U presidente di MUSIAD Asmalı hà valutatu a decisione di prestitu BRSA

U presidente di MUSIAD Asmali hà valutatu a decisione BRSA
U presidente di MÜSİAD, Asmalı, hà valutatu a decisione BRSA

U presidente di l'Associazione Industriali è Imprenditori Indipendenti (MÜSİAD), Mahmut Asmalı, hà valutatu i prublemi attuali riguardanti a decisione di usu di prestitu di l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione Bancaria (BDDK).

U presidente di MÜSİAD, Mahmut Asmalı, hà dettu: "Per prevene a dolarizazione, chì hè u fattore dominante di u rapidu aumentu di u scambiu in u nostru paese; Hè unu di i nostri scopi primari per prutege u valore di a nostra munita naziunale è cumbatte l'inflazione. Cum'è MÜSİAD, sustenemu a decisione di BRSA di limità a prestazione di prestiti in Lira Turca à e cumpagnie chì detenenu un surplus d'assi di cassa in valuta straniera. Hè ovvi chì a decisione in quistione impedirà l'aumentu di l'inflazione per via di l'aumentu di u costu di u scambiu. "Cù sta mossa da BRSA, l'equilibriu di l'offerta di valuta-demanda di valuta diminuirà à livelli assai più ragiunate in favore di a Lira Turca", disse.

Asmalı cuntinuò e so parolle cusì: "In più di questi; Stu regulamentu di a BRSA ùn impone micca restrizioni à l'assi in valuta straniera di e cumpagnie in questu scopu è l'acquistu di valuta straniera di persone reali, ma solu restringe l'accessu di e cumpagnie à i prestiti TL. Inoltre, quandu l'eccezzioni è u scopu sò valutati, u numeru di cumpagnie chì saranu affettati hè abbastanza limitatu. In questu cuntestu, dichjarazioni annantu à "l'intervenzione in l'economia di u mercatu" dopu à a decisione pertinente BRSA ùn sò micca realistiche è luntanu da a bona fede.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*