Un Protocolu di Cooperazione hè statu firmatu trà l'Università Bahçeşehir è Huawei Turchia

Un Protocolu di Cooperazione hè statu firmatu trà l'Università Bahçeşehir è Huawei Turchia
Un Protocolu di Cooperazione hè statu firmatu trà l'Università Bahçeşehir è Huawei Turchia

Un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà l'Università Bahçeşehir (BAU) è Huawei Turchia. In u scopu di u protokollu, una piattaforma accademica cumuna serà creata sottu a "Piattaforma di apprendimentu Huawei & BAU".

Mentre u cuncettu di "digitalizazione in l'educazione", chì emerge cù a pandemia, aumenta a so impurtanza ghjornu per ghjornu, un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà l'Università Bahçeşehir è Huawei Turchia, chì si sò riuniti in questu cuntestu. À a cima in u Plateau Kulakkaya di Giresun à una altitudine di 1.700; Huawei Turkey General Manager Jing Li, BAU Global President Enver Yücel, Huawei Turkey R&D Center Director Hussein Hai, Huawei Turkey Research and Innovation Manager Dr. Sanem Tanberk, Direttore di BAU Hybrid Training Center, Dr. Ergün Akgün, Huawei Turkey Corporate Business Group Manager di Tecnulugia Burak Bıçakhan è METU Computer and Instructional Technologies Education (CEIT) Lecturer Department. Membru Prof. Dr. Kürşat Cagiltay hà assistitu.

"FAI U NOSTRE TRAVAIL CON HUAWEI IN OGNI ZONA"

U presidente Globale di BAU Enver Yücel, in u so discorsu à a cima tecnologica; Ellu disse chì anu da travaglià inseme cù Huawei in settori cum'è a salute, l'educazione è l'agricultura. Dichjarà chì anu un cuntenutu assai riccu per esse una istituzione educativa di 55 anni, Yücel hà dettu: "Avemu decisu di travaglià cù Huawei in attività tecnologiche specifiche à i settori di l'educazione, a tecnulugia è a salute. Avemu da fà un accordu di bona vuluntà quì oghje è effettueremu u nostru travagliu in u campu di a tecnulugia inseme cù Huawei. Cum'è un gruppu educativu tutale, simu una istituzione di 55 anni. Avemu un cuntenutu assai riccu. Quandu avemu integratu questu cù a tecnulugia; Averemu fattu grandi cose in nome di l'umanità è di e nostre istituzioni ".

'OGNA AMU BISOGNA D'ESSAI DA CLASSI E CAMPUS'

In a continuazione di u so discorsu, Yücel hà dettu chì i posti ùn importanu più in l'educazione è hà dettu: "I posti ùn importanu più. Basta per amparà tutti i posti in u mondu. Guarda, Kulakkaya Plateau hè un campus. Pudemu equipà stu locu cun tali tecnulugia chì pudemu fà a maiò parte di a nostra furmazione quì. Avà ci vole à esce da e classi è campus. Hè pussibule, pussibule. Quì, u bordu pò purtà noi inseme cù tutte e parti di u mondu. U maestru pò pusà davanti à ellu è scrive. À quellu tempu, i cunfini di i campus sò stati eliminati. Sempre chì l'avemu riempitu è ​​sviluppemu a so tecnulugia ", disse.

"DUE ISTITUZIONI GLOBALI SUNSU FORZE"

Rettore BAU Prof. Dr. Nutendu chì una sucietà glubale in u campu di a tecnulugia è una istituzione glubale in u campu di l'educazione anu unitu e forze, Şirin Karadeniz hà dettu: "A nostra cooperazione include novi tecnulugia in u campu di l'educazione; Si focalizeghja nantu à u sviluppu integrazioni educative è suluzioni innovatori, in particulare in settori cum'è 5G, big data, è Internet di e Cose.

Realizzeremu studii di R&D inseme in questu campu, svilupperemu boni esempi in i lochi induve sti tecnulugii novi creanu un valore aghjuntu in l'educazione, è aiuteremu i nostri studienti di facultà di ingegneria à capisce è cuncepisce e novi tecnulugii più rapidamente posizionando sti tecnulugii innovatori in i nostri corsi. Quì, una sucietà glubale in u campu di a tecnulugia è una urganizazione glubale in u campu di l'educazione si riuniscenu è uniscenu forze ".

"VULEMU CREARE PIÙ VALORE PER U PAESE È L'INDUSTRIA"

Huawei Turkey General Manager Jing Li hà datu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu; "Cum'è un citatinu corporativu di stu paese, cuntinuemu à fà u nostru megliu per cuntribuisce à a Turchia. Cù u nostru prughjettu di maratona di codificazione, dirigemu i ghjovani à u campu di u software è li incuraghjemu cù borse di studiu è premii. Cù u prugramma di l'Accademia ICT, di u quale l'Università Bahçeşehir hè un membru, offremu corsi in linea è in faccia à i ghjovani chì studianu campi STEM in più di 20 università. Furnemu a furmazione di software à i ghjovani supportendu u Programma di Movimentu di Software guidatu da BTK è l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale (DAKA). Cum'è Huawei, in u nostru prucessu di creazione è sviluppu di 20 anni in Turchia; Avemu vistu ogni mumentu di u viaghju di digitalizazione in Turchia. Credu chì faremu cose assai megliu in u futuru cù i nostri sforzi sustinibili in u sviluppu di e cumpetenze d'infurmazione, a localizazione è l'innuvazione. Vulemu creà più valore per u paese è l'industria cù a cuuperazione di l'Università Bahçeşehir, è avemu piena fiducia in questu sensu ".

UNA PIATTAFORMA DI APPRENDIMENTU SERA STABITA IN L'AMBITU DI U PROTOCOLLU

Dopu à i discorsi, u Rettore BAU Prof. Dr. Un protocolu hè statu firmatu trà Şirin Karadeniz è Huawei Turkey General Manager Jing Li. In u scopu di u protocolu, una piattaforma accademica cumuna serà creata sottu u nome di "Huawei & BAU Learning Platform" è a participazione di BAU à l'ecosistema Huawei OpenLab serà assicurata. Inoltre, i docenti è i circadori; l'accessu à e tecnulugia educative, i prugrammi di furmazione cumuni è l'attività di ricerca.

In più, prughjetti cumuna sarà sviluppatu nant'à l 'usu di appiicazioni intelligenza artificiale in Campus digitale, 5G, ticnoluggìa dâ aducativu, pratica medicale è gestione di l'innuvazione. Università di Bahçeşehir, Scole Uğur, College Bahçeşehir è College di Scienza è Tecnulugia di Bahçeşehir I studienti è i prufessori di u liceu saranu l'uppurtunità di participà à i prugrammi di certificati Huawei. In u scopu di a cooperazione; Per mezu di a piattaforma IdeaHub di Digital Board di Huawei, serà ancu pussibule a digitalizazione di aule cù diversi scenarii d'insegnamentu.

U summit hà finitu cù pannelli "Tecnulugie Innovative in Educazione" è "Campus Intelligenti è Educazione Hybrid".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*