Articuli scurdati in i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à EGO sò offerti in vendita

Articuli scurdati in i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à EGO sò offerti in vendita
Articuli scurdati in i veiculi di trasportu publicu chì appartenenu à EGO sò offerti in vendita

A Direzzione Generale EGO offre à vende 2 articuli scurdati in autobus ANKARAY, Metro è EGO, cù u metudu di l'asta. I citadini anu dimustratu un grande interessu in a vendita di merchenzie, cumprese parechji dispositi tecnologichi cum'è laptops, telefuni mobili, fotocamere, chì u so pruprietariu ùn pò micca esse truvatu è chì u periodu di attesa legale hè scadutu. Auction; ABB TV, Youtube Hè stata trasmessa in diretta nantu à u canali è i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana.

In 2018, 2019 è 2020, a Direzzione Generale EGO hà offrittu articuli chì eranu scurdati nantu à i vagoni ANKARAY è Metro è l'autobus EGO, in particulare in stazioni, ma chì i so pruprietari ùn anu pussutu esse ghjunti, per un metudu d'asta.

In cunfurmità cù u principiu di trasparenza, a Direzzione Generale di l'EGO hà realizatu a vendita publica di merchenzie, cumpresi parechji dispusitivi tecnologichi, chì u periodu di attesa legale hè scadutu.

L'articuli persi anu trovu i so novi pruprietarii

In l'asta urganizata sottu a coordinazione di EGO Bus Operations Department è EGO Support Services Department; Un totale di 1 2 articuli, da i telefunini mobile à a robba, chì sò stati guardati in u Serviziu Perdu è Trovutu per circa un annu è chì u so pruprietariu ùn pudia esse ghjuntu, sò stati messi in vendita.

ABB TV, Youtube Ci sò stati ancu mumenti cuntenti in l'asta, chì hè stata trasmessa in diretta da i cunti di e social media di u Canale è a Municipalità Metropolitana. Bülent Kılıç, Capu di u Dipartimentu di i Servizi di Supportu di a Direzzione Generale EGO, hà datu e seguenti informazioni nantu à l'asta, chì hà suscitatu un grande interessu da i citadini:

"Vendemu e nostre cose chì sò scurdate in u nostru metro, ANKARAY è autobus municipali è chì u so pruprietariu ùn pò micca esse ghjunghje. Dopu avè ricivutu i ducumenti di l'articuli chì avemu registratu in u nostru propiu magazzinu, li mettemu in vendita quì in cunfurmità cù u Regolamentu di Pruprietà Persa. A causa di a pandemia, avemu vindutu i nostri articuli persi è truvati chì ùn pudianu esse fattu per 3 anni. Ci hè più interessu di ciò chì avemu anticipatu. Avemu più di 2 prudutti è e vendite sò state assai boni. Vulemu bona furtuna à tutti i nostri citadini ".

Se i pruprietarii ùn si prisentanu micca in 1 annu, l'articuli inclusi in a lista di vendita è offerti à a vendita publica includenu "biancheria intima, pantaloni, vestiti, cappotti, tuta, maglioni, t-shirts, scarpi, stivali, cinture, ombrelli, libri, canne. , occhiali, computer portatili, sacchetti, telefonu, trapanu, puzzle, radiu, flauta, camera, stand camera, rasoio, cuteddu di tasca, telecomando tv, manette, calculatrice, orologio da polso, camera è gioielli.

U redditu ottenutu hè registratu cum'è entrate à a Direzzione Generale EGO.

A lista di l'articuli chì ùn ponu esse ghjunti da l'articuli consegnati à u Serviziu Perdu è Trovatu da i cunduttori è i dispatchers di turnu hè publicatu periodicamente da a Direzzione Generale EGO ogni mese. http://www.ego.gov.tr Mentre hè publicatu nantu à u situ web intitulatu, u redditu ottenutu dopu a vendita hè registratu cum'è ingressu à l'istituzione.

I citadini chì anu participatu à l'asta tenuta à l'Edificiu di u Serviziu di a Direzzione Generale EGO anu ringraziatu a Municipalità Metropolitana cù e seguenti parolle:

Mehmet Fatih Dogan: "Ci hè piaciutu assai. Semu quì per a prima volta. Hè fantasticu chì hè fattu in modu trasparente, grazie ".

Nihat Yalcindere: "Semu ghjunti à guardà i dispositi elettronichi. Se truvemu qualcosa adattatu, a pigliaremu ".

Osman Seme: "Avemu ghjuntu cù u mo babbu. Hè statu un bellu serviziu, ci hè piaciutu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*