U 88 per centu di a Custruzzione di Metro Narlıdere hè finita

In a custruzzione di u metro di Narlidere, e cose si movenu
I travaglii sò andati bè in a custruzzione di u Metro Narlıdere

In a custruzzione di Narlıdere Metro, induve u travagliu hà righjuntu u livellu di 88 per centu, un viaghju d'infurmazione hè statu urganizatu per i membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Mustafa Özuslu, vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, hà accumpagnatu i membri di l'assemblea. Özuslu hà dettu: "600 di i nostri fratelli chì travaglianu travaglianu duramente in Narlıdere Metro. E cose viaghjanu bè ", disse.

I membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò scesi à u situ di custruzzione per vede l'ultima situazione nantu à a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere, lunga 7,2 km, è pè ottene infurmazioni nantu à a custruzzione. Vice Sindaco di Izmir Municipalità Metropolitana Mustafa Özuslu è Sindaco di Gaziemir Halil Arda anu participatu ancu à u tour di rivisione, u Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu Mehmet Ergenekon hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu in a custruzzione di u metro è l'ultima situazione.

A delegazione, chì hà fattu prima investigazioni in a Stazione Çağdaş, si n'andò à a Stazione Balçova camminendu per u tunnel. U Vicepresidente Mustafa Özuslu hà dettu: "À a sessione di u nostru parlamentu u mese passatu, u Vicepresidente di u Gruppu di u Partitu AK, Özgür Hızal, hà fattu una dichjarazione chì "a fabricazione si hè fermata in Narlıdere Metro". U nostru presidente Tunç Soyer istantaneamente, hà fattu una cunnessione in diretta cù i nostri amichi chì travaglianu in u turnu di notte, è hà dimustratu chì questu ùn hè micca u casu, è chì e produzioni cuntinueghjanu ghjornu è notte cù 600 persone. A dumanda, u nostru presidente hà urganizatu stu viaghju. 600 di i nostri fratelli chì travaglianu travaglianu duramente in Narlıdere Metro. E cose viaghjanu bè ", disse.

Ergenekon: "Semu à 88 per centu"

Mehmet Ergenekon, Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à l'opere. Dichjarà chì i travaglii grossi sò stati finiti in a Stazione Çağdaş è chì anu cuminciatu i travaglii di finitura, Ergenekon hà dettu chì u travagliu cuntinueghja à l'altri 6 stazioni è chì anu u scopu di finisce à a fine di l'annu. Ergenekon hà dettu: "Semu à u 68 per centu in a fabricazione ferroviaria. Cumpiteremu a pruduzzione ferroviaria à a fine di l'estiu. U tunnel era digià finitu. Semu à 88 per centu in quantu à tutte e pruduzzione. U nostru scopu hè di inizià i voli di prova in i primi 3 mesi di l'annu prossimu. À a mità di u 2023, vulemu piglià u metro in funziunamentu è prisentallu à i nostri citadini. Inizieremu ancu e nostre produzioni di parcheghju in stazioni di u guvernu di u distrettu di Balçova è Narlıdere ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*