Rapportu di Disastru di u Trenu di Çorlu di l'IMO Annunciatu

U rapportu preparatu da a Càmera di Ingegneri Civili di TMMOB in quantu à l'accidentu di trenu chì hà causatu a morte di 25 persone in u distrittu Çorlu di Tekirdağ hè statu cumpletu. In u rapportu, chì era chjamatu "a pioggia ùn hè micca u culprit di l'incidentu", hè statu enfatizatu chì ci era tile è pezzi di marmura in u riempimentu di u culvert nantu à a linea ferroviaria rinnuvata, è chì u riempimentu ùn era micca furmatu in cunfurmità cù a tecnica.

In u rapportu preparatu da a Càmera di Ingegneri Civili di TMMOB in quantu à l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Çorlu l'8 di lugliu è in quale 25 persone anu persu a so vita è 317 persone sò state ferite, "U culpitu di questu incidente ùn hè micca a pioggia. Quelli chì facenu, sò quelli chì l'anu custruitu è ​​quelli chì ùn inspeccionanu micca e strutture chì sò state custruite.

Riguardu à l'inversione di 5 vagoni in u rapportu, "I meccanichi chì anu sentitu un forte scossa anu applicatu freni rapidi. Se u frenu ùn era statu pressatu, u trenu puderia cuntinuà a so strada senza deraillement.

Riassuntu di u rapportu:
L'autorità si scurdanu di l'essenza di a materia, cum'è facenu dopu à ogni disastru, è ghjudicà secondu u risultatu! E cunsequenze di i disastri, micca i causi, sò enfatizzati dopu ogni disastru. A relazione di causa è effettu hè sfurtunatamenti micca presa in contu!

Si vede chì a linea di ferrovia passa per terreni agriculi. In i lochi induve i terreni agriculi passanu, a forza portante di a terra hè debule. In i ritratti pigliati, si vede chì, per via di l'insufficienza di u ballast è di i strati di ballast inferjuri, hà persu a so funzione è ancu sparisce in a terra naturali. Tecnicamente, stu stop hè chjamatu ingestione di ballast.

Durante a custruzzione di a linea ferroviaria, l'infurmazioni nantu à u colapsu, u colapsu è u slip di strati è u scaricamentu ùn sò micca stati cunsiderati. Vulemu ancu sapè chì u mantenimentu è i cuntrolli necessarii ùn sò micca realizati in cunsiderà e piogge, è chì stu accidente ùn deve esse culligatu solu à l'ultimi piovi !

U culpèvule ùn hè micca a pioggia ! I custruttori sò quelli chì l'anu custruitu è ​​quelli chì ùn cuntrullanu micca e strutture chì sò state custruite.

Cum'è a Càmera di l'Ingegneri Civili, offrimu una volta di più e nostre condoléances à i parenti di i nostri citadini chì anu persu a vita è vulemu una pronta guariscenza à i feriti.

Incidenti o accidenti ferroviari ùn sò micca assai cumuni. Hà pigliatu u so postu in u cima trà i tipi di trasportu in u ranking di sicurezza ferroviaria. Sta determinazione, chì pò sparghje in u mondu sanu, ùn hè micca una pruduzzioni di prucessi spontanei; Inseme cù u potenziale di sicurezza inerente di u trasportu ferroviariu, hè un risultatu previstu di l'ispezione è di u mantenimentu di tutti i cumpunenti ferroviari in generale, cù un certu approcciu di disciplina (tradiziunale). Shinkansen, u primu trenu d'alta velocità di u mondu chì cunghjunta e cità Tokyo-Osaka in Giappone à una velocità di 1964 km / h in u 200, hè una ferrovia chì hà sappiutu furnisce u serviziu senza accidenti finu à oghje.

