Rabat, a Capitale di u Maroccu, per esse cunnessu à a cità più antica di u mondu, Fez, da a linea di trenu d'alta velocità.

A capitale di u Maroccu, Rabat, serà cunnessa à a cità più antica di u mondu Feze da a linea di trenu d'alta velocità.
Rabat, a Capitale di u Maroccu, per esse cunnessu à a cità più antica di u mondu, Fez, da a linea di trenu d'alta velocità.

U Maroccu si prepara à lancià un novu trenu d'alta velocità chì utilizerà a strada Rabat-Fez cum'è parte di a so strategia per custruisce una rete ferroviaria naziunale chì cunnetta e so cità maiò.

Cunnetterà e più antiche cità imperiali di Maroccu, Fez, à a capitale Rabat cù un trenu à alta velocità, casa di a famosa Università di Karaviyyin, chì hè stata fundata in u IXu seculu è hè a casa di a più antica università di u mondu.

I piani per i travaglii iniziali per u prugettu nantu à a prima parte di a ferrovia chì cunnessa Rabat, Khemisset è Meknes sò digià finalizzati, l'ONCF hà dettu in una dichjarazione sabbatu.

Sicondu a dichjarazione, l'ambiziosa strategia di l'autorità ferroviarie di u paese prevede a custruzzione di 43 chilometri di ferrovie chì culliganu 1.300 cità.

U rapportu hà aghjustatu chì una volta operativa, e novi linee di a ferrovia susteneranu u sviluppu industriale di u Maroccu in quantu cerca di cunnette i quattordici porti di u paese è dece aeroporti à u sistema