Novi Nutizie Finanziamenti da u Ministru Pekcan à l'Esportatori

U Ministru Pekcan dà una nova nova di finanziamentu à l'esportatori
U Ministru Pekcan dà una nova nova di finanziamentu à l'esportatori

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu chì Turk Eximbank hà furnitu un novu prestitu sindicatu per l'esportatori da u mercatu internaziunale in quantità di 561 milioni di dollari cù una maturità di 1 annu.

Ministru Pekcan, partenariatu di Türk Eximbank cù Mizuho Bank, Ltd cù l'accordu firmatu eri. Hà nutatu chì furnisce un novu finanziamentu cù una maturità di 397,9 annu in quantità di 99,8 milioni di dollari americani, cumprese 561 milioni d'euros è 1 milioni di dollari americani, da un cunsorziu di banche sottu a coordinazione di u Bancu.

Dichjarà chì u costu tutale di u prestitu di 561 milioni di USD furnitu da Eximbank hè Euribor di 6 mesi + 2,50% in a zona euro è Libor di 6 mesi + 2,75% in a zona di u dollaru americanu per i banche chì participanu cù a quantità più alta, Pekcan hà dettu. chì u prestitu serà dispunibule in Europa, Far East, Golfu Hà nutatu chì un totale di 23 banche da una larga geugraffia, cumpresa a regione è Turchia, anu participatu.

Enfatizendu chì stu prestitu sindicatu furnitu da Eximbank, l'istituzione di finanziamentu di l'esportazione ufficialmente supportata da Turchia, chì furnisce solu u 50 per centu di i prestiti à l'esportazione, durante u periodu pandemicu, hè estremamente impurtante per l'esportatori è e PMI orientate à l'esportazione per accede à i finanzii, Pekcan hà dettu chì u prestitu ancu furnisce l'accessu à i mercati di capitali internaziunali per a Turchia. Ellu hà dichjaratu chì era un indicazione di a so fiducia in l'ecunumia.

Una risorsa addiziale di 2020 milioni di dollari serà furnita à a fine di u 350

Indicà chì Eximbank hà fattu più di 2,5 miliardi di dollari di finanziamentu dispunibuli per l'esportatori dapoi u principiu di l'annu, cumpresu u prucessu di sindicazione, Pekcan hà dettu: "Eximbank, chì hà da cuntinuà i so sforzi per sustene l'esportazioni à altu valore aghjuntu chì affettanu ecunomica. crescita, continuerà i so sforzi in i mercati internaziunali à a fine di u 2020. Continueremu à sustene i nostri esportatori cù u nostru sustegnu. Spergu chì stu finanziamentu serà benefiziu per i nostri esportatori ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*