L'esportatori di l'Egeu volenu accelerà e negoziazioni FTA cù i paesi ASEAN

L'esportatori di l'Egeu volenu sta negoziazioni cù i paesi ASEAN per accelerà
L'esportatori di l'Egeu volenu sta negoziazioni cù i paesi ASEAN per accelerà

L'esportatori di l'Egeu sò in favore di l'accelerazione di e negoziazioni di l'accordu di liberu cummerciu (STA) cù l'Associazione di e Nazioni di l'Asia Sudueste (ASEAN), chì includenu 10 paesi di l'Asia Sud-Est, è di passà à a fase di firma, per facilità una catena di supply chain forte è u cummerciu mutuale. cù a regione Asia-Pacificu.

In a decima tappa di a serie di webinar "U cursu di coronavirus in i nostri mercati di destinazione" urganizata da l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu, u Cunsigliu cummerciale di Kuala Lumpur Elif Haliloğlu Güngüneş, u Cunsigliu cummerciale di Manila Serhan Ortaç, u Cunsigliu cummerciale di Jakarta Mustafa Murat Taşkın hà parlatu di i sviluppi. u cummerciu esteru di l'Indonesia, Filippine è Malasia dopu a pandemia, hà fattu una presentazione nantu à u sughjettu è hà rispostu à e dumande di l'esportatori.

U presidente di u Coordinatore di i Unioni di l'Esportatori di l'Egeu, Jak Eskinazi, hà dettu chì u 60 per centu di a crescita in l'ecunumia mundiale è u 30 per centu di u voluminu di u cummerciu glubale sò cuparti da i paesi Asia-Pacificu.

"Cù i so più di 3 miliardi di cunsumatori, sta geografia chì si estende da l'Australia à u Pakistan, da l'Indonesia à e Filippine hè in strada per diventà u più grande mercatu globale è u centru cummerciale di u mondu. L'ecunumia di l'Indonesia, Filippine è Malaysia sò prughjettate di fà grandi salti in crescita ecunomica da u 2050. Per prufittà di stu putenziale, avemu bisognu di espansione a nostra gamma d'esportazione creendu un novu assi cummerciale per copre tutte e geografie di u mondu, è piglià una pusizione forte in questi mercati. Hè impurtante per noi chì Malaysia, Indonesia è Filippine sò inclusi in l'ASEAN, chì copre una populazione di 650 milioni. Turchia, chì hè stata inclusa in a lista di partenarii di dialogu settoriali di l'ASEAN in 2017, aumenta a so efficacità in a regione ghjornu per ghjornu grazia à e so boni relazioni. U nostru volume di cummerciu cù i paesi membri di l'ASEAN hà righjuntu $ 2019 miliardi in 9 ".

Dicendu chì e tendenze di u prutezionisimu è di e guerre cummerciale, chì eranu in crescita prima di a pandemia, sò avà accelerate, Eskinazi pensa chì l'FTA seranu una tappa in e relazioni cummerciale in u novu periodu per chì u cummerciu cuntinueghja è cresce senza interruzzione.

"U nostru FTA cù Malasia hè entrata in vigore in 2015. Prevemu chì e negoziazioni cù l'Indonésia, chì duranu dapoi 3 anni, saranu cuncluse in u 2021. Semu assai vicinu à firmà un FTA chì copre i nostri settori potenziali. I negoziati cù e Filippine duveranu vene à u primu locu u più prestu pussibule. Avemu un svantaghju fiscali doganali. Pudemu l'ASEAN à u nostru focus in u nostru pianu d'esportazione. L'FTA avarà sicuramente un impattu annantu à u nostru cummerciu. Per revelà cumplettamente u nostru putenziale, intensificàremu e nostre delegazioni di cummerciale settoriali in questi paesi in u periodu à vene. Avemu da caccià tutti l'elementi convincenti in e nostre relazioni cummerciale bilaterali è piglià e misure necessarie per ghjunghje à un voluminu assai più altu. In i primi 6 mesi, avemu esportatu 161 milioni di dollari in Malesia, 120 milioni di dollari in Indonesia è 42 milioni di dollari in Filippine. Industria di difesa è aerospaziale, chimichi è prudutti, machini è cumpunenti in Indonesia, azzaru, materiali è prudutti chimichi, cereali, legumi è sementi d'oliu in Malesia, materiali è prudutti chimichi, machini è cumpunenti, elettricità è elettronica in Filippine. fora."

