Passport Pier rinnuvatu Mettu in serviziu

un dock di passaportu rinnuvatu messu in serviziu
un dock di passaportu rinnuvatu messu in serviziu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyeraccoltu i primi passageri di u Passport Pier, chì hè statu rinnuvatu è messu in serviziu di novu, cù fiori di narcisi acquistati da i pruduttori di Karaburun.

Passport Pier, chì hè stata rinnuvata da a Municipalità Metropolitana di Izmir u 29 d'ottobre, hè stata rimessa in serviziu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà accoltu i primi passageri di u molo, chì hè statu apertu per l'usu cù a so faccia rinnuvata. Tunç Soyer, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, Vice Sicritariu Generale Eser Atak, è u Direttore Generale İZDENİZ Ümit Yılmaz sò stati accolti. U presidente Soyer, Prof. Dr. Hà prisentatu i bouquets di narcisi cumprati da a Municipalità Metropolitana di Izmir da i pruduttori di Karaburun à i passageri chì sò ghjunti à u molo da u battellu chjamatu Aziz Sancar. I passageri chì anu vistu u presidente Soyer davanti à elli anu sperimentatu felicità è sorpresa inseme.

U scopu hè di trasferisce u trafficu stradale à u mare.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì a rinnuvazione di u Passaport Pier, chì serve una media di 2 passageri à ghjornu, costava circa 500 milione 1 mila TL è chì i travaglii sò stati finiti prima di a data prevista. Tunç Soyer"Avemu avutu un scopu da u principiu di alleggerà u trasportu stradale in a cità quantu pussibule. U nostru scopu hè di trasfiriri u trafficu stradale più à u mare. Per questu mutivu, cuntinuemu à travaglià sia nantu à i pilastri novi è à a migliione di i pilastri esistenti. Passport Pier era unu di i nostri punti più critichi. Hè bisognu di una risturazione cusì per un tempu assai longu ", disse.

Dock flottante utilizatu temporaneamente

Dapoi u principiu di a rinuvazione u 29 d'ottobre, u serviziu hè statu furnitu da u dock flottante temporale. In u scopu di l'opere, e custruzzioni in acciaio di trasportatore, i pavimenti in legnu è i ringhiere nantu à a strada pedonale chì furnisce l'accessu à u molo sò stati rinnuvati. Tutti i rivestimenti di pavimenti in legnu è i railings in a parte induve i battelli sò stati ancu rivisionati meticulosamente.

U dock flottante pruvisoriu tornerà à Urla dopu chì e cundizioni climatichi migliurà.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*