Cina Sviluppa Trenu Automaticu chì Va 350 Km Per Ora

gin sviluppa un trenu automaticu chì viaghja à 350 km per ora
gin sviluppa un trenu automaticu chì viaghja à 350 km per ora

Scienza è Tecnulugia Daily raporti chì a China Railways Corporation hè sviluppatu un sistema di cuntrollu chì permetterà Fuxing treni high-vitezza à upirari in autumàticu à vitezza di fin'à 350 chilomitri per ora.

L'impresa ferroviaria naziunale hà dettu u marti (1 di ghjennaghju) chì u sistema di operazione di trenu automatizatu (OTI) serà prima utilizatu trà e cità Beijing è Zhangjiangkou in a pruvincia di Hebei. I treni automatichi seranu messi in serviziu prima di l'Olimpiadi Invernali in 2022.

U sistema OTI libererà i cunduttori da u compitu di piantà u trenu in stazioni è apre è chjude porte per i passageri. Per d 'altra banda, u sistema accelerà o rallenta u trenu secondu u calendariu.

U sistema OTI hè digià stallatu nantu à duie linee di 200 chilometri è certi treni d'alta velocità in a pruvincia di Guangdong. L'equipaggiu OTİ hè adupratu per a prima volta in u mondu nantu à i treni chì viaghjanu à questa velocità.

À a fine di l'annu passatu, a China Railway Corporation avia implementatu una prova di campu OTI di trè mesi nantu à u trenu d'alta velocità trà Pechino è a cità di Shenyang in a pruvincia di Liaoning. I sperti anu dichjaratu chì u sistema hà passatu tutte e teste cù successu è hè pronta per l'usu regulare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*