U Target di u presidente Şahin hà un prughjettu di metro

L'obiettivu di u sindaco Şahin hè un Prughjettu di Metro: u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà spiegatu i prughjetti fatti da a municipalità metropolitana in 2,5 anni à i rapprisentanti di l'urganisazioni è e camere non governative.
Şahin, chì si riunì à a cena in u Centru di Cultura è Artu à a fine di i prughjetti, chì hè statu visitatu da u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Osman Toprak, hà infurmatu i rapprisentanti di l'ONG è e camere nantu à i prughjetti.
Zona GAR, Centru di Cultura è Artu, Piazza Naziunale di a Voluntà, Parcu Tüfekçi Yusuf, Parcu Pistachio, crucivia, palazzi sportivi di nova costruzione, zone residenziali, strade novi, strutture suciale è parchi sò stati visitati.
Dichjarà chì si preoccupanu di l'opinioni di l'ONG è di i rapprisentanti di a camera, Şahin hà enfatizatu chì sò aperti à l'opinioni in questu prucessu. Dichjarà chì facenu grandi sforzi per cuntribuisce à u trasportu di Gaziantep, Şahin hà nutatu chì compie un totale di 54 km di piste ciclabili da l'Università di Gaziantep à u centru di a cità. Dichjarà chì un studiente universitariu ghjunghjerà facilmente in u centru di a cità quandu si mette nantu à a so bicicletta, Şahin hà dettu chì ci sò vicinu à 500 mila giovani di menu di 18 anni in Gaziantep. Dichjarà chì ci sò 60 mila studienti, Şahin hà dichjaratu chì vulianu facilità u so trasportu in questu cuntestu.
Spieghendu chì unu di i so scopi hè di custruisce un metro (trenu sotterraneo), u presidente Şahin hà dettu: "Unu di i mo scopi hè di custruisce un metro, vogliu entre in u metro. Comu sapete, u metro hè un prughjettu chì richiede un investimentu enormu. U pianu maestru di trasportu di Gaziantep hè fora. Agiremu in cunseguenza. Trasformeremu u trenu di terra trà u picculu situ industriale è u situ industriale urganizatu in un trenu d’alta velocità. Comu sapete, avemu allargatu e fermate in u sistema di ferrovia ligera. Mentre purtemu 60 mila persone ogni ghjornu quì, purteremu 120 mila persone ogni ghjornu cù u nostru novu contu. In altre parolle, pruvemu di utilizà tutte e opportunità è l'opportunità chì avemu in u trasportu ", disse.
Nutendu chì mentre usavanu e strutture esistenti da una banda, facianu parechje strade da l'altra banda, Şahin hà dichjaratu ch'elli avianu apertu una strada da u latu di a gendarmeria è demolitu 120 case. Ricordendu chì anu cunvertitu u vechju tribunale induve si trovanu in un centru di cultura è d'arte, Şahin hà ricurdatu chì i mosaici sò stati fatti à u centru da i zitelli è e donne tossicodi in i rifugi di e donne.
Dichjarà chì furniscenu servizii à Jarablus da una banda, mentre furnisce a vita suciale di Gaziantep, i servizii obbligatori, l'infrastruttura è i servizii di superstruttura, Şahin hà dettu: "Se mandemu a mità di i 350 mila rifuggiati chì vivenu in Gaziantep in a so cità nativa, u nostru paese serà cunfortu. 40 XNUMX residenti Jarabulus vultonu in a so patria. Per questu, avemu vulsutu fà l'acqua è a strada subitu per chì a ghjente pò vultà in a so patria. Quandu a zona sicura hè stata formata, a ghjente hà cuminciatu à vultà. A maiò parte di quelli in Karkamış sò tornati ", disse.
I rapprisentanti di l'ONG è di a Càmera anu ringraziatu u sindaco Şahin è a so squadra per i so sforzi per fà di Gaziantep una cità più vivibile è chì i prughjetti sò valori aghjuntu per a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*