I cunsiglii per u mercatu di Malasia sò i seguenti;

- Riccu in materie prime. U più grande pruduttore d'oliu di palma in u mondu. Havi ricche risorse petrolifere. Incontra ancu l'oliu di palma di u mondu è i bisogni di gomma in una larga misura. Ci hè un altu tassu di esportazioni di guanti. Ancu se a so populazione hè 32 milioni, hè vistu cum'è una porta di l'ASEAN di 650 milioni.

-Mentre l'esportazioni di prudutti elettrici è elettronichi, oliu di palma è derivati ​​​​è LNG diminuinu da 2020-15 per centu in u periodu di ghjennaghju à maghju 20, l'industria di guanti di gomma è nitrile hà guadagnatu per via di l'aumentu di a dumanda. (Aumentu di l'exportazione 20,5%)

-U primu esportatore di l'elettronica elettrica in Malesia. L'oliu di palma è i so derivati ​​piglianu u sicondu postu in l'espurtazioni. Hà esportatu una media di 5 per centu in tutti in 20 mesi. A Malesia furnisce u 70 per centu di l'offerta di guanti di gomma. I prezzi di i guanti, chì eranu 3 dollars per box, anu aumentatu à 7 dollars.

- U primu STA in a regione di l'Asia Sudueste hè statu fattu cù Malasia. Hè entrata in vigore in 2015. Cù l'accordu, chì hè u sicondu FTA in a Regione Asia-Pacificu dopu à a Corea di u Sud è u primu in a Regione Asiatica Meridionale, u nostru paese hà acquistatu un accessu preferenziale à u mercatu di Malasia prima di l'UE. À a fine di u periodu di transizione di 8 anni, vale à dì in u 2023, u 99 per centu di e nostre esportazioni è u 86 per centu di e nostre impurtazioni seranu esentati da i diritti doganali in quantu à u numeru di linee tariffarie.

I prudutti di ferru è di l'acciaio rapprisentanu u 28 per centu di e nostre esportazioni totali l'annu passatu. In u sicondu postu sò i carburanti minerali è l'olii. Altri prudutti prominenti includenu veiculi, trattori è biciclette, caldaie, machini, dispusitivi meccanichi è arnesi, chimichi inorganici, metalli preziosi è elementi radioattivi.

- L'oliu di palma hè u numeru unu in e nostre impurtazioni. Macchine è apparecchi elettrici, circuiti elettronici, filamenti sintetici è artificiali, strisce, gomma è gomma, plastica è i so prudutti, aluminiu è articuli d'aluminiu, guanti sò trà l'impurtazioni prominenti.

In u 2023, u 99 per centu di i prudutti di e nostre esportazioni seranu esentati da l'impositu. Ùn ci hè nè VAT. Malaysia hè vantaggiosa per quessa. Ci hè una alta percepzione di qualità per i prudutti turchi. Posizionanu a Turchia in Europa. Per esempiu, paragunanu cù i prudutti tedeschi in u cummerciu di machini. Parechji prudutti sò senza tasse. L'Agenzia Malasia per u Sviluppu di u Cummerciu Esteru hà uffici in Istanbul. L'imprese chì volenu stabilisce un partenariatu ponu cuntattà l'autorità o mandà un e-mail.

– A causa di a situazione strategica di Malaysia in a regione, a simpatia di e persone di i dui paesi è a so vulintà di fà più cummerciu cù u nostru paese, hè un paese chì offre opportunità di cooperazione è potenziale d'esportazione in parechji settori per l'imprese turche.

