Formazione à l'uguaglianza di genere per i cunduttori di trasportu publicu di Antalya

furmazione di uguaglianza di genere per i cunduttori di trasportu publicu antalya
furmazione di uguaglianza di genere per i cunduttori di trasportu publicu antalya

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà furnitu furmazione à i cunduttori di trasportu publicu nantu à l'ugualità di genere è a lotta à a viulenza contru e donne. Sociologu Semra Eksilmez hà dettu chì a viulenza contru à e donne hè una violazione di i diritti umani.

A Municipalità Metropolitana di Antalya, a prima municipalità metropolitana à firmà un pianu d'azzione d'urgenza nantu à a viulenza contr'à e donne è l'abusu di i zitelli, cuntinua i so sforzi per prevene a viulenza contr'à e donne. Dopu à u persunale di a polizia municipale, a Municipalità Metropolitana hà furnitu furmazione à i cunduttori di trasportu publicu nantu à a sensibilizazione è l'ugualità di genere in a lotta contru a viulenza contru e donne.

A VIOLENZA ùn hè micca ghjustificata

Trasportu Municipale Metropolitana AŞ. Deniz Filiz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, è i cunduttori di trasportu publicu anu assistitu. A viulenza contr'à e donne, l'effetti di a viulenza domestica nantu à i zitelli è i tipi di viulenza sò stati discututi in a furmazione datu da u sociologu Semra Eksilmez. U sociologu Semra Eksilmez, chì dichjara chì 10 da ogni 3 donne in Turchia sò state esposte à a viulenza fisica, hà dettu: "In studii, 23.6% di l'omi chì perpetranu viulenza fisica è sessuale contru e donne in Turchia anu ricevutu educazione universitaria è graduata. Hè ancu una idea sbagliata chì a viulenza hè una parte di a cultura. Ùn ci hè micca ghjustificazione per a viulenza. A viulenza hè diretta soprattuttu contr'à e donne, i zitelli, l'anziani, i disabili è l'immigranti.

VIOLENZA ECONOMICA È SEXUALE

U sociologu Semra Eksilmez hà parlatu di l'effetti negativi di a viulenza nantu à e donne è hà dettu: "A salute di e donne si deteriora, perde a so capacità o ponu perde a so vita per via di a viulenza. Dannu assai l'autoconfianza di e donne è hè una violazione di i diritti umani. "U 38 per centu di i feminicidi in u mondu sò cummessi da i sposi o cunviventi di e donne", disse.

U sociologu Semra Eksilmez, chì hà ancu parlatu di i tipi di viulenza, hà dettu: "Pudemu dividisce in quattru cum'è viulenza fisica, psicologica, sessuale è ecunomica. Pudemu definisce a viulenza fisica cum'è un mezzu d'intimidazione, intimidazione è sanzione di forza bruta. Cume batte-batti, fame, brusgiate cù cigarettes, lassannu in u fretu. Atti cum'è u matrimoniu furzatu in età precoce, u rapimentu di e donne, a prostituzione furzata, l'abusu sessuale, l'abusu cù l'ochji è e mani, l'inviu di foto è video sessualmente espliciti in i media digitale sò ancu inclusi in a viulenza sessuale. Sanzioni cum'è a privazione di e donne di l'uppurtunità ecunomiche chì anu bisognu di sopravvive, cunfiscà i so guadagni, ùn sò micca permessi di travaglià, è cunfiscà e so pruprietà sò ancu viulenza ecunomica contr'à e donne.

EFFETTI DI VIOLENZA SULLA FIGLIA

Dichjarà chì a viulenza in a famiglia hà ancu effetti negativi nantu à i zitelli, Semra Eksilmez hà dettu: "I zitelli chì anu sperimentatu o tistimuniatu a viulenza in a so famiglia anu cunfidenza in sè stessu, prublemi di adattazione, prublemi di personalità, delinquenza, tendenzi suicidi è caratteristiche antisociali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*