supervisione persunale di l'educazione continuarà, hà ringraziatu i gestori di a Municipalità Metropolitana chì hà datu sta opportunità. İrem Kaan, Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari, hà dettu chì tali attività di furmazione continuanu in linea cù e richieste di i cunduttori. Esprimendu ch'ella era cuntenta di l'interessu è di a participazione à u seminariu, İrem Kaan hà dettu: "A nostra porta hè sempre aperta per voi, simu aperti à e vostre idee per cuntribuisce à u prucessu, fora di i seminarii di furmazione, è aspittemu ansiosi di i vostri cuntributi. Grazie à tutti per esse venuti ".
Capu di u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu è Sistemi Ferroviari, İrem Kaan, hà rapprisintatu i cunduttori di l'Autobus Pùblicu Privatu, cù u capu Mehmet Turan è BTT A.Ş. Hà datu i so certificati à u General Manager Serdar Çiçek è li vulia bona furtuna.
MOTORE TAYLAN: "A FORMAZIONE CONTINUARÀ"
Allora, Boytur A.Ş. İsmail Bey, u capimachja di a Municipalità Metropolitana, hà presentatu i so certificati à u capu Savaş Dal è u Campus Birlik Carriers Cooperative, Ömer Şavkat, u capu di a cooperativa, in nome di i cunduttori di a Municipalità Metropolitana, Vice Secretariu Generale di a municipalità metropolitana. Taylan Engin hà datu. Taylan Engin hà dettu: "Amici, vogliu ringrazialli tutti in nome di a Municipalità Metropolitana per u vostru interessu è cuntribuzione. Continueremu sti furmazioni inseme ", disse.
Dopu chì i certificati sò stati dati, u Segretariu Generale Assistant Taylan Engin, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu è Sistemi Ferroviari İrem Kaan, espertu in educazione Feryal Cengiz, BTTAŞ. l'ufficiali, l'operatori è i cunduttori cullettivamente piglianu ritratti per commemorate a cerimonia.
Hè statu informatu chì un totale di 10 ore di furmazione hè stata data in u seminariu "Sviluppu Personale, Comunicazione è Sensibilizazione" urganizatu da u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistemi Ferroviari di a Municipalità Metropolitana di Balıkesir trà u 24 di ferraghju è u 2016 di ferraghju 30 per i cunduttori è l'operatori chì servenu in veiculi di trasportu publicu. I cunduttori, chì anu manifestatu a so felicità in a cerimonia di u certificatu, eranu principalmente u sindaco metropolitanu Ahmet Edip Uğur, u subsegretariu generale per i trasporti Taylan Engin, u capu di u dipartimentu di trasportu è sistemi ferroviari İrem Kaan è BTTAŞ. Hanu ringraziatu i so ufficiali. I cunduttori chì anu ricivutu i so certificati anu nutatu chì vulianu questi furmazioni per continuà. Dopu à a cerimonia, un rinfrescante hè statu servitu à l'invitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*