- Hè impurtante di aumentà e nostre esportazioni di ligumi freschi, frutti è prudutti alimentarii in Malesia, chì importa u 70 per centu di u so cunsumu alimentari tutale. (Agrumi, pomegranate, albicocca, ciliegie, pesche, cioccolatu, biscotti, farina, pasta, noci) i bisogni di u supermercatu turcu. L'oliu d'aliva turcu hà potenziale in u mercatu. I prudutti imballati sò venduti da Spagna è Italia. L'oliu d'aliva hè ancu purtatu da l'Egeu. Hè cuminciatu à esse imballatu in Malesia è vendutu à i paesi di a regione. I diritti doganali sò zero. Ci hè una pupulazione assai espatriata in Kuala Lumpur. Hè pussibule di truvà alivi in ​​i mercati. A vendita d'oliva pò esse evaluata in Kuala Lumpur.

-Latti è prudutti di latti, carne è prudutti di carne deve esse cuncessa un permessu di esportazione. Hè fattu da dumandà à u dipartimentu di i servizii veterinarii di u Ministeru di l'Agricultura. Se dite di esse halal, avete da ottene un certificatu. In i prudutti di carne è di latti, delegazioni da Malaysia venenu in Turchia è inspeccionanu e facilità di e cumpagnie. Danu permessu d'esportazione per 2 anni, u periodu pò esse allargatu.

-A compra digitale hà cuminciatu à esse aduprata in modu più efficace cum'è in tuttu u mondu. Anu cuminciatu à vende frutti è ligumi freschi in linea. Hè cuminciatu à vende in linea in supermercati.

-Avemu boni relazioni in u campu di l'industria di difesa. E relazioni diplomatiche sò boni. Avemu parechji anni di amicizia. Ci hè una dumanda di munizioni di balle. Settori induve pudemu esse vantaghji; tessili, tessili per a casa è vestiti. E fiere cù a più alta dumanda di participazione sò a fiera halal internaziunale MIHAS. Avia da esse tenuta u 1-4 di sittembri, hè stata posposta. Ci sò Food and Hotel Malaysia Horeka Fair, Beauty Expo & Cosmobeautue Malaysia Beauty Fair, MIFB Malaysia Food and Beverage Fair.

I cunsiglii per u mercatu indonesianu sò i seguenti;

- A 16a ecunumia più grande di u mondu è a quarta populazione di u mondu. Possede ancu 42 per centu di a geografia ASEAN. A mità di a pupulazione ASEAN vive in Indonesia. In 2017, u PIB hà righjuntu più di $ 1 trilione. Hè previstu chì cresce à un tassu assai altu finu à u 2045. L'ecunumia hà un grande putenziale. L'esportazioni 2019 sò 160 miliardi di dollari è l'impurtazioni sò 170 miliardi di dollari. A so pupulazione hè di 300 milioni. Havi un voluminu tutale di cummerciu esteru di 330 miliardi di dollari.

-Un paese assai riccu cù risorse sotterranee è i prudutti chì cresce sopra à a terra. U più grande esportatore è pruduttore di carbone in u mondu. Cusì hè stagna nichel bauxite. A produzzione di nichel hè assai strategica in a produzzione di batterie per i veiculi elettrici. Hà un grande putenziale in oru è ramu. A più grande miniera d'oru di u mondu hè quì. U numeru unu in u mondu in u campu geotermicu. Hè ancu u primu pruduttore d'oliu di palma in u mondu. Hè u quartu pruduttore di cafè è cacao in u mondu è u terzu pruduttore di gomma in u mondu. Hè à tempu un fabricatore seriu è un esportatore.

-Perchè hà una struttura cunsirvativa di u cummerciu esteru, hà una struttura chì ùn piglia micca bè à l'impurtazioni. Hè un paese chì s'hè apertu à menu cummerciu è chì prova à esse autosufficiente. Rende l'impurtazione difficiuli, cerchendu u permessu micca solu di u Ministeru di u Cummerciu, ma ancu di altri Ministeri. In u cummerciu bilaterale, duvete avè un permessu d'importazione da u Ministeru di u Cummerciu. Quandu vene à investisce, una lista hè datu prima chì mostra chì l'investituri straneri ùn ponu micca entre o à quali tariffi. Per esempiu, volenu 33 per centu partenarii lucali per apre alcuni posti. Questu impedisce più investimentu. Si pò fà prugressu nant'à sti prublemi.

