Ùn paragunate micca i vostri figlioli unu cù l'altru per evità a rivalità di i fratelli

Ùn paragunate micca i vostri figlioli cù l'altri per evità a rivalità di i frati
Ùn paragunate micca i vostri figlioli unu cù l'altru per evità a rivalità di i fratelli

I fratelli ponu disputà da u tempu à u tempu, è ci ponu esse crisi di ghjilosu trà elli. Dicendu chì ancu chì sta situazione disturba i genitori, hè in realtà una situazione assai normale è sana, unu di l'esperti di DoktorTakvimi.com. Da. Hava Arıtan sottolinea chì sta cumpetizione determina u futuru stilu di vita di i zitelli.

Avè un fratellu hè assai impurtante è preziosu ... Tuttavia, questu ùn cambia micca u fattu chì ci hè rivalità trà i fratelli. Dicendu chì a rivalità di i fratelli hè una situazione di ghjilosu, cumpetizione è lotte trà i fratelli, Psk, unu di l'esperti in DoktorTakvimi.com. Da. Hava Arıtan attira l'attenzione à u fattu chì ciò chì hè invidiatu ùn hè micca i fratelli, ma a spartera di l'attenzione è u tempu di i genitori. A rivalità trà i fratelli pò cambià a forma secondu s'ellu sò figlioli maiori, zitelli mediu o zitelli più ghjovani. U zitellu maiò hè sempre u primu dolore d'ochju in a casa. Coppiu chì amparanu à esse genitori cù u zitellu maiò ponu sempre dimustrà favore à u primu figliolu. Spiegà chì u zitellu maiò hà i tituli di u zitellu più cunnisciutu, travagliadoru, successu, Psk. Da. Per quessa, Arıtan dichjara ch'ellu hè u primu zitellu chì riceve a più grande parte d'attenzione.

"Cù a nascita di u sicondu figliolu, u tronu di u figliolu maiò hè scuzzulatu", disse Psk. Da. Arıtan cuntinueghja: "Quandu u so fratellu, chì hà un rivalu cù quale a famiglia hà da sparte a so attenzione è l'amore, hè natu, u zitellu maiò hè cunfusu nantu à ciò chì deve fà. Dunque, pò cuncludi chì u putere hè una cosa impurtante. U sicondu zitellu hà da sparte l'attenzione cù u so fratellu da u ghjornu chì hè natu. Hè per quessa ch'ellu si sente cum'è in una corsa. Il s'entraîne constamment à battre son adversaire, le premier fils. In questu, prova à esse successu in i sughjetti induve u primu zitellu falla per pudè vince l'attinzioni è e lode di a famiglia. In ogni casu, se u primu zitellu hè assai bonu, u sicondu figliolu pò rinunzià a razza. Questu pò fà di ellu un temerariu. Di solitu, u sicondu zitellu hà e caratteristiche opposte di u primu zitellu.

I zitelli di u mediu si sentenu sfracicati trà

U zitellu più chjucu hè sempre u zitellu in a famiglia è dunque u più pampered. Dichjarà chì u so figliolu più chjucu tende à andà in u so propiu modu perchè i so fratelli sò più avanzati chè ellu, unu di l'esperti in DoktorTakvimi.com, Psk. Da. Hava Arıtan spiega chì u zitellu più chjucu pò sviluppà modi diffirenti per ellu stessu per avè un rolu speciale à ghjucà chì altri fratelli ùn anu micca pruvatu. Se u numeru di fratelli hè più di dui, u sicondu è u terzu figliolu pò diventà u zitellu mediu. Dicendu chì u zitellu mediu pò spessu sentenu sfracicatu trà, Psk. Da. Arıtan hà dettu: "Per quessa, pò esse in un umore autopiatoso è diventà un zitellu problematicu. Se a rivalità trà i fratelli hè grande, u fratellu mediu pò ancu ghjucà u rolu di mediatore in questa cunfusione. S'ellu ci hè un quartu figliolu in a famiglia, u sicondu figliolu pò sentu cum'è un fratellu mediu. In questu modu, u terzu zitellu pò esse più docile è più suciale. A rivalità trà i fratelli hè veramente normale è sana, ancu s'ellu si mette à volte i genitori in una pusizioni difficili. A rivalità trà i fratelli determina ancu u locu chì occupanu in a vita mundanale. I fratelli guadagnanu un certu stilu di vita in questa cumpetizione. Portanu stu stilu ancu in a so vita adulta. Hè per quessa chì i genitori anu da esse attenti ", dice.

Unu di l'esperti in DoktorTakvimi.com, Psk. Da. Hava Arıtan elenca i duveri di i genitori cusì:

  • I zitelli ùn deve esse paragunatu cù l'altri. Per esempiu; "Quanto sta bè u vostru fratellu. Perchè ùn pudete micca fà?" Tali sentenzi ùn deve esse furmatu. Ogni zitellu hà capacità è rializazioni unichi. In tali casi, deve esse datu elogi.
  • Assicuratevi chì ogni zitellu hà u so propiu spaziu è abbastanza tempu. Si deve sempre esse dumandatu prima di sparte ghjoculi è cose persunali.
  • I fratelli anu da esse dimustratu cumu avvicinà l'altri.
  • Ogni zitellu hà a so propria identità. Ùn li taggate micca.
  • Incuragisce a cooperazione.
  • Essa ghjustu hè impurtante. Ognunu di elli deve esse fattu per sentenu spiciali.
  • I zitelli anu da passà un bonu tempu inseme. Quandu anu cunflittu, sti tempi agisce cum'è prutettori. Spartite boni ricordi inseme rende più faciule per truvà suluzioni.
  • Hè impurtante chì i genitori passanu regularmente u tempu unu à unu cù ogni zitellu.
  • I sentimenti è i pinsamenti nantu à a vostra vita di famiglia deve esse ascoltati.
  • Se ci sò lotte periculose, a famiglia deve intervene. Parlate di ciò chì succede quandu si calmanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*