Badr, Terza Nave di u Pakistan MİLGEM Prughjettu, Lanciatu

A terza nave di u Pakistan MILGEM Project Badr Lanciata
Badr, Terza Nave di u Pakistan MİLGEM Prughjettu, Lanciatu

U Ministru di a Difesa Naziunale, Hulusi Akar, hà parlatu à a cerimonia di lanciamentu di Badr, a terza nave di u Prughjettu MİLGEM Pakistan, à u Cantieru Karachi, assistitu da u Primu Ministru di u Pakistan, u Signore Shahbaz Sharif. U Ministru di a Produzione di Difesa Pakistana Mohammed Israr Tareen è u Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Amjad Khan Niyazi anu assistitu ancu à a cerimonia.

U Ministru Akar, chì hà iniziatu u so discorsu in a ceremonia, esprimendu u so piacè di visità un novu Pakistan amichevule è fraternu, hà dettu: "Oghje, avemu ghjuntu à un'altra tappa impurtante di u prughjettu di corvette MİLGEM per e Forze Armate Pakistan. disse.

U Ministru Akar, chì hà spartutu i so pinsamenti chì i navi in ​​u scopu di u prugettu ghjucanu un rolu vitale in a difesa di u Pakistan, seranu benefizii per e Forze Armate Pakistani, è cuntribuiscenu à a pace è a stabilità in a regione è in u mondu, hà dettu: "Sò cuntentu di assistisce à a cerimonia di posa di a corvetta MİLGEM PNS Badr, chì hè stata tenuta à Karachi Shipyard u 25 d'ottobre di u 2020. Sò onoratu. Avà, hè u mo piacè di assistisce à a ceremonia di lanciamentu di sta nave. hà fattu una dichjarazione.

Enfatizendu e caratteristiche di e corvette, u Ministru Akar hà dettu: "I Corvette di Classe MİLGEM seranu una di e piattaforme di superficia più avanzate tecnologicamente di a Marina di Pakistan. Dotatu d'armi di punta è sensori muderni, cumpresi missili superficia-superficie è superficia-aria, armi anti-sottumarine, sistema avanzatu di cummandu è cuntrollu, sti navi daranu una cuntribuzione significativa à e capacità di a Marina di Pakistan. utilizatu l'espressioni.

Ricordendu chì a prima nave di a so classe, PNS Babur, custruita in Turchia per a Marina di Pakistan, hè stata lanciata u 15 d'Agostu 2021 à u Command Shipyard d'Istanbul cù una ceremonia chì hà assistitu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u presidente di u Pakistan, Arif Alvi. chì in 2023, PNS Badr, a seconda nave di a so classe, hè prevista per esse messa in serviziu in 2024.

Dichjarà chì u PNS Khaibar, chì serà lanciatu in Istanbul quist'annu, serà consegnatu à a Marina Pakistana in 2024, u Ministru Akar hà dettu chì a quarta nave da esse custruita in Karachi serà messa in serviziu in 2025.

Attenti à l'impurtanza di u tempu in a realizazione di sti prughjetti, u Ministru Akar hà dettu:

"L'esecuzione puntuale di un prughjettu cusì grande, in cunfurmità cù i principii di" più bassu costu ", "più alta qualità" è "più brevi tempu", malgradu l'effetti negativi di l'epidemie globale di coronavirus; Hè ancu impurtante in quantu à dimustrà a nostra capacità di gestione di u prughjettu cumuni, a disciplina cummerciale è a determinazione. Tutti sapemu bè chì l'impurtanza di l'indipendenza tecnulugica cresce ogni ghjornu. Grazie à questa indipendenza, pudemu veramente risponde à i nostri bisogni di difesa è sicurezza naziunale è cumpiendu e nostre responsabilità internaziunali. Turchia hà fattu passi impurtanti in l'industria di difesa. A parte di a produzzione domestica hà avà superatu u 80 per centu. A maiò parte di l'armi è l'equipaggiu pruduciutu cù i mezi domestici è naziunali anu pruvatu in cundizioni di cummattimentu. L'imprese di l'industria di difesa turca sò avà trà e più grandi cumpagnie di difesa internaziunali. In l'industria di difesa, avemu bisognu di alzà sopra à u livellu chì conducemu è pruducia. In questu cuntestu, i prughjetti MİLGEM si sviluppanu rapidamente è tutti questi custituiscenu un signu di indipendenza tecnologica ".

