Trè novi passaggi sottu à a capitale

trè novi passaggi sottu à a capitale
trè novi passaggi sottu à a capitale

E squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Ankara stanu travagliendu 7 ore à 24, XNUMX ghjorni à ghjornu per custruisce un passaghju sotterraneo à l'incrozione di l'entrata di Konutkent Mahallesi è Yaşamkent Mahallesi, è un sottopassu in U-turn dopu à a porta d'entrata davanti à l'Università Başkent.

A Municipalità Metropolitana hà u scopu di furnisce un trafficu ininterrottu in a direzzione Ankara-Eskişehir cù u travagliu sottupassu in trè punti è di riduce a densità di trafficu.

Quandu i travaglii sò finiti, a lunghezza di u passaghju sotterraneo di Konutkent Junction serà di 700 metri, u sottopassu di u Başkent U-turn serà di 400 metri, è l'intersezione di Yaşamkent serà di 700 metri.

RUTA ALTERNATTIVA À ESKISEHIR ROAD

A Municipalità Metropolitana furnisce à i cunduttori una strada alternativa da Eskişehir Road à Ankara per ùn disturbà u flussu di trafficu.

A strada stradale alternativa parte da a strada 3250 è cuntinueghja per e strade 3222, 3035, 2945 è 2629.

Pianificandu à compie i 3 prughjetti di u passaghju sottu à u Boulevard Dumlupınar in pocu tempu, a Municipalità Metropolitana implementerà ancu una intersezione di più piani à u Boulevard Şaşmaz Sanayi è un prughjettu di boulevard alternativu à Etimesgut İstasyon Street.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*