- A zona di liberu scambiu cù l'ASEAN hè a più grande mossa cummerciale. Avà vedenu STAs positivamente. Perchè hè simile à Malaysia, Singapore, Tailanda è Vietnam, induve cumpete cum'è fornitore in a listessa geografia, a so cumpetitività in l'offerta di prudutti diminuite. Hè per quessa ch'ellu hà riavviatu i STA chì avia lasciatu à mità di strada. Oltre à l'ASEAN, hà FTA cù Cina, Giappone, Corea, India, Nova Zelanda è Australia. I negoziati cù u Cile è l'UE cuntinueghjanu.

Cù l'iniziu di e negoziazioni cù l'UE, hà cuminciatu ancu cù Turchia. L'ALE di l'UE hè stata interrotta in questi ghjorni per via di e misure in l'oliu di palma, ma i negoziati avanzanu. I negoziati di FTA cù Turchia sò cuminciati in 2018. U prucessu cuntinueghja. In totale, 4 negoziati sò stati. I negoziati puderanu cuntinuà finu à u 2021.

- Un grande fabricatore di tessili. Cunta per dui terzi di l'impurtazioni. L'oliu di palma, i prudutti di gomma è tessili sò trà i prudutti chì compru in l'equipaggiu di l'automobile, a machina, l'industria di a carta, induve l'investimenti stranieri sò importatori, in particulare i scarpi sportivi urigginati da investimenti di capitale straneru. Vendimu tappeti, tappeti, tappeti di preghiera, marmura, tabacco, minerali di boru, equipaghji di machini, machini alimentari, machini tessili è agriculi.

- Ci hè una grande cumpetizione in l'impurtazioni in Indonesia. Hè un mercatu assai apertu cù i paesi ASEAN. U listessu cù i paesi asiatichi. Svantaghju fiscale per l'assenza di STA. Singapore, quelli chì venenu in Indonesia da l'India campanu cum'è cummircianti per l'affari. Dunque, e relazioni cummerciale avanzanu bè. Hè impurtante chì e persone sò citatini o vivenu in questi paesi. S'ellu includemu tutti i paesi di u circondu, ancu i USA, entranu cumpagnie chì osenu a lotta. I pruduttori di Turchia devenu entre in Indonesia in cundizioni favurevuli in quantu à u prezzu è a qualità. Ùn hè micca pussibule di truvà un locu per via di a cumpetizione.

- L'investimenti in l'infrastruttura di l'equipaggiu di custruzzione sò impurtanti. Si move da a capitale Jakarta à una isula induve hà un spaziu cumunu cù a Malasia. Hà un prughjettu d'investimentu di 34 miliardi di dollari. Hè assai impurtante per l'equipaggiu di custruzzione è l'imprese infrastrutturali. U fattu chì hè basatu annantu à u cuncettu di Green City è Smart City hè vantaghju per l'imprese tecnologiche.

- Paese d'investimentu in infrastrutture urigginatu da a so struttura geografica. Ci hè un investimentu di 2019 miliardi di dollari trà 2024-400. Ci hè u putenziale. Ci hè opportunità in i prudutti agriculi. Pudemu vende assai prudutti agriculi quandu ùn avemu micca un prublema in u supply da Turchia. I nostri prudutti sò assai più prezzu. Ci sò qualchi prublemi in a legislazione agricula. L'oliu di palma hè populari. Ma l'oliu d'aliva hà u putenziale. Attualmente, pudemu esportà 21 prudutti. Se pudemu cooperà cù l'Indonesia, avemu una alta probabilità di vende. I permessi d'importazione sò richiesti. Documenti di ispezione pre-spedizione chì copre una linea di prudutti significativa.

