Risultatu di l'offerta di Demolizione di l'Edificiu di u Serviziu Principale di a Municipalità Metropolitana di Izmir

Risultatu di l'offerta di Demolizione di l'Edificiu di u Serviziu Principale di a Municipalità Metropolitana di Izmir
Risultatu di l'offerta di Demolizione di l'Edificiu di u Serviziu Principale di a Municipalità Metropolitana di Izmir

L'offerta tenuta da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a demolizione di l'edificiu di serviziu principale, chì hè stata evacuata per via di danni in u terrimotu, hè stata cunclusa. 11 cumpagnie cumpetenu in a seconda tappa di l'offerta, chì era tenuta da u metudu di l'asta. A cumpagnia Nermanoğlu Infrastructure Urban Transformation, chì hà fattu a più alta offerta di pagamentu à a municipalità in cambiu per a demolizione, hà vintu l'offerta cù una offerta di 19 milioni di lire.

L'offerta tenuta da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a demolizione di l'edificiu di serviziu principale, chì hè stata evacuata perchè hè stata danatu in u terrimotu di u 30 d'ottobre, hè stata cunclusa. Dui di e cumpagnie 13 chì anu participatu à a prima tappa di l'offerta, chì hè stata tenuta in duie tappe, sò stati eliminati da a cumissioni di l'offerta. Dopu chì l'offerte finanziarie di e cumpagnie 11 sò state presentate, u vincitore hè statu determinatu in l'offerta, chì hè stata fatta in u metudu di l'asta. A cumpagnia "Nermanoğlu Infrastructure Urban Transformation Petroleum Products Fuel Oil Mining Recycling Facility Operations", chì hà datu l'offerta più alta di 19 milioni di lire à a municipalità in cambiu per a demolizione, hà vintu l'offerta. U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe era u presidente. Cù u rapportu preparatu da l'Istitutu di Gestione di Disastri di l'Università Tecnica d'Istanbul, hè statu revelatu chì l'opzione di retrofit di l'edifiziu ùn era micca adatta in termini di aspetti tecnichi è l'usu efficiente di e risorse pubbliche, è a Municipalità Metropolitana hè andata in offerta per a demolizione. I travaglii di demolizione, chì accuminciaranu dopu à u cuntrattu cù a cumpagnia, seranu finiti in 2 ghjorni.

Quale hà participatu à l'offerta ?

Acar Yıkım İnşaat, Özbüker Hafriyat, Nerman Hafriyat, Çermiksu Metal Chemicals Trasportu Alimentariu, Gürsoy İzaberlik Recycling Metal Nakliyat Construction, Emg Operation Facilities Recycling Waste Storage Logistics Health and Safety Occupational Health and Safety, Karadoğan Demolition Electricity, Infrastructure, Infrastructure Urbana Transformation Petroleum Products Fuel Oil Mining Recycling Facility Operations, Asya Group Urban and Transformation company participà.

Sezione speciale nantu à l'amianto in e specifiche tecniche di l'offerta

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà preparatu una specificazione tecnica speciale chì include precauzioni per a salute è a sicurezza prima di l'operazioni di demolizione. Dunque, a cumpagnia chì hà ricevutu l'offerta raccoglierà, imballerà è trasportarà u materiale chì cuntene amianto, secondu u rapportu di determinazione ricevutu da a Municipalità Metropolitana di Izmir da u laboratoriu accreditatu da l'Agenzia Turca di Accreditazione (TÜRKAK) prima di inizià u prucessu di demolizione, è principià u prucessu di demolizione dopu a pulizia di u situ. In tutti questi prucessi, rispetterà a Salute è a Sicurezza in u Travagliu, a Legge Ambientale è i Regolamenti per u Trasportu di Merchenzie Periculi per Strada. I travaglii di rimozione di l'amianto seranu realizati da u persunale cù "Certificati di rimozione di amianto".

A cuncurrenza di prughjetti architettonici serà aperta

A municipalità metropolitana di Izmir utilizerà l'area vacante dopu a demolizione cù un edifiziu più chjucu chì accoglierà u sindaco è a sala di u cunsigliu municipale. U novu edifiziu serà determinatu da un cuncorsu di prughjettu architettonicu. U prughjettu, chì hè destinatu à esse sustinutu cù funzioni pubbliche, culturali è artistiche, serà apertu à i cuntributi di l'attori urbani cum'è e camere prufessiunali è l'urganisazioni non governamentali ligati à un metudu participativu à a scala di u disignu urbanu cumpresu l'ambiente immediatu. . A cumpetizione serà aperta à a participazione naziunale è internaziunale è si concluderà in duie tappe.
Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Annunziau chì un edifiziu più chjucu, in armunia cù a piazza storica, hè stata prughjettata, induve si trovanu a presidenza è a sala di u cunsigliu municipale invece di l'edifiziu da demolire.

Servitu 38 anni

I prughjetti di l'Edificiu di u Serviziu Principale di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò stati decisi da u "Concursu di Prughjetti Architetturali" apertu in u 1966. A custruzzione di u bastimentu principia in u 1968, ma hè stata aperta in u 1982.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*