Dichjarazione chocante in u casu di disastru di u trenu di Çorlu

Dichjarazione chocante in u casu di u disastru di u trenu Corlu
Dichjarazione chocante in u casu di u disastru di u trenu Corlu

A seconda audizione di a causa presentata in quantu à u disastru di u trenu in u quali 25 persone anu persu a vita è 328 persone sò state ferite in Çorlu hè stata cuminciata à esse intesa da u 1st High Criminal Court di Çorlu à u Centru di Educazione Publica di Çorlu. L'accusatu Kurt hà dettu: "L'osservatori di u modu sò i ricordi di a linea. Sapenu assai bè ciò chì succede induve. Quandu ci era un prublema, avvisanu immediatamente i rispunsevuli. In u 2001, stu persunale hè statu abbandunatu ", disse.

ripublicaSicondu a nutizia in; "Quelli chì anu persu i so parenti in u disastru di u trenu sò ghjunti davanti à u centru di l'educazione publica induve l'audizione si terrà in prima ore di a matina cù u banner "We Want Justice". Ùn vulia micca piglià alcune vittime in a sala di tribunale, affirmannu chì i guardiani di sicurità avianu una decisione di a tribunale chì solu e vittime chì i nomi sò stati citati in l'accusazione puderanu entre in l'audizione. Dopu chì l'avucati si sò scontri cù u tribunale, i vittimi, chì i nomi ùn eranu micca inclusi in l'accusazione, anu permessu di entre in a sala di tribunale.

L'udienza hà assistitu da CHP, deputati HDP, più di 20 presidenti di l'associazione di l'avucati, cumpresu u presidente di l'Associazione di l'Avucati di Istanbul, Mehmet Durakoğlu, è i parenti di quelli chì anu persu a vita in u disastru.

"Revoca a limitazione di 3 avvocati"

Dopu chì l'avucati participanti sò stati registrati, e dichjarazioni di l'avucati procedurali sò state pigliate. Can Atalay, l'avucatu di e famiglie di e vittime, hà dichjaratu chì u cumitatu di a tribunale ùn hà ancu pigliatu alcuna azzione in quantu à l'infurzatori di a lege chì anu battutu i parenti di e vittime. In riferimentu à a limitazione di l'avucati 3 per i reclamanti di u tribunale di a tribunale, Atalay hà dichjaratu chì a limitazione di l'avucati 3 ùn hè micca in cunfurmità cù a lege è hà dumandatu à a corte di revocà sta decisione.

"Ritorna l'accusa"

Mürsel Ünder, unu di l'avucati di e famiglie di e vittime, hà dichjaratu chì l'inchiesta ùn hè stata fatta in modu efficace. Nutendu chì solu 4 accusati sò stati cundannati in l'accusazione, Ünder hà dettu: "Solu 25 persone sò rispunsevuli di u massacru in u quale 4 persone anu persu a vita. U restu hè un pirtusu neru. In questa investigazione, i sforzi sò stati fatti per ammuccià i culpabili è rispunsevuli. U rapportu di l'espertu hè pienu di errori lògichi è cuntradizioni. L'autorità investigativa ùn hà micca investigatu questu. In questa investigazione, l'assassini di 25 persone sò prutetti. Dicendu chì prutegemu TCDD è u statu, l'assassini sò prutetti ". Under hà dumandatu u ritornu di l'accusazione.

Mentre l'avucatu Mürsel Ünder leghje e so dumande, u presidente di u tribunale hà dettu: "Avucatu, venite à u puntu". Ünder, invece, hà cuntinuatu à listà e dumande chì avia dettu ch'elli avianu aspittatu stu ghjornu dapoi 14 mesi.

A dumanda denegata

U tribunale hà rifiutatu a dumanda di u ritornu di l'accusazione in a so decisione interim.

TCDD 1ª Direzzione Regiunale Halkalı L'accusatu Turgut Kurt, chì hè statu assignatu cum'è Manager di Mantenimentu Ferroviariu in a Direzzione di Mantenimentu Ferroviaria 14, hà iniziatu a so difesa vulendu pacienza à i parenti di i nomi chì anu persu a vita in u disastru di u trenu.

