U gigante di l'automobile tedesca Volkswagen farà un investimentu in fabbrica in Turchia

U gigante di l'automobile tedesca Volkswagen farà investimentu in fabbrica in Turchia
U gigante di l'automobile tedesca Volkswagen farà investimentu in fabbrica in Turchia

U fabricatore di l'automobile tedesca Volkswagen (VW) si prepara à investisce in una fabbrica in Turchia chì furnisce impieghi annuali per 5 mila persone. VW, chì hà cercatu diverse manere di fà spaziu per mudelli elettrici in i so stabilimenti di produzzione in Germania per un tempu, hà sceltu trà Bulgaria è Turchia per u so investimentu in fabbrica. A nutizia in u ghjurnale di l'automobile tedescu Automobilwoche dichjara chì a cunniscenza di u paese di a produzzione di l'automobile hè stata efficace in a scelta di Turchia. L'installazione di VW in Turchia, chì serà operativa in 2022, inizialmente intraprenderà a produzzione di mudelli Skoda è Seat in u gruppu.

U giant di l'automobile tedesca Volkswagen (VW), chì hà pruvatu à esse cunvinta à invistisce in Turchia per più di 10 anni, hè ghjuntu à a fine. A marca tedesca, chì hà decisu di apre una fabbrica in Turchia, pruducia inizialmente mudelli Skoda è Seat.

VW hà bisognu di un novu stabilimentu di produzzione per un tempu per fà spaziu per mudelli elettrici in i so fabbriche esistenti. Sicondu a nutizia di u ghjurnale di l'automobile tedescu Automobilwoche, u fabricatore tedescu, chì hà pigliatu a Bulgaria è a Turchia in u so radar per l'investimentu in questu cuntestu, hà sceltu Turchia per a so sperienza è a so cunniscenza in a produzzione di l'automobile.

A decisione di Volkswagen di investisce in Turchia hè ghjunta dopu à u prucessu di nurmalizazione di e relazioni trà Turchia è Germania. Tantu cusì chì e relazioni ammorbidite dopu a visita di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Germania in settembre anu acceleratu l'investimenti. Prima, in uttrovi, l'investimentu di 35 miliardi di dollari di u cunsorziu guidatu da Siemens tedesca, destinatu à mudernizà a reta ferroviaria di Turchia è à aumentà u numeru di linee di treni d'alta velocità, hè statu purtatu à l'agenda. Pò esse dichjaratu chì a decisione d'investimentu di Volkswagen, chì hè vinuta circa 2 mesi dopu, hè stata presa cù l'influenza di a normalizazione di e relazioni.

INIZIARÀ A PRODUZIONE IN 2022

A fabbrica di Turchia di VW, chì hè prevista per esse operativa in 2022, hè prevista per impiegà circa 5 mila persone. In a fabbrica, chì pruducerà mudelli di più di una marca in u gruppu, Skoda Karoq è Seat Ateca sò previsti per esce da e linee in a prima tappa.

I dui mudelli in quistione sò pruduciuti in a stallazione Kvasiny di Skoda, una di e marche di u gruppu VW, in a Repubblica Ceca. Dopu chì a pruduzzione in Kvasiny hè spustata in Turchia, hè dichjaratu chì a marca tedesca assignarà e fabbriche Emden è Hannover in Germania à mudelli elettrici è trasfurmà a produzzione di Passat à Kvasiny.

CONSIDERANDO OTOSAN PER COMMERCIALE

VW, chì accelerà i so piani di transizione à mudelli elettrici, hà annunziatu pocu fà chì puderia cooperà cù Ford. In questu cuntestu, hè statu infurmatu chì a marca tedesca pensa à riduce i costi è fà spaziu per mudelli elettrici in i so fabbriche esistenti trasferendu a produzzione di u so mudellu cummerciale Transporter à a fabbrica Otosan in Gölcük, induve u mudellu Transit di Ford hè pruduttu.

Surghjente: www.haberturk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*