- Anu implementatu una barriera non-tariffa chì include tessili, vestiti è tappeti. Ci sò parechji prublemi cù frutti freschi. A certificazione Halal hè impurtante. Serà ubligatoriu in u futuru. L'Indonesia accetta solu i so documenti. I prudutti d'animali anu prublemi per via di l'alum. Jakarta hè un paese cù u più grande di u mondu, cù 173 centri commerciali. A prisenza di cumpagnie turche hè assai chjuca. Ci hè un putenziale in l'utensili di cucina, tessili, vestiti è prudutti di tessili di casa.

In i prossimi 20 anni, u livellu d'ingudu di u cunsumadore aumenterà, chì serà riflessu in l'impurtazioni. Turchia ùn hè micca interessatu à l'Indonésia, rinunzià quandu vedenu a legislazione difficiule o ùn venenu è vanu. L'Indonesia hà e so regule. L'imprese anu da compie i documenti richiesti da l'Indonesia. E-commerce hè cumuni.

I cunsiglii per u mercatu di Filippine sò i seguenti;

Malgradu a pandemia, u FMI aspetta sempre una crescita di 2020 in 0,6. Una crescita di 2021 per centu hè prevista in 7,6. In 2019, l'espurtazioni sò 70 miliardi di dollari è l'impurtazioni sò 113 miliardi di dollari.

- In u primu locu in l'articuli impurtanti in l'esportazioni; Ci sò circuiti integrati in l'impurtazione di circuiti integrati. Ci sò parechji pruduttori di l'elettronica è l'elettronica di Corea di u Sudu è Cinese in u paese. I circuiti integrati sò ancu a materia prima di a produzzione di l'elettronica elettrica. Semicondutturi da altri materiali, dispositi di trattamentu automaticu di dati è almacenamentu, setti di cunnessione utilizati in veiculi, apparecchi elettrici è elettronichi, banane fresche o secche (volume d'esportazione di $ 1,9 miliardi), parti è parti di dispositivi di almacenamento, catodi di rame raffinati, convertitori statici sò altri prominenti. articuli d'esportazione in uscita. L'investimenti da a Cina, a Corea di u Sud è u Giappone anu un impattu annantu à a maiò parte di questi prudutti. Questa figura hè l'esportazione di cumpagnie 15-20.

-I prudutti prominenti in l'impurtazioni di Filippine; Altre parti di cunnessione, parti, accessori è consumabili di semiconduttori, altri olii è preparazione, circuiti integrati elettronici, processori è controller, olii di petroliu, altri olii, cumpunenti è parti, circuiti integrati, farina è prudutti di panetteria. In u 2016, avemu exportatu 25 milioni di dollari di farina. L'ecunumia di Filippine hè sopraprotettiva, è quandu l'esportazioni di un paese aumentanu cum'è parte di e pulitiche di u guvernu, misure di prutezzione sò messe in piazza è impositi supplementari sò applicati. Attualmente, l'impurtanza antidumping hè applicata per a farina impurtata da Turchia per un periodu di 5 anni. Passava da $ 25 milioni à $ 5 milioni. I negoziati per a so rimozione sò in corso.

- Top 5 paesi in l'esportazione; USA, Giappone, Cina, Hong Kong, Singapore. In impurtazioni, Cina, Giappone, Corea di u Sud, USA, Tailanda. E nostre impurtazioni eranu à u livellu di 2018 milioni di dollari in 122, è aumentanu à 2019 milioni di dollari in 134. E nostre esportazioni eranu 2018 milioni di dollari in 177 è righjunghji 2019 milioni di dollari in 117. E nostre esportazioni di l'industria di difesa sò impurtanti.

-I primi 10 prudutti in a nostra esportazione sò farmaceutiche è materie prime farmaceutiche, pistole, revolver, farina di granu, pasta è couscous, sustanzi chimichi utilizati in materiali di pulizia chimichi di carbonate è carbonate d'ammoniu, veiculi, gioielli è parti, trasformatori elettrici, cunvertitori statici, bulldozers, materiali di custruzzione cum'è graders, arnesi, parti di machini per estrazione di terra, petra, metallu, minerale, etc.