U PAKISTAN hè a nostra seconda casa

Dichjarà chì a custruzzione è l'assemblea di navi in ​​stu prughjettu hè stata realizata cù a participazione di l'istituzioni, l'urganisazione è l'imprese lucali, u Ministru Akar hà dettu: "Credu chì continueremu à aumentà u numeru di tali prughjetti, chì sò d'impurtanza critica in quantu à a sicurità è l'indipendenza tecnologica di i nostri paesi ". disse.

Enfatizendu chì u Pakistan hà sempre avutu un postu speciale in u core di u populu turcu, u Ministru Akar hà dettu:

"U Pakistan hè a nostra seconda casa. Cù a forza chì derivemu da i ligami di fratellanza trà i nostri paesi, cuntinuemu i nostri sforzi per trasfurmà e nostre rilazioni à livelli più alti. A relazione trà Turchia è Pakistan hà una struttura unica à u cuntrariu di e relazioni normali trà altri paesi. Grazie à l'amicizia è a fratellanza storica è profonda chì esiste trà Turchia è Pakistan, cuntinuemu à agisce in stretta cooperazione in ogni campu. Ùn ci scurderemu mai u sustegnu datu da i nostri fratelli Pakistani in a nostra Lotta Naziunale. Seremu sempre inseme in gioia cum'è in tempi di dulore ".

TURCHIA-PAKISTAN FRIENDLY ZINDABAD

Dichjarà chì a regione passa per un periodu difficiuli è chì hè circundatu da più di una zona di crisa, u Ministru Akar hà dettu: "In un periodu cusì sensibile, ci hè una grande rispunsabilità posta nantu à e nostre spalle da a nostra storia è civilizazione". disse.

Ellu disse chì a Turchia, chì sta campendu u periodu più intensu in a so storia in quantu à l'operazioni chì hà realizatu, cuntinueghja à stà vicinu à i so amichi è alliati quantu pussibule. U Ministru Akar hà dettu: "Tuttu ciò chì avemu vistu oghje mostra chì hè essenziale per i nostri paesi avè una forte industria di difesa è forze armate efficaci è dissuasive. Cù stu spiritu è ​​sottu a dirigenza di u nostru presidente, u Signore Recep Tayyip Erdoğan, Turchia hà fattu passi impurtanti in quasi tutti i campi, in particulare in l'industria di difesa. Semu pronti à sparte a nostra sperienza è i prudutti di l'industria di difesa cù i nostri amichi è partenarii ". disse.

Felicitando à tutti i membri di u Ministeru di a Produzione di Difesa di u Pakistan è ASFAT, l'impiegati di Karachi Shipyard è tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'implementazione di u prugettu, u Ministru Akar hà dettu: "Spergu chì queste navi rinfurzanu ancu i ligami d'amicizia è di fratellanza cù a cooperazione trà i dui. paesi ". disse.

Per a marina di Pakistan, "Lasciate i vostri mari calmi è u vostru arcu chjaru". U Ministru Akar, utilizendu l'espressione "Zindabad amichevule Turchia-Pakistan", chì significa "Viva a fratellanza di Turchia-Pakistan". disse. U Ministru Akar hà dettu: "Una nazione cù un core, dui paesi (una nazione, dui stati)." hà finitu.

Dopu a preghiera, a ceremonia hè finita cù u lanciamentu di Badr, a terza nave di u Prughjettu MİLGEM Pakistan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*