Dichjarà chì era in a so casa in Haydarpaşa u ghjornu di l'incidentu, Kurt hà dettu: "Ci hè 130 KM trà a scena di u crimine è a mo casa. c'era. U tempu ci era chjaru è assolellatu. Ùn aghju mai intesu parlà di piova. Ùn era micca infurmatu di a meteorologia o di i rispunsevuli. U nostru capu di mantenimentu è riparazione di strada quellu ghjornu ÇerkezköyCambiavanu forbici. Hanu l'autorità di intervene in casu di precipitazione. Tuttavia, ùn anu micca datu alcuna infurmazione nantu à a precipitazione. Ùn aghju micca accettatu l'accusazioni chì u prosecutore hà fattu contru à mè. L'accusazioni contr'à mè sò senza fundamentu. Aghju rializatu u mo duvere ", disse.

"Aghju scrittu per anni"

Dichjarà chì u staffu di a guardia stradale hè viotu dapoi anni, Kurt hà dettu: "Questu staffu hè viotu dapoi anni. Scrivu dapoi anni, ma sapete, ùn ci piace micca scrive nantu à sti prublemi. S'ellu avia statu un guardianu di strada, ùn sò micca s'ellu ci saria accadutu quellu accidente. Ci era 9 guardie di strada à l'epica, sfurtunatamenti ùn ci sò micca avà. Nisuna misura supplementaria hè stata presa. U sustegnu tecnulugicu ùn hè statu furnitu. I signali d'avvertimentu ùn sò micca stati stabiliti. Nisun travagliu hè statu fattu. Hè a direzzione generale chì travaglià nantu à questu. "Sò solu un persunale di mantenimentu", disse.

"Riparemu ciò chì vedemu cù i nostri ochji"

Notendu chì verifica a strada duie volte à u mese in vittura è una volta in trenu, Kurt hà dettu: "Se ci hè un prublema quì, hè subitu intervenutu. Aghju fattu tutte e mo gite finu à allora. Ùn aghju vistu nisun prublema. Avemu osservatu. Riparamu ciò chì vedemu cù i nostri ochji. Avemu strumenti di misura di strada. Cù l'ordine di a direzzione regiunale, facenu misurazioni di l'electricità duie volte à l'annu. "Quandu avemu fattu a verificazione finale in u situ di u crash, ùn aghju micca vistu prublemi", disse.

"Vogliu u mo assoluzione"

"L'osservatori di u modu sò i ricordi di a linea", disse Kurt, "Sanu assai bè induve è ciò chì succederà. Quandu ci era un prublema, avvisanu immediatamente i rispunsevuli. In u 2001, stu persunale hè statu abbandunatu. Ùn aghju micca accettatu l'allegazioni fatte contru à mè in l'accusazione. Esigemu a mo assoluzione ".

Chi hè successu?

Istanbul da u distrittu Uzunköprü di Edirne HalkalıU trenu di passageri, chì avia 362 passageri è 6 persone, hà deragliatu è sbulicatu l'8 di lugliu di u 2018, vicinu à Sarılar Mahallesi, u distrittu di Çorlu in Tekirdağ. 7 zitelli, 25 persone morse in l'accidentu, 328 persone ferite. A 1ª Direzzione Regiunale di TCDD, chì hè stata ritenuta culpabile in l'occurrence di l'accidentu da u Procuratore Generale di Çorlu Halkalı Turgut Kurt, chì hà servitu cum'è Manager di Manutenzione Ferroviaria in a 14a Direzzione di Mantenimentu Ferroviario, Çerkezköy Özkan Polat, chì hè u Supervisore di Manutenzione è Riparazione Stradale in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, Celaleddin Çabuk, chì hè l'Ufficiale di Manutenzione è Riparazione di Linea in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, è Çetin Yıldırım, u Supervisore di Ponti, chì travaglia in TCDD è hà firmatu l'annunziu annuale. rapportu d'ispezione generale in maghju, hà dettu "à morte per negligenza". Una demanda hè stata presentata à u 2st High Criminal Court di Çorlu, esigendu una pena di prigiò da 15 à 1 anni ognunu, per causa di ferita. In a prima audizione di a causa presentata in quantu à u disastru in u distrittu di Çorlu in Tekirdağ, in quale 25 persone sò morte è 328 persone sò state ferite, e famiglie è l'avucati ùn anu micca permessu di entre in a sala per motivi chì a sala era chjuca è sò stati battuti da a pulizza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*