-In i nostri impurtazioni, circuiti integrati elettronici, macchine di stampa, coconut (impurtatu da Filippine, 54 per centu di quale sò impurtanti cù 11,5 milioni di dollari), macchine automatiche di trasfurmazioni di dati, filati di fibre sintetiche, diodi, mutori elettrici è generatori, sap d'erbe. è estratti, sustanzi pectic, fibre ottiche, fasci è cavi, parti è cumpunenti. Italia, Spagna, Belgio, Germania, Grecia exportanu oliu d'aliva. L'oliu d'aliva turcu hè di qualità più altu ch'è questi, ma ùn esportemu micca. U mercatu hè apertu, l'opportunità deve esse sfruttata.

- À a fine di u 2022, 170 grandi prughjetti infrastrutturali cù una dimensione di circa 75 miliardi di dollari sò previsti. U guvernu attribuisce una grande impurtanza à u prugramma è u finanzia constantemente. L'industria di a custruzzione è a custruzzione hè assai impurtante per e nostre esportazioni. Ci hè una cumpetizione impurtante chì implica a Cina, in particulare u Giappone, Singapore è Corea di u Sud.

-L'urganizazione di una delegazione cumerciu settoriale per i cuntratti è i materiali di custruzzione, chì includerà l'istituzioni pubbliche in u futuru, pò esse benefica. Hè impurtante per e nostre cumpagnie di participà à a mostra WORLDBEX in 2021, in particulare e cumpagnie chì operanu in materiali di costruzione.

Ci hè una forza di travagliu di 110 milioni in una populazione di 73 milioni. Hè u primu postu in a regione Asia Pacificu in quantu à l'usu di e-commerce. 110 milioni di cunti di e-commerce sò stati aperti in 230 milioni di paesi. In Filippine, a vendita di ogni ghjornu hè fatta quasi ogni ghjornu, una per ogni persona. Questi siti sò stati compru da a capitale cinese. Pudemu avè un vantaghju cumpetitivu in l'industria automobilistica è subindustria, i prudutti di cura persunale è i settori di cusmetichi. Ci hè facilità di trasportu è prufessionalità in dogana.

-Weaknesses; Ci hè una burocrazia pesante. Quelli chì volenu stabilisce una cumpagnia anu da truvà u 60 per centu di cumpagnie filippini o anu bisognu di investisce più di 2,5 milioni di dollari per avè u 100 per centu di capitale. Ci sò restrizioni à u flussu di soldi da u paese. A cultura di fà affari ùn hè micca pratica. A pulitica ecunomica prutezionista di u guvernu hè in quistione. Sembra chì prutege u capitale domesticu, ma ùn vedemu micca per u Giappone, Singapore è Cina. Applicanu a pulitica prutezionista à i prudutti di i paesi di l'Unione Europea è Turchia. I reguli di u dirittu cummerciale sò ancu una di e so debule, u nutariu publicu ùn hè micca affidatu.

– Un’ecunumia basata nantu à l’impurtazioni. U tassu di scambiu fissu hè un vantaghju, ci hè comodità in transazzione bancaria. In quantu à i costi di logistica, hà una situazione geografica, dominanza di i paesi di l'Asia Pacificu in u mercatu, è svantaghji fiscali doganali. Ùn ci hè micca un Accordu di Liberu Cummerciu. Filippine hà fattu FTA cù Cina, Giappone, Singapore, Brasile è Australia, in particulare i paesi ASEAN. Ùn hà micca fattu cù l'UE è a Turchia. Ùn ci hè micca un tali prucessu.

– Attaccà una grande impurtanza à l'opere di riferimentu. Integrazione in difesa è aerospaziale trà i dui paesi. U sviluppu hè impurtante. A cumunicazione cù i cuntratturi hè impurtante per diventà un fornitore in l'industria di a custruzione, chì hè duminata da a Cina, u Giappone è Singapore. A cultura di i centri commerciali è i supermercati hè diffusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*