A ferrovia hè sicura, ma hè a cunniscenza di sicurezza di quelli chì gestiscenu u sistema in u fondu chì a rende sicura. L'autorità rispunsevuli di i servizii di trasportu di a maiò parte di i paesi sviluppati sparte apertamente cù u publicu i so rapporti d'esame è di valutazione nantu à incidenti / accidenti ferroviari chì si verificanu in i so paesi. Stu approcciu hè ancu un pruduttu di l'approcciu di sicurità chì serve per rinfurzà a sicurità (è affidabilità) di a ferrovia. L'incidenti / l'accidenti ferroviari sò per ragioni spiegabili è sò istruttivi per e lezioni è e precauzioni per esse pigliate in modu chì ùn si ripresentenu micca. Unu di i duveri principali di i rispunsevuli di u trasportu ferroviariu, chì hè un serviziu publicu, hè di valutà incidenti / accidenti ferroviari in modu trasparente è obiettivu, per sparte i risultati cù u publicu, per determinà è implementà e misure da piglià per prevene quelli simili. da esse ripetutu.

A Legge di Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia hè entrata in vigore in 2013. Sicondu sta lege, mentre a Direzzione Generale di TCDD Enterprise hè rispunsevule per l'infrastruttura ferroviaria, i servizii di trasportu di passageri è di merci sò furniti da TCDD Taşımacılık A.Ş. promulgata da a lege. Questi arrangiamenti sò stati fatti in a continuazione di e pratiche di riduzione di u persunale iniziate in e ferrovie in l'anni precedenti. Cù a nova lege, i cumpunenti organizzativi di u trasportu ferroviariu è e relazioni trà elli sò stati largamente ridefiniti è stabiliti. In questu prucessu, hè osservatu chì a maiò parte di a cunniscenza istituzionale è l'esperienza di l'impiegati hè stata persa.

L'istituzioni sò forti quant'è l'unità di e unità chì a custituiscenu è e relazioni trà elli, è ancu u sensu d'appartenenza di l'impiegati chì dà vita à l'istituzione. A regula d'oru chì si applica à tutte l'altri istituzioni hè ancu valida per TCDD: Fà l'assignazioni basatu nantu à u meritu, observendu i criteri universali di a raghjoni è a cuscenza in e decisioni è pratiche pigliate. I Ferroviari devenu esse una istituzione chì i so impiegati sò fieri è felici di serve. A rispunsabilità di esaminà e negatività sperimentate in u cuntestu di a causa è l'effettu è di sparte i risultati cù u publicu in una manera trasparente deve ancu esse cumprita in modu sensitivu cum'è esigenza di fà u serviziu publicu.

U deraillement di u trenu di passageri chì hè accadutu in Çorlu l'8 di lugliu hà revelatu e debule è a mancanza di surviglianza in quantu à l'infrastruttura ferroviaria di a linea in quistione.

I piovi forti di cortu termine vistu in a regione in i ghjorni prima di l'incidentu duveranu esse cunsideratu un signu impurtante per l'intensificazione di l'ispezione di e strade è di l'infrastruttura; in ogni modu, pare chì sta dati ùn hè micca stata valutata bè.

  • U culvert, chì era in prima linea di l'incidentu, ùn era micca direttamente efficace in u deraillement di u trenu, è hà causatu un frenu rapidu da i meccanichi chì anu sentitu severi scossa mentre u passava. Se u trenu frenava normalmente o ùn frenava micca, era prubabile di cuntinuà a so strada senza deraillement.
  • In casi spiciali, u frenu seriale appiicatu à piantà u trenu in una corta distanza hè una di e funzioni di frenu di u trenu. Mentre ùn hè micca cunsigliatu per esse appiicatu nantu à e rùbbriche curve (turns) per ragioni di sicurità, ùn ci hè micca dannu in appricà nantu à e rùbbriche dritte (alliymans) di a strada. U frenu seriale applicatu nantu à e linee ferroviarie chì a so infrastruttura è a superstruttura ùn sò micca in abbastanza boni cundizioni pò causà diverse distorsioni geometriche, cum'è u buckling in a superstruttura. In l'incidentu in Çorlu, hè cunsideratu chì u trenu hà deragliatu perchè u frenu seriale applicatu hà causatu un buckling in i rails.
  • Dopu à l'incidentu, hè statu osservatu chì i travaglii di riparazione realizati in u filamentu di u culvert è a seccione di linea dopu à u culvert ùn sò micca stati realizati in cunfurmità cù a tecnica. In queste cundizioni, hè inevitabbile chì avvenimenti simili si succèranu in u stessu locu.

Cliccate quì per accede à u testu sanu di u rapportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*