I travaglii di u ponte sò cuminciati à Salim Dervişoğlu

A municipalità metropolitana di Kocaeli trasforma a strada Salim Dervişoğlu in una strada doppia cù i so travaglii di espansione. Quandu u travagliu nantu à a rùbbrica da a zona 42 Evler à a strada Çuhane hè finita, emergerà una strada doppia cù 2 partenze è dui arrivi. In u risultatu di u trafficu aumentatu in D-100, a strada usata da i veiculi per u trasportu diventerà una strada alternativa quandu entra in serviziu. A strada hè preferita da i cunduttori perchè traccia una linea chì si estende da Köseköy à Derince.

PILES BORED SONT PRODUTI
I travaglii di riempimentu in a parte orientale di a strada sò stati largamente finiti. L'applicazioni di muru di petra cuntinueghjanu in parechji punti. I travaglii di u ponte sò realizati in a parte occidentale di a strada trà u Ponte di u Primu Passu è a strada Kâhya Kadın. Comu parte di u travagliu, u vechju ponte sopra u Kumla Stream hè statu demolitu per esse allargatu è ricustruitu. U travagliu di u ponte hè ancu fattu nantu à u canali nantu à a parti uccidintali di a strada. A fabricazione di pile bored hè realizatu in u studiu.

60 METRI PONTE NOVU
Un novu ponte, 60 metri di longu è 20 metri di larghezza, serà custruitu per rimpiazzà u ponte di Kumla colapsatu. U ponte supplementu nantu à u canali situatu à l'ouest di u canali serà 11 metri di larghezza è 17 metri di longu. A strada Salim Dervişoğlu, chì hè aduprata cum'è un andatu à una sola corsia è si estende nantu à un asse est-ovest in a zona costiera di Izmit, servirà cum'è una strada à duie corsie dopu à u travagliu di doppia strada.

4 mila 950 metri
A strada Salim Dervişoğlu trà 42 Evler è Çuhane Street hè stata trasfurmata in una strada doppia cù u prugettu. A sezione stradale di 4 metri hè 950 metri di larghezza trà 42 Evler è u Ponte İlk Adım, è 17 metri di larghezza da u Ponte İlk Adım à Çuhane Street. Ci sarà ancu una mediana centrale illuminata nantu à a nova strada doppia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*