Quale hè Merih Demiral, chì hà spartutu a so moglia è u figliolu per a prima volta, quanti anni hà è da induve hè ?

Quale hè Merih Demiral, chì hà spartutu a so moglia è u figliolu per a prima volta, quanti anni hà è da induve hè ?
Quale hè Merih Demiral, chì hà spartutu a so moglia è u figliolu per a prima volta, quanti anni hà è da induve hè ?

Merih Demiral, u difensore stella di a Squadra Naziunale è l'Atalanta, s'era unitu tranquillamente à a so vita cù u fotomodel svizzeru Heidi Lushtaku circa un annu fà. Demiral, chì hà ancu avutu un figliolu u mese passatu, hà sparte a foto di a so moglia Lushtaku è u figliolu per a prima volta nantu à u so contu suciale.

A coppia Demiral hà avutu un figliolu circa 1 mese fà. Merih, chì preferisce campà a so vita privata fora di a vista, hà sparte a foto di u so maritu Lushtaku è u so figliolu per a prima volta nantu à u so contu suciale.

Quale hè Merih Demiral, quanti anni hà è da induve hè ?

Merih Demiral (nata u 5 di marzu di u 1998; Karamürsel, Kocaeli) hè un footballista naziunale turcu chì ghjoca cum'è difensore. Ghjoca per a Serie A squadre Atalanta in prestitu da a Juventus.

U ghjucatore, chì hà iniziatu u football in Karamürsel İdman Yurdu, a squadra di a cità induve hè natu, dopu trasfiriu à Fenerbahçe. Hà ricivutu una offerta di cuntrattu da Fenerbahçe per u salariu minimu. Ùn hà micca accettatu sta offerta è abbandunò a squadra.

In u 2016, hà firmatu un cuntrattu cù Alcanenense, una di e squadre di a 3rd League portoghese, inseme cù u so amicu Bahadır Çiloğlu da Fenerbahçe è hà diventatu prufessiunale. Il a fait ses débuts contre SC Lusitânia l'11 septembre 2016. In a prima mità di a liga, hà avutu l'uppurtunità di ghjucà in a cuppa duie volte, è ancu di 12 partite di liga.

Hè statu trasferitu in a squadra di u Sporting B, a riserva di u Sporting Lisbona in a seconda liga, à a mità di tempu. Demiral hà fattu u so debut in a Segunda Liga per u Sporting B in a partita contr'à Famalicão u 5 di ferraghju di u 2017. Tuttavia, dopu à trè partite, hè statu mandatu à l'infrastruttura per acquistà sperienza. In a staghjoni 2017-18, torna in u Sporting B è hà ghjucatu in 26 partite, diventendu unu di i ghjucadori più ghjucati di a squadra. Malgradu a so prestazione consistente, hà ancu attiratu l'attenzione cù dui cartoni rossi.

U footballista, chì hà attiratu l'attenzione di l'entrenatore di una squadra Jorge Jesus cù a so prestazione in a seconda squadra, hè statu inclusu in a squadra di u Sporting Lisbona per a partita di cuppa ghjucata cù Oleiros u 12 d'ottobre di u 2017 è hà rimpiazzatu Daniel Podence à l'ultimu minutu è hà purtatu a maglia di a squadra A per a prima è l'ultima volta.

U 15 d'aostu 2018, si trasfirìu à Alanyaspor, una di e squadre di a Super League, in prestitu. Ancu s'ellu ùn hà micca avutu l'uppurtunità di ghjucà in e prime settimane, a so squadra hà persu i primi trè partiti, è hè statu messu nantu à u campu da u coach Mesut Bakkal in u match Göztepe l'1 di settembre di u 2018, è dopu à sta partita vincenu 11. -1, ùn hà micca persu a maglia. U 0 di settembre di u 17, hà vintu u partitu marcatu u primu gol di a so carriera in u partitu chì anu battutu Trabzonspor 2018-1. In a prima mità di a stagione, hà ghjucatu in 0 partite di liga è 16 di cuppa, è hà ricevutu una carta rossa.

U 29 di ghjennaghju di u 2019, hà trasferitu à Alanyaspor per una tarifa di 3,5 milioni d'euros.

U 30 di ghjennaghju di u 2019, Alanyaspor hà affittatu u ghjucatore à u club di Serie A Sassuolo, cù una opzione di compra obligatoria. U 1 di lugliu di u 2019, Sassuolo hà firmatu un cuntrattu di 7 anni cù u footballista per una tarifa di trasferimentu di 4,5 milioni d'euro, secondu l'opzione in u so cuntrattu.

U 5 di lugliu di u 2019, hà trasfirutu à Juventus da e squadre di a Serie A cù una tarifa di trasferimentu di 18 milioni d'euros è hà firmatu un cuntrattu di 5 anni.

Incapace di truvà l'uppurtunità di ghjucà in i primi trè partiti di liga in Serie A, Merih hà ghjucatu u so primu partitu di liga contr'à Hellas Verona in a 4a settimana cù a maglia Juventus. Dopu à 11 settimane, Merih, chì ùn pudia truvà l'uppurtunità di ghjucà di novu, hà avutu l'uppurtunità di ghjucà di novu in a partita contr'à l'Udinese in a lotta di a 16a settimana è hà cumpletu u partitu cù un assistitu. Ghjucà in 4 partiti di liga consecutivi, Merih hà marcatu un gol per a so squadra à l'iniziu di a partita di Roma, ma hè stata ferita in u minutu 18 è abbandunò u ghjocu. I so ligamenti cruciati sò strappati è hè statu annunziatu ch'ellu hà chjusu a stagione 2019-20.

Merih a commencé à jouer régulièrement après que Giorgio Chiellini et Matthijs de Ligt se soient blessés. In a partita di u Gruppu G di a Champions League contr'à Barcelona, ​​hà ricevutu una seconda carta gialla è una carta rossa.

Hè stata affittata à Atalanta u 6 d'Agostu 2021 cù una opzione per cumprà.

Demiral hà ghjucatu per e squadre di ghjuventù di Turchia, cumprese squadre sottu 17 è sottu 19.

Hà purtatu a maglia di a squadra naziunale di football turca per a prima volta u 20 di nuvembre 2018, rimpiazzà Mert Müldür in u minutu 85 in u partitu amichevule contr'à l'Ucraina. Merih hà participatu à e qualificazioni di u Campionatu Europeu di Football 2020. I tappe di qualificazione, in quale Merih hà ghjucatu in parechji partiti, finiscinu cù u dirittu di participà à u torneu.

Cumincià a partita di apertura ghjucata contr'à l'Italia in u Campionatu Europeu di Football 2020 in i primi 11, Merih hà mandatu u ballu à e so rete in u minutu 53 è hà marcatu u gol di apertura di u Campionatu Europeu di Football 2020. Era u primu gol d'apertura di l'autogol in a storia di u torneu.

Merih vene in prima linea soprattuttu cù e so intervenzioni sliding. E so qualità aggressive, instinctive cum'è difensore sò ancu riflesse nantu à u campu. Perchè hè altu è fisicu forte, hè ancu efficace in balli d'aria. Grazie à sta funzione, hè successu à spazzà e boli chì venenu in l'area di penalità. Malgradu a so statura alta è u fisicu, Merih hè ancu veloce è si move da daretu.

Hè paragunatu à Nemanja Vidić per via di e so caratteristiche caratteristiche, è Merih hà dettu ch'ellu hà pigliatu per esempiu. Un altru ghjucadore chì piglia cum'è esempiu hè u so cumpagnu Giorgio Chiellini.

Demiral hè natu cum'è un zitellu di una famiglia chì migrò da u distrittu di Arhavi di Artvin à Karamürsel. Mentre era in a squadra Fenerbahçe U-15, hà persu a so mamma u 28 dicembre 2012 per un accidente in a vittura chì i so genitori eranu in. U so babbu hà survivutu cù ferite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*