U primu "trenu infinitu" à emissioni zero si carica di gravità

U primu "trenu infinitu" à emissioni zero si carica di gravità
U primu "trenu infinitu" à emissioni zero si carica di gravità

L'impresa minera australiana Fortescue hà annunziatu l'infinitu Infinity Train, chì si ricarica cù l'energia di gravità. Fortescue hà u scopu di trasportà una grande quantità di minerale di ferru senza a necessità di ricarica cù u so prughjettu di trenu à emissioni zero, chì hè presentatu cum'è a locomotiva elettrica di batterie più efficiente in u mondu.

Per creà stu prughjettu, Fortescue hà acquistatu Williams Advanced Engineering (WAE), chì diventerà parte di a so filiale Fortescue Future Industries (FFI). Fortescue Future Industries hè una furmazione focalizata in u sviluppu di tecnulugia più verdi per riduce l'emissioni di carbone di a cumpagnia minera. U primu prughjettu di u partenariatu novu stabilitu era u Trenu Infinitu à emissioni zero, chì pò rinnuvà a so energia.

Ancu se i dettagli nantu à u prugettu ùn sò micca stati divulgati in tuttu, u trenu hè previstu di prufittà di i pendii in discesa è aduprà l'energia da e sezioni di frenu per rinfurzà a so energia. Quandu a so energia scorri, hà da pudè turnà à a minera cù a listessa carica senza avè bisognu di rifornimentu.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, Elizabeth Gaines, CEO di Fortescue, hà dettu cose simili. Gaines dici: "Rigenerazione di l'electricità nantu à e sezioni in discesa di u trenu; "Eliminerà a necessità di installà a generazione di energia rinnuvevule è l'infrastruttura di ricarica, facendu una soluzione efficiente per eliminà u diesel è l'emissioni da e nostre operazioni ferroviarie".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*