Nave di 40 milioni di DWT da esse custruita in Cina quist'annu

Un milione di navi DWT da esse custruitu in Cina quist'annu
Nave di 40 milioni di DWT da esse custruita in Cina quist'annu

Sicondu i dati publicati da a China National Shipbuilding Industry Association (CANSI), un totale di 2 milioni 570 mila DWT a custruzzione navale hè stata cumpletata in Cina in maghju, un aumentu di 22,4 per centu cumparatu à aprile.

L'industria di a custruzzione navale, chì hè stata affettata da l'ultima onda di l'epidemie di Kovid-19, si ripresa rapidamente in maghju. Sicondu l'estimi publicati da CANSI, 40 milioni di custruzzioni navali DWT sò previsti per esse cumpletati in Cina questu annu.

Sicondu i dati di CANSI, in u periodu di ghjennaghju à maghju, a capacità di nave in Cina hè diminuita di 15,3 per centu è i novi ordini di navi anu diminuitu di 46 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu. U Sicritariu Generale di CANSI, Li Yanqing, hà dettu chì a diminuzione di l'industria navale in Cina hè ligata à a diminuzione di i mercati glubali. Li hà dettu chì cù a ripresa di l'imprese in Shanghai è a pruvincia di Jiangsu in maghju, 2 milioni di navi DWT sò state consegnate, un aumentu di più di 20 per centu cumparatu à aprile. Li hà dettu chì aspettanu chì a tendenza pusitiva si mantene.

Dui terzi di a capacità di a custruzzione navale di a Cina si trova in a regione Yangtze River Delta, chì include ancu a cità di Shanghai. In u sicondu trimestre di l'annu, a nova onda chì emerge in l'epidemie hà purtatu minacce seri à l'industria navale di u paese. In maghju, cù a ripresa di l'imprese pertinenti, un rapidu prugressu hè statu fattu in a custruzzione navale, mentre chì e spedizioni accelerate, soprattuttu à a fine di u mese.

I dati publicati da CANSI anu dimustratu chì a custruzzione navale cumpletata in u paese in maghju hà righjuntu 22,4 milioni 2 mila DWT, un incrementu di 570 per centu cumparatu à aprile. Inoltre, l'espurtazioni di i navi anu aumentatu da 23 per centu cumparatu à aprile è righjunghji 1 miliardi 500 milioni di dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*