Prublemu d'entrata di u terminal di autobus interurbanu di Diyarbakir risoltu

U prublema di l'entrata di u terminal di l'autobus interurbanu di Diyabakir hè risolta
U prublema di l'entrata di u terminal di l'autobus interurbanu di Diyabakir hè risolta

U guvernatore di Diyarbakır è u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakır, V.Hasan Basri Güzeloğlu, anu dichjaratu chì l'entrata di l'Operazioni di l'Autobus Intercity di Diyarbakır (DİŞTİ), chì hè stata pianificata in violazione di e regule di trafficu, serà riorganizzata è serve à u publicu.

A municipalità metropolitana di Diyarbakır, chì dà una grande impurtanza à e lagnanze è e dumande di i citadini è produce suluzioni senza perda di tempu, rinnuvà l'entrata di l'Operazioni di Terminale di Bus Intercity Diyarbakır (DİŞTİ), chì hè stata pianificata contru à e regule di trafficu è hà causatu accidenti. Güzeloğlu, chì hà scontru cù i capi di dipartimenti in quantu à e lagnanze di i citadini à u nostru guvernatore è u sindaco di a municipalità metropolitana di Diyarbakır V. Hasan Basri Güzeloğlu, hà datu struzzioni per a ri-pianificazione di l'entrata di DİŞTİ è piglià l'arrangiamenti necessarii. Dopu à a pianificazione, i squadre di u Dipartimentu di Mantenimentu di Strada è di Coordinazione di l'Infrastruttura di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır anu iniziatu u so travagliu. U sgiò Güzeloğlu, chì hè ghjuntu cù u Capu di a Pulizzia Pruvinciale Şükrü Yaman, chì hè ghjustu cuminciatu à travaglià in a zona induve u travagliu serà realizatu, hà fattu una dichjarazione annantu à u travagliu da fà.

Dichjarà chì anu iniziatu prughjetti per risolve i prublemi chì i citadini s'aspittavanu è trasmessi da l'Uffiziu di u Governatore Diyarbakır è a Municipalità Metropolitana, u sgiò Güzeloğlu hà dettu: "Producemu immediatamente suluzioni in u quadru di i prublemi chì i nostri citadini ci trasmettenu. Ci hè statu un prublema assai impurtante sperimentatu da u passatu à u presente nantu à a strada di cunnessione davanti à l'autostazione. Ci hè statu un prublema chì impedisce l'accessu direttu à l'autostazione, hà fattu difficultà per i nostri citadini per entra è surtite, è, cum'è ognunu sapi, chì implica una volta contru à e regule di trafficu, chì implica risichi è violazioni. Sta questione hè stata trasmessa à mè da i nostri citadini. Avemu immediatamente urdinatu à u dipartimentu pertinente di a nostra Municipalità Metropolitana per risolve u prublema. Cù u prughjettu pruduciutu oghje, realiceremu un prughjettu à tempu cunvene in quantu à e regule di trafficu è furnisce cunfortu d'accessu facilitendu l'accessu, cù l'opere iniziate avà à a nostra stazione d'autobus. Quandu si vede oghje, ùn avemu micca accessu direttu à a stazione di autobus da a strada principale in u nostru prughjettu. Siccomu a nostra linea in corso ùn cuntene micca una cunnessione, l'accessu hè fattu vultendu da a direzzione opposta, contru à e regule di trafficu.

Apuntendu chì ci sò stati perdi di vita è di pruprietà in u passatu è chì ci sò stati assai accidenti di trafficu, u sgiò Güzeloğlu hà dettu: "Ora, avemu principiatu u prughjettu, chì risolve questu è furnisce un trasportu assai piacevule è accessu in termini di trafficu. regule di sicurità è di trafficu, chì include a cunnessione à a stazione di autobus da a strada principale, cum'è vi vede in l'imaghjina dopu, inseme cù u prugettu. Cù u prugettu, u paisaghju di l'integrità di l'area serà ancu cumpletu. Spergu chì a nostra stazione di autobus serà accessibile sia da a strada principale sia da a strada posteriore, chì cuntinueghja à cunnette ", disse.

Nutendu chì e stazioni d'autobus sò a faccia di e cità è una spezia di vetrina introduttiva, u sgiò Güzeloğlu hà dettu: "Avemu principiatu recentemente una pulizia in a stazione d'autobus chì ùn hè micca stata fatta da parechji anni. L'annu dopu, avemu da principià un prughjettu ambiziosu à a nostra stazione d'autobus, chì hè a faccia di e cità in un sensu è una spezia di vetrina promozionale chì serve a densità di persone cum'è l'autostazione. Siccomu avemu digià cunnisciutu parechje carenze, l'infrastruttura fisica di a stazione di autobus, l'infrastrutture di ventilazione è di climatizazione, è tutti i posti di travagliu chì serve quì riceveranu serviziu in questu sensu in u prugramma d'investimentu 2020. Serà un prughjettu assai ambiziosu chì include à tempu l'integrità di a zona è u so paisaghjolu, chì permetterà à tutti i nostri citadini di scuntrà cù u serviziu di più alta qualità. Nanzu à u nostru prughjettu, chì hà cuminciatu in u 2020, compiemu sta strada di cunnessione in pochi ghjorni da oghje, in una settimana. Averemu un accessu sicuru dopu à 1 settimana à u più tardi ".

Dichjarà chì facenu un intensu sforzu per scuntrà è serve tutte e dumande di i citadini, a Sra Güzeloğlu hà dettu: "U sottulineraghju di novu cum'è impurtante quì, facemu un intensu sforzu per risponde à tutte e dumande è aspettative di i nostri citadini da noi subitu, è à serve li. Perde tutte e risorse di a Municipalità Metropolitana daretu

l'avemu aduprà per un scopu chì farà a vita di i nostri citadini più faciule assai rapidamente, cunziddi i fusi orari. Ti pregu bona furtuna in u travagliu chì principia oghje. Cuminciò u travagliu da fà dicendu : "Vogliu ringrazià tutti i me cumpagni di travagliu, tutti i nostri ingegneri è i funziunarii di a nostra cumuna, chì vi cuntribuiscenu, è li augurà bona furtuna à tutti".

Dopu à i discorsi, e squadre affiliate à u Dipartimentu di Mantenimentu di Strada è di Coordinazione di l'Infrastruttura di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır anu iniziatu u so travagliu demolendu i pavimenti davanti à DİŞTİ cù macchine di custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*