Porsche hà apertu u primu centru di riparazione di batterie in Turchia

Porsche attiva u primu centru di riparazione di batterie in Turchia
Porsche hà apertu u primu centru di riparazione di batterie in Turchia

Porsche hà apertu u primu centru di riparazione di batterie di Turchia in u Concessionario Autorizatu è Serviziu Porsche, Doğuş Oto Kartal. A facilità, chì furnisce servizii di riparazione di batterie è di migliuramentu per i veiculi elettrici, in particulare i vitture Porsche, hè diventatu unu di i 26 centri di riparazione di Porsche in a regione di l'Europa Mediu Oriente (PCEE), induve si trovanu 8 paesi.

Porsche cuntinueghja à investisce in u sviluppu di l'ecosistema di l'auto elettrica in Turchia. Porsche, a prima marca di l'automobile chì hà stabilitu una rete di carica per e vitture elettriche in u nostru paese cù l'investimentu in stazioni di carica dapoi u 2019, hà avà messu in serviziu u primu centru di riparazione di batterie di Turchia in u serviziu Porsche situatu in Doğuş Oto Kartal.

U costu è u tempu di riparazione di a batteria seranu ridotti

Fornendu infurmazioni nantu à u centru di riparazione di a batteria, u Porsche Turkey, u Manager di Serviziu Post-Vendita, Süleyman Bulut Ejder, hà dettu: "Questa facilità hè pensata per serve ancu in altri paesi. Pudemu furnisce servizii di riparazione da una batteria di veiculu elettricu à i so sub-parti. Riduceremu i costi è accurteremu i tempi di riparazione per e batterie chì anu da esse cambiatu in casu di fallimentu o accidente. Cù l'esperienza chì avemu acquistatu cum'è a squadra Porsche, pensemu di serve i marchi Audi, Volkswagen, SEAT, CUPRA è Skoda in questa facilità in u futuru ".

Süleyman Bulut Ejder hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu u travagliu nantu à u riciclamentu di e parti inutilizate di e batterie in questa facilità, è hà dettu: "Cuntinuemu ancu i nostri studii nantu à l'usu di moduli di batterie utilizzabili chì ùn saranu micca riciclati, in u prucessu di carica. i veiculi cù batterie morte in i nostri veiculi di serviziu d'urgenza o in u prucessu di almacenà l'electricità per prufittà di i taglii di energia in e nostre strutture ".

Stabilirà 3 altri centri di riparazione di batterie

Süleyman Bulut Ejder hà dettu u seguitu nantu à i piani d'investimentu di Ejder Porsche: "Cum'è a marca Porsche, avemu principiatu a preparazione per u prucessu di trasfurmazioni di e-mobilità cù u travagliu di l'infrastruttura di carica chì serà offerta à i nostri clienti à a fine di 2019. . In questu cuntestu, cun un investimentu di 2020 milioni di TL per i nostri clienti è tutti l'utilizatori di i veiculi elettrici in 7.8, avemu stabilitu 100 stazioni di ricarica è a stazione di ricarica più veloce di 320KW DC Turchia in tutta a Turchia. In più di u primu investimentu in Turchia in u centru di riparazione di batterie, pensemu di mette in serviziu 2022 stazioni di ricarica AC, 88 stazioni di ricarica rapida DC 6KW d'alta velocità è 320 centri di riparazione di batterie in serviziu in 3 ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*