U rapportu di DHMI per annullà Kanal Istanbul hè statu cambiatu

canale Istanbul
canale Istanbul

L'Autorità di l'Aeroporti di u Statu hà fattu una valutazione per u Prughjettu Kanal Istanbul, dicendu chì ùn hà micca appruvatu u prugettu dicendu: "Rende l'aeroportu di Istanbul inutilizabile". Dui settimane dopu, hà fattu un passu in daretu da a so propria valutazione è hà sottumessu una valutazione chì dichjara chì sta valutazione era "involontariamente" à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione.

Sicondu a nutizia di Mahmut Iıcalı da Cumhuriyet; U Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà iniziatu u prughjettu Kanal Istanbul. EIA Durante u prucessu, hè statu revelatu chì l'opinione di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) chì u prugettu rende l'Aeroportu di Istanbul inutilizabile hè stata cambiata in duie settimane. Cambiendu a vista chì l'aeroportu diventerà impussibile di vola per via di u prughjettu Kanal Istanbul è chì a vista chì u prugettu passa sopra a pista più occidentale hè stata scritta inavvertitamente, revela ancu a pressione in a burocrazia, mentre chì u vicepresidentu di CHP, Muharrem Erkek, hà dettu: " A relazione trà u cleru, l'appartenenza di a congregazione è l'ubbidienza sò i chjavi per truvà un locu è risurrezzione in a burocrazia. Allora, chì succede à un ufficiale publicu qualificatu in questu casu? Hè sottu pressione perchè dice u dirittu, è si ritira ".

U TERREMOTU PORTA NOVA À L'AGENDA

Terremotu di magnitudine 5.8 in Istanbul a settimana passata; Mentre purtendu e discussioni di urbanizazione imprevista à l'agenda, l'iniziativi riguardanti u prughjettu Kanal Istanbul Rapportu di Valutazione di Impattu Ambientale (EIA). Ci hè statu chì ci era un grande scandalu imprevisu in u prucessu. In u scopu di u prucessu EIA iniziatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) hè stata dumandata u so parè nantu à u prughjettu Kanal Istanbul u 27 di ferraghju 2018. In l'opinione di l'EIA mandata da a Direzzione Generale di DHMI u 15 di marzu di u 2018, hè statu signalatu chì avarà un impattu negativu à l'aeroportu, chì hè statu apertu cuntruversu u 29 d'ottobre di u 2018.

In l'articulu preparatu prima di l'apertura di l'Aeroportu d'Istanbul, "Una parte di l'area di u prugettu Kanal Istanbul, chì hè in u pianu di l'ostaculi di u Novu Aeroportu di Istanbul, chì hè unu di i prughjetti di u seculu, chì u mondu aspetta ansiosamente per apre. , passa sopra a pista più uccidintali chì a custruzzione hè digià stata cumpletata, mentri àutri spazii sò a superficia di avvicinamentu-piglia, l'internu resta nantu à a superficia horizontale è a superficia cònica. Cù stu prughjettu, serà impussibile chì u Novu Aeroportu di Istanbul apre per i voli. I prughjetti di Kanal Istanbul è di u Novu Aeroportu d'Istanbul duveranu cumplementarii, micca dannu à l'altru. In l'articulu, hè statu dichjaratu chì u prughjettu di Kanal Istanbul ùn era micca cunsideratu appropritatu per ùn fà micca una ombra nantu à l'aeroportu, chì hè previstu di avè 3 trafficu di l'aviò per ghjornu quandu tutte e piste sò aperte per l'usu.

ROTI DA DHMI

Esattamente una settimana dopu à a lettera in quale un parè negativu hè statu datu in u scopu di l'EIA, u 22 March 2018, a Direzzione Generale di DHMI hà mandatu una seconda lettera à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, affirmannu chì l'opinioni in a prima lettera sò stati scritti per inadvertitu.

