E Biciclette Elettriche è Autobus Ecologici Viaghjàranu per e Strade di Ankara

E Biciclette Elettriche è Autobus Ecologici Viaghjàranu per e Strade di Ankara
E Biciclette Elettriche è Autobus Ecologici Viaghjàranu per e Strade di Ankara

U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş hà assistitu à u 5u Cungressu di Ricerca Urbana è hà datu infurmazioni nantu à i novi prughjetti in quantu à u trasportu sustenibile chì sò stati implementati in Ankara è seranu implementati in u periodu à vene. Dichjarà chì i citadini cumincianu prestu à vede e biciclette elettriche è autobus amichevuli di l'ambiente in a Capitale à u cungressu tenutu per videoconferenza per via di u prucessu pandemicu, Alkaş hà dettu: "Cumu a Direzzione Generale di l'EGO, sognu di una cità sustenibile è invitemu tuttu u mondu. cità per sparte stu sognu ".

Nihat Alkaş, Direttore Generale di a Municipalità Metropolitana di Ankara EGO, hà assistitu à a "5a Reunione Annuale" tenuta cù u tema "Urbanizazione è Qualità di Vita". Hà participatu à u "Congressu di Ricerca Urbana".

Informendu i participanti nantu à i prughjetti realizati da a Direzzione Generale EGO nantu à u trasportu sustenibile in Ankara, Alkaş hà spiegatu ancu l'effetti di u prucessu epidemicu di Covid-19 nantu à u trasportu publicu è hà dettu: "Cum'è a Direzzione Generale EGO, sognimu una cità sustenibile è avemu invita tutta a cità à sparte stu sognu ".

A BICICLETTA ELECTRICA È L'ERA DI BUS AMBIENTABILE CUMINARÀ IN A CAPITALE

Dichjarà chì ci hè stata una diminuzione di u 19 per centu in u numeru di passageri chì utilizanu u trasportu publicu in Ankara durante e restrizioni Covid-86, Nihat Alkaş hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à novi prughjetti:

"Avemu pensatu chì era u mumentu propiu per trasfurmà stu prucessu in un vantaghju è avemu pigliatu l'azzione. In u nostru prughjettu di ottimisazione, avemu cuminciatu à cambià u nostru sistema di trasportu per utilizà a nostra flotta d'autobus in modu più efficiente, ecologicu è ecunomicu. In u nostru prughjettu "SMART Ankara", avemu principiatu a preparazione di u "Piano Maestru di Trasportu Sostenibile" (SUMP) per rende sustenibile u trasportu di 20 anni di Ankara è avemu ghjuntu à a fase di offerta. In u nostru prughjettu di "Mobilità Urbana di l'Unione Europea", assicureremu l'infrastruttura, a pianificazione è l'installazione di stazioni di ricarica per e biciclette elettriche è scooters elettrici in a cità. Facemu u trasportu Ankara ancu più còmuda cù u nostru novu autobus 282. Pruvamu di portà l'emissioni di a nostra flotta u più vicinu à u cero pussibule cù l'autobus ecologichi chì avemu da cumprà. Cù u nostru prughjettu 'Park and Ride', pensemu à impedisce chì 6 mila veiculi entre in u centru di a cità ogni ghjornu offrendu parcheggi gratuiti à i pruprietarii di veiculi se usanu trasportu publicu. In u nostru prughjettu di "Camini di bicicletta", stabilimu una reta di camini di bicicletta in cità è creanu strade sicure induve a ghjente pò avà andà à u travagliu è à a scola in bicicletta. "Avemu vicinu à a fine di u nostru prughjettu 'Bicycle Sharing System', avemu creatu u mudellu di spartera, prestu puderà vede è aduprà e biciclette elettriche in e strade di Ankara".

ALKAŞ: "AVERIAmu PUGLIA A POPLE À U NOSTRE CENTRU DI TRASPORTU"

U direttore generale di EGO, Nihat Alkaş, chì hà iniziatu a so presentazione parlendu di u rolu di u trasportu in e persone è u sviluppu urbanu, hà dettu: "Avemu bisognu di fà e nostre cità, viali è strade adatte, affidabili è vivibili per i citadini trà l'età di 7-70 anni. creendu spazii massimi prutetti per i pedoni è e biciclette ".

Alkaş hà dichjaratu chì una persona in Ankara perde 1 ore extra di trafficu à l'annu è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Ankara hè a 979a cità cù u trafficu più trafficatu trà e 174 cità indagate. U 34 per centu di a contaminazione di l'aria in Ankara hè causata da i veiculi... Dicu queste perchè simu cuscenti di i nostri prublemi. Più di a mità di a pupulazione di u mondu vive in cità è sta rata hè in crescita. Sapemu chì avemu un spaziu limitatu in i centri di cità è vedemu chì e nostre cità sò pensate per un stile di vita orientatu à l'auto. Questu ùn hè micca sustinibule. Hè per quessa chì duvemu mette a ghjente in u nostru centru è cambià ciò chì hè in u centru. "Avà, in più di u trasportu publicu, avemu bisognu di fà e nostre cità trà e cità orientate à e persone è à a vita".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*