U numaru di visitori à Konya dopu à YHT hà righjuntu 13 milioni

A fundazione di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Konya è u Centru Logisticu di Kayacık hè stata posta cù una cerimonia tenuta in Kayacık cù a participazione di u Primu Ministru Binali Yıldırım.

A cerimonia hà participatu ancu u Vice Primu Ministru Recep Akdağ, TR 26 Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, Ministru di l'Alimentazione, Agricultura è Allevamentu Eşref Fakıbaba, Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz, Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan, deputati è autorità lucali lucali, rapprisentanti di a gestione è di l'urganisazioni non governamentali, Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın, TCDD Taşımacılık AŞ Direttore Generale Veysi Kurt, ferrovieri è parechji citadini anu assistitu.

"Istanbul hè cusì sicuru in Londra cum'è Konya"

Parlendu à a ceremonia, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà riferitu à u terrurismu è hà dettu: "U terrurismu hè un flagellu in u mondu cum'è un microbu. In l'ultimi dui anni, più di 20 incidenti terroristi sò accaduti solu in Europa. In questu sensu, Turchia hà fattu una chjama à u mondu sanu dapoi anni. Dicemu, fighjate, u terrurismu ùn hè micca bè nè male, u terrurismu hè u flagellu di l'umanità. Hè per quessa, simu inseme, luttemu inseme contr'à u terrurismu. Mentre dicevamu questu, chjusu l'arechje, ma avà hè capitu chì u terrore passa in ogni locu. Sicuru quant'è Istanbul è Konya sò, Londra hè solu sicuru. "

"A Turchia assume compiti assai impurtanti à scala globale in a regione oghje".

Enfatizendu chì l'Unione Europea è a Germania anu abbracciatu i nemici di a Turchia è interferiscenu in i so affari interni, Yıldırım hà dettu: "A Turchia assume compiti assai impurtanti à scala globale in a regione oghje. A sicurità di l'Europa passa per Turchia. Turchia piglia tutte e precauzioni necessarie contr'à l'instabilità è i flussi migratori in a regione. Tuttu u mondu duverebbe sapè chì nimu ùn pò indicà a Turchia, ma hè un paese induve ponu indicà cù i so diti. Sfortunatamente, mentri Turchia hà fattu a so parte in l'UE, ùn hà micca ricevutu a stessa cura è cortesia da a UE ". disse.

Mentre chì 500 mila visitatori sò ghjunti in Konya prima di YHT, u numeru di quelli chì sò ghjunti dopu à YHT hà righjuntu 13 milioni in totale.

Dichjarà chì a stazione di treni d'alta velocità serà custruita nantu à una superficie di 55 mila metri quadrati, ci sarà un centru cummerciale, un hotel è magazzini, a stazione diventerà un centru di vita, a stazione YHT è u Centru Logisticu cambierà a faccia. di Konya, hà enfatizatu chì 2011 milioni di visitatori sò ghjunti è u numeru di visitori chì venenu à Konya prima di u trenu d'alta velocità era 13 mila annu.

Cammineremu inseme cù Konya finu à u 2019, 2023, 2053 è 2071

U Primu Ministru hà dettu chì caminaranu inseme cù Konya finu à u 2019, 2023, 2053 è 2071, chì feranu di Konya una cità megliu cà ieri cù investimenti solidi è opere permanenti, è chì Konya YHT Station è Kayacık Logistics Center, chì a so fundazione hà da esse. esse pusatu oghje, sò trà sti prughjetti. Ellu hà dichjaratu chì Konya, a capitale di Turchia, meriteghja u megliu di tuttu.

Yıldırım hà dichjaratu chì a Ferrovia d'Alta Velocità Konya-Karaman serà ancu cumandata è a custruzzione di a strada circundante cuntinueghja, "U nostru futuru serà più luminoso ch'è oghje. Tuttu serà megliu. Finu chì a nostra unità è fratellanza cuntinueghjanu ", disse.

Konya hè un Centru di Logistica Spirituale

U 26u Primu Ministru di a Republica di Turchia, Konya Deputy Ahmet Davutoğlu hà dettu: "Prima di tuttu, Konya hè un centru logisticu spirituale è storicu. A ghjente si riunite quì. Quì piglianu lezioni di saviezza, saviezza è lealtà, è poi portanu sta lezioni in altre terre. In questu sensu, Konya hè un centru logisticu spirituale rapprisintatu da Mevlana.

I Centri Logistici sò custruiti in tutta a Turchia

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà ancu sottolineatu in u so discorsu chì servizii impurtanti sò stati prestati à Konya per 15 anni è hà fattu dichjarazioni nantu à l'investimenti di u Ministeru in Konya.

Enfatizendu chì travaglianu ghjornu è notte in tutta a Turchia, Arslan hà dettu: "Sapemu chì i centri logistichi si susteneranu l'un l'altru per esse custruitu micca solu in Konya, ma ancu in tutta a Turchia. U prucessu di licitazione di u Prughjettu di u Centru Logisticu di Karaman hà ancu principiatu. L'offerte saranu ricevute u 3 d'ottobre ". disse.

Arslan hà dettu chì, in u quadru di l'istruzzioni di u Primu Ministru per cunnette Konya à Antalya cù un trenu d'alta velocità, u travagliu cuntinueghja à cunnette sti cità cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità Kayseri-Aksaray-Konya-Antalya.

"Cum'è a famiglia di Trasporti, Marittimi è Comunicazioni di 100 mila persone, ci uniscemu à u nostru ghjornu è notte per cumpiendu e vostre istruzioni senza interrompe i prughjetti chì avete iniziatu. Sapemu chì ci sò quelli chì anu sbulicatu a nostra strada in stu viaghju. Di sicuru, a dirigenza di u nostru presidente è a vostra dirigenza aprenu a strada per noi, ma sapemu chì daretu à u vostru putere, daretu à u vostru travagliu cù u nostru presidente, hè a nostra nazione. Finu à ch'elli anu stu sustegnu è seguite a vostra forte caminata in u mondu, continueremu à marchjà daretu à voi.

Dopu à i discorsi, u Primu Ministru Binali Yıldırım pressò u buttone è versò u primu mortar di a Stazione YHT è u Centru Logisticu.

Konya YHT Station servirà 3 milioni di passageri annu

Comu hè cunnisciutu, a Stazione Konya YHT, chì hè stata custruita per risponde à a crescente dumanda di passageri cù l'operazione di treni à alta velocità, hè prevista per serve trè milioni di passageri annu. Mentre a stazione serà integrata cù u prughjettu di u sistema di ferrovia leggera urbana, diventerà unu di i centri di attrazione di a cità cù u so equipamentu suciale è culturale.

Centru logisticu di Kayacik

U centru logisticu, chì serà custruitu annantu à una zona di un milione di metri quadrati vicinu à a Zona Industriale Organizzata di Konya, avarà una capacità di trasportu annuale di 1,7 milioni di tunnellate. Kayacık, unu di i 21 centri logistichi custruiti in i centri di produzzione impurtanti di Turchia, serà una basa impurtante per Konya, una cità industriale è agricula, per apre à i mercati domestici è stranieri, è aumentà u so putere cumpetitivu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*