I Ferroviari Francesi si preparanu à a greva di 36 ghjorni

In Francia, l'impiegati di a SNCF, l'agenza naziunale di trasportu ferruviariu, cumincianu u luni u so stop di travagliu di 3 mesi.

I funzionari di l'istituzione anu dichjaratu chì u 3% di i cunduttori si uniscenu à a greva u marti 77 d'aprile, è anu avvistatu i citadini francesi chì u trafficu seria seriamente disturbatu.

In u scopu di u muvimentu chjamatu "Lutta Ferroviaria", l'impiegati di l'istituzione urganizeranu un arrestu di u travagliu per un totale di 3 ghjorni in i prossimi 36 mesi.

L'impiegati di a SNCF reagiscenu à u prugettu di legge di u presidente Emmanuel Macron chì apre a strada per a privatizazione di e ferrovie francesi. Macron vole ancu cambià u statutu speciale di l'impiegati ferroviari cù a lege.

I travagliadori ferroviari, chì travaglianu turni di notte è di fine settimana in un travagliu altamente fisicu, anu beneficii cum'è a pensione anticipata è una migliore assistenza sanitaria. Inoltre, in u paese induve u salariu mediu grossu hè di 2912 Euro, l'impiegati di SNCF guadagnanu una media di 3090 Euro.

Surghjente: en.euronews.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*