8 miliardi 639 milioni di lire d'investimentu sò stati fatti in Artvin

8 miliardi 639 milioni di lire d'investimentu sò stati fatti in Artvin
8 miliardi 639 milioni di lire d'investimentu sò stati fatti in Artvin

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti in Artvin oghje. Esprimendu chì i successi in u trasportu, a cumunicazione, l'infrastruttura, a difesa è a tecnulugia anu purtatu a Turchia à u puntu "Paese Leader" in a so regione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì i grandi scontri iniziati in u trasportu è a cumunicazione 18 anni fà anu da stabilisce e basi per questu. grandezza.

Enfatizendu chì anu investitu 8 miliardi 639 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Artvin finu à oghje, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a lunghezza di a strada divisa, chì era di 2003 chilometri finu à u 22, hè stata aumentata à 46 chilometri. Nutendu chì i travaglii di l'Aeroportu Rize-Artvin cuntinueghjanu à piena velocità, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "L'Aeroportu Rize-Artvin, chì hè un aeroportu regiunale, cuntribuiscerà à u sviluppu di i centri di a cità è di i nostri distretti cun valore turisticu in queste pruvince. A più impurtante, hà da cuntribuisce à l'aumentu di e relazioni cummerciale cù i paesi vicini di a regione orientale di u Mari Neru.

"Seremu una di e più grandi economie di u mondu in un futuru vicinu"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hè andatu oghje à Artvin per fà una seria di cuntatti. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà visitatu prima l'Uffiziu di u Guvernatore Artvin, hè statu salutatu da u Guvernatore Artvin Yılmaz Doruk. U Ministru Karaismailoğlu, chì hè statu infurmatu nantu à i prughjetti in corso in a cità, hà scontru cù i cummercianti è i citadini dopu a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore. cù i cummercianti è i citadini sohbet U Ministru Karaismailoğlu hà visitatu a filiera centrale di PTT dopu avè ascoltu attentamente e richieste di i citadini.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì più tardi diventò u presidente provinciale Artvin di u Partitu AK, hà fattu dichjarazioni impurtanti quì. Esprimendu chì tutti quelli chì guardanu a Turchia vedenu un paese forte è mudernu, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì i successi in u trasportu, a cumunicazione, l'infrastruttura, a difesa è a tecnulugia anu purtatu a Turchia à u puntu "Paese Leader" in a so regione. U Ministru Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì:

"Spergu, diventeremu una di e più grandi economie di u mondu in un futuru vicinu. A grande scuperta chì avemu principiatu in u trasportu è a cumunicazione 18 anni fà hè di mette a basa di sta grandezza, di mette a basa. Ciò chì pudemu fà in u trasportu umanu, di carica è di dati ci face una superpotenza logistica in a nostra regione. Semu in u centru di a Nova Strada di a Seta è di e novi rotte cummerciale longu l'assi est-ovest, nord-sud. Travagliemu duramente per fà u megliu usu di queste opportunità cù i sistemi di trasportu più avanzati ".

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dettu ch'ellu hà ligami di core cù milioni di musulmani chì vivenu in questa geografia, hà dettu: "Hè per quessa chì ghjunghjemu oghje in Siria, Libia è Cipru. Circhemu di rializà e grande rispunsabilità chì a nostra storia, a nostra cultura è a civiltà ci anu messu nantu à e spalle. Ùn ci cunvene micca à noi, à u nostru paese, à a nostra nazione di ùn vede, nè sente, nè gridà ciò chì succede. Questu ùn hè micca pussibule. Puderia esse chì u statu fraternu di l'Azerbaijan ùn vede micca a situazione chì si trova ? Semu una nazione, dui stati. Oghje, cum'è sempre, stemu vicinu à i nostri fratelli azerbaigiani cù tutti i nostri mezi. Prima di tuttu, mentre damu a fiducia à i nostri amichi cù u putere chì avemu oghje, infundemu a paura in u nemicu ", disse.