In a seconda lettera di DHMI, a nostra lettera d'interessu (datata 27 March 2018) in risposta à a vostra lettera d'interessu (datata 15 February 2018) per a quale l'opinione di a nostra Direzzione Generale nantu à u schedariu di l'applicazione EIA hè stata scritta inavvertitamente, è u nostru travagliu. nantu à u prugettu è u schedariu di l'applicazione EIA di u prugettu hè statu scrittu in errore. Per quessa, i nostri pareri finali nantu à u schedariu di applicazione EIA di u Progettu Kanal Istanbul seranu mandati à u vostru Ministeru dopu un esame detallatu è una valutazione.

In a nova opinione di l'EIA datata u 27 di marzu di u 2018, chì hè stata scritta invece di l'opinione chì DHMI avia scrittu inavvertitamente, a citata sezione hè stata cambiata. In a nova lettera d'opinione di DHMİ, a sezione sopra citata dice: "Hè statu determinatu chì alcune di e zone di prughjettu di u prughjettu Kanal Istanbul sò in u scopu di u Pianu Mania di l'aeroportu Atatürk, chì hè in u nostru inventariu operativu, è alcuni sò in u scopu di u Pianu Mania New Airport di Istanbul, chì hè sottu à a gestione di IGA, è in i piani di custruzzione, hè statu determinatu chì l'Aviazione Civile Generale Hè l'opinione di a nostra Direzzione Generale chì l'attuale Atatürk Airport Obstacle I criterii di u Pianu è u Pianu di l'Ostaculi di u Novu Aeroportu d'Istanbul duveranu esse rispettati, è chì nisun sistema chì ingannerebbe l'aeronave ùn deve esse usatu in l'illuminazione di u canali.

"QUELLI QU DICI A VERITÀ VEDIU A PRESSIONE"

U vicepresidentu di CHP, Muharrem Erkek, hà dettu chì u scandalu in quistione durante u prucessu EIA in u scopu di u prugettu Kanal Istanbul hà dimustratu chì u guvernu ùn puderia micca guvernà a Turchia. Nutendu chì ci sò esempii cum'è questu in ogni campu, u CHP Male hà dettu: "A relazione cronies-sergeant, l'appartenenza à a cumunità è a fedeltà sò stati i chjavi per truvà un postu in a burocrazia è esse prumuvutu. Allora, chì succede à un ufficiale publicu qualificatu in questu casu? Hè pressatu è ritiratu per dì u dirittu. Quandu si ritiranu, u risultatu hè evidenti. Ci sò accidenti di treni, disastri è massacri per negligenza è incompetenza ", disse.

Mencionendu chì u putere hà distruttu e tradizioni statali chì s'eranu stallati per centu anni, hà dettu: "U statu hà putritu. Fighjate à l'ambasciatori numinati. Un imbasciadore serà numinatu cum'è qualcunu chì hè implicatu in una tale rete di corruzzione è corruzzione in a tradizione di u statu è chì ùn hè micca di fondu di pulitica estera? Custruìu l'aeroportu cum'è u più grande di u mondu, l'investimentu storicu di Turchia.

AFFARI SENZA PLAN

Per d 'altra banda, dicenu chì feranu un prughjettu pazzi. Pensate quantu travagliu imprevisu hè fattu. Un prughjettu cunflittu cù un altru, facendu inutilizabile. Inoltre, i burocrati chì scrivenu a verità, dannu avvirtimenti, è preparanu l'opinioni scientifichi è tecnichi sò pressati, i so punti di vista sò cambiati, è sò spustati. Se Kanal Istanbul hà da dannà a natura, l'ambiente, e persone è l'investimenti precedenti, ùn pudete micca impedisce cù pressione nantu à i burocrati. Sè vo guvernate u statu cù a cultura di lealtà, vi refute. U vostru fundamentu deve esse meritu è ​​equità. Continuanu à tradisce Istanbul ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*