Pirelli porta i pneumatici di Formula 1 più duri per e curve veloci di u Grand Prix di Gran Bretagna!

Pirelli porta i pneumatici di formula più duru per e curve veloci di u Grand Prix di Gran Bretagna
Pirelli porta i pneumatici di formula più duru per e curve veloci di u Grand Prix di Gran Bretagna

Pirelli porta i trè pneumatici più duru di a serie, White hard, Yellow medium è Red soft, à a corsa di Silverstone per a terza volta quist'annu dopu à Bahrain è a Spagna. Sta scelta hè destinata à risponde à l'alte esigenze energetiche di e famose curve veloci di u circuitu britannicu. U circuitu di Silverstone, induve u primu Grand Prix di u campiunatu mundiale hà fattu guasi 70 anni fà, hè sempre unu di i favoriti di l'amatori cum'è unu di i lochi sacri di l'sport motori.

Funzioni di a pista

In i cantoni veloci chì definiscenu u circuitu di Silverstone, in particulare in a furmazione di Maggots, Becketts è Chapel, induve tutti i cunduttori entranu in u massimu marcia, i pneumatici sò constantemente carricati di alta energia. In u risultatu, sò sottumessi à forze G assai altu.

L'intera superficia di a pista hè stata ripigliata pocu prima di u Grand Prix di questu annu per alliscià i bocchi, migliurà u drenaje è mette in risaltu i dips. In u risultatu, i tempi di volta pò esse attese per accelerà. U tempu di volta più veloce in u layout attuale hè statu registratu da u pilotu di Mercedes Lewis Hamilton in qualificazione l'annu passatu.

Ancu s'è l'energii laterali piuttostu chè a trazione è u frenu venenu in prima linea nantu à a pista di Silverstone, ci sò ancu rùbbriche più lente è tecniche in u cumplessu Arena. Per quessa, un pocu cumprumissu pò esse necessariu per a determinazione di a strategia. Per ottene questu nantu à a pista induve u sorpassu hè assolutamente pussibule, richiede una grande determinazione.

Hè sempre difficiule di predichendu u clima in u Regnu Unitu. U Gran Premiu di Gran Bretagna vede u sole è a pioggia in u stessu weekend, cusì e squadre devenu esse preparate per tutte e cundizioni.

L'annu passatu, ci sò stati squadre chì anu fattu una è duie pit stop per via di l'usu inusual di a vittura di salvezza duie volte. Tutti i piloti chì anu optatu per un second pit stop l'anu fattu durante a vittura di sicurezza, è sta tattica hà aiutatu u pilotu Ferrari Sebastian Vettel à vince a corsa.

Mario Isola - Presidente di F1 è Auto Racing

"Siccomu u novu asfaltu hè statu postu assai recentemente, serà interessante per vede cumu affetterà a corsa. Pò fà chì a pista diventerà ancu più veloce di ciò chì hè digià. Ricumandemu a listessa scelta di pasta cum'è l'annu passatu; Seranu adattati per i cantoni cù i più alti bisogni energetichi di l'annu, cù circuiti cum'è Spa è Suzuka. Ci sò alcune scunnisciute davanti à a corsa di Silverstone di questu annu, cù u novu asfaltu di a pista è e cundizioni climatichi variabili di u Regnu Unitu. "A cullizzioni di dati in furmazione libera hè più impurtante chè mai per determinà a megliu strategia".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*