"Creendu corridori internaziunali, avemu stabilitu infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti"

Sottulineendu chì l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione hè a basa di una ecunumia forte è vibrante, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu:

Ùn ci vole à scurdà chì l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione hè a basa di una ecunumia forte è vibrante. Ellu disse chì l'industria, l'agricultura, l'educazione, a salute, l'opportunità di travagliu è a vita suciale sò basati nantu à u trasportu. Karaismailoğlu hà dettu chì creendu corridori internaziunali è stabilisce infrastrutture di trasportu ininterrotte è di alta qualità trà i cuntinenti, "Avemu aumentatu u numeru di traversate trà l'Asia è l'Europa nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, Tunnel Eurasia, Marmaray è u Bosforu da 2 à 5. Cù l'aeroportu di Istanbul, avemu fattu u nostru paese unu di l'epicentri di l'aviazione globale. Custruendu a Linea Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, avemu permessu à a Strada di a Seta di Ferru, chì si estende da Londra à Pechino, per vene à a vita. Cuntinuemu cù successu a custruzzione di parechji prughjetti giganti cum'è u Ponte Çanakkale 1915, l'autostrada Ankara-Niğde, a linea Ankara-Sivas YHT, u portu di Filyos è l'aeroportu Rize-Artvin, chì spazzerà Artvin da terra quandu hè finitu ", ellu. disse.

"Un investimentu di 8 miliardi 639 milioni di lire hè statu fattu in Artvin"

Enfatizendu chì anu investitu 8 miliardi 639 milioni di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Artvin finu à oghje, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a lunghezza di a strada divisa, chì era di 2003 chilometri finu à u 22, hè stata aumentata à 46 chilometri. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à travaglià in 4 prughjetti di autostrada cù un valore di prughjettu di 360 miliardi 14 milioni, cum'è Artvin-Erzurum Junction-Oltu-Olur Road, Borcka-Artvin Junction-Murgul-Damar Road. e strade di traslocazione di Yusufeli Dam di 66,2 chilometri. In stu prughjettu, custruemu 55 tunnel cù una lunghezza di 800 mila 56 metri, vale à dì circa 40 chilometri, cù u scopu di priservà e bellezze naturali uniche di Artvin. Di novu, in u scopu di u prugettu, ci sò 761 ponti cù una lunghezza di 17 metri è scavi aperti cù una lunghezza di 8 metri. Avemu finitu i travaglii di scavi è supportu di u tunnel di 639 mila 55 metri di u tunnel di 800 mila 55 metri, vale à dì quasi tutti. Avemu finitu u revestimentu finale di u tunnel in a sezione di 500 metri, vale à dì 35 per centu. Avemu ancu fattu un prugressu assai impurtante in a fabricazione di u ponte è avemu finitu a produzzione à u livellu di 715 per centu. Inoltre, avemu finitu a superstruttura di a strada di 64 metri cum'è Revestimentu Hot Bituminous. Avemu pensatu à compie tuttu u prugettu in 83. Quandu u nostru prughjettu hè finitu, a strada Yusufeli, Artvin-Erzurum serà assai più sicura. Cù 6 tunnel aperti, ùn sarà più affettatu da e cundizioni invernali severi è a nostra strada ferma sempre aperta ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di l'Aeroportu Rize-Artvin cuntinueghjanu à piena velocità. Karaismailoğlu hà dettu chì l'aeroportu hè situatu trà i distretti Yeşilköy è Pazar, 34 chilometri da Rize, 54 chilometri da Hopa è 125 chilometri da Artvin.

L'aeroportu Rize-Artvin, chì hè un aeroportu regiunale, cuntribuisce à u sviluppu di i dui centri di cità è di i nostri distretti cun valore turisticu in queste pruvince. A più impurtante, hà da cuntribuisce à l'aumentu di e relazioni cummerciale cù i paesi vicini di a regione orientale di u Mari Neru.

Risponderà cumplettamente i bisogni di trasportu aereu di a regione cù a so pista di 3 mila metri di lunghezza è l'edificiu di a terminal cù a capacità di serve 3 milioni di passageri annu. Assicurà a crescita ulteriore di u turismu ecologicu, vale à dì u turismu di natura, chì si sviluppa in tutta a regione orientale di u Mari Neru, in particulare in Artvin.

Attualmente, avemu righjuntu un tassu di realizazione di 78 per centu in tuttu u travagliu di custruzzione di l'infrastruttura di u nostru aeroportu. A nostra pruduzzione di frangiflutti cuntinueghja cù riempimentu generale di u campu da terra è mare. U nostru travagliu cuntinueghja rapidamente ".

Dichjarà chì parechji prughjetti sò stati implementati in Artvin cù u Partitu AK è chì travaglianu devotamente per mette in serviziu parechji prughjetti in u futuru, u Ministru Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle dicendu chì simu in a stessa lotta per tutta a Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*