A riunione UFO tenuta dopu à 50 anni da i Stati Uniti

UFO Meeting tenutu annu dopu à i Stati Uniti
A riunione UFO tenuta dopu à 50 anni da i Stati Uniti

Un cungressu publicu hè statu tenutu in i Stati Uniti per a prima volta in 50 anni per affruntà "fenomeni aerei micca identificati". In a dichjarazione fatta da u membru di a Camera di Rappresentanti di i Stati Uniti Andre Carson, hè statu dichjaratu chì l'uggetti UFO, chjamati fenomeni aerei micca identificati, "sò una minaccia potenziale per a sicurità naziunale è deve esse trattatu cum'è tali".

Dicendu chì u prublema hè stata messa in attesa per un bellu pezzu è chì i studii necessarii ùn sò micca stati fatti, Carson hà dettu: "Sapemu megliu oghje. UAP ùn pò esse spiegatu, hè veru, ma sò fatti. Hanu bisognu à esse investigati. "Inoltre, e minacce chì ponenu anu da esse mitigate", disse.

À a riunione assistita da u Sottosegretariu di a Difesa di i Stati Uniti per l'Intelligenza è a Sicurezza Ronald Moultrie è u Diputatu Direttore di l'Intelligenza Navale Scott Bray, hè statu annunziatu chì quasi 400 fenomeni aerei micca identificati sò stati signalati da i piloti è i funzionari di serviziu. In u rapportu publicatu da u guvernu l'annu passatu, hè statu dichjaratu chì ci era statu più di 2004 notificazioni UAP da u 140.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*