Analisi di u settore di i Sistemi di Trasportu Ferroviariu

Analisi di u settore di i sistemi di trasportu ferroviariu
Analisi di u settore di i sistemi di trasportu ferroviariu

Da u 1856 à u 1923, u nostru paese hà ereditatu una ferrovia di 4.136 chilometri da u periodu ottomanu. Duranti u periodu republicanu, circa 3.000 1950 km di ferrovie sò stati custruiti per accelerà l'investimenti ferroviari. Finu à u 3.764, un totale di 42 chilometri di rete ferroviaria hè stata ghjunta. In questu periodu, u trasportu di passageri era 68% è u trasportu di merci era 1940%. U prugressu di e rete di ferru, chì si rallenta dopu à u 1950, hà avutu una longa pausa per più di mezu seculu dapoi l'anni XNUMX.

Stu pirìudu, quandu i rails d'acciaio succumbenu à i roti di gomma, era ancu ricurdatu cù uni pochi di passi fatti nantu à a strada di a naziunalisazione. KARAKURT pruduciutu in Eskişehir è BOZKURT fabbricatu in Sivas sò passati in a storia cum'è a prima locomotiva a vapore domestica, è a vittura Devrim prodotta in Eskişehir hè passata in a storia cum'è a prima automobile domestica.

L'annu 1950 hè stata una tappa per e ferrovie, in un tempu chì a speranza era pensata persa in i sistemi di trasportu ferroviariu è urbanu, chì sò stati trascurati da u 2003 à u 2003.

In questu novu periodu, i miri di u 2023 sò stati stabiliti, è dopu ci sò stati grandi sviluppi in ferrovie d'acciaio. L'indennità di TCDD hè stata aumentata, i prughjetti chì sò stati lasciati a putreri nantu à scaffali polverosi sò stati eliminati da i scaffali unu per unu, i prughjetti giganti chì portanu Turchia à u futuru in ferrovie sò stati implementati in l'ultimi 15 anni, è investimenti enormi sò stati. cuminciatu à esse fattu. 2003 miliardi di TL sò stati investiti in rails di ferru da u 60 è l'investimenti cuntinueghjanu à piena velocità. Turchia hà scontru à YHT cù l'apertura di a linea Ankara-Eskişehir in 2009 è diventa u 8u paese in u mondu è u 6u in Europa cù a tecnulugia YHT. Avemu pigliatu u trenu chì avemu mancatu dopu à u 1950 cù investimenti in Treni d'Alta Velocità.

Mentre u tentativu di intruduce u Trenu High Speed ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ MARMARAY. U prughjettu di a Strada di a Seta, u nostru sognu di 150 anni, hà cuminciatu à realizà cù a linea Baku-Tbilisi-Kars (BTK). I prughjetti MARMARAY è BTK, chì furnisceranu un trasportu ferroviariu ininterrottu da Pechino à Londra, sò diventati l'indicatore di a futura faccia di Turchia, chì cambia è si sviluppa in u mondu sanu.

Mentre l'investimenti di u Ministeru di i Trasporti eranu 2003% in 17, hè aumentatu à 2013% in 45. Dopu à e linee di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Karaman-Eskişehir è Ankara-Istanbul; Ankara - İzmir, Ankara - Sivas, Ankara - Bursa E linee YHT seranu cumpletate in un futuru vicinu, è 46 di e nostre cità, chì currispondenu à u 15% di a pupulazione di u paese, seranu cunnessi l'una cù l'altra cù YHT, è grandi aumenti saranu. esse rializatu in u numeru di visite interurbani cummirciali, culturali è turistiche.

Per leghje l'analisi cumpleta di l'industria di i sistemi di trasportu ferroviari CLICCA QUI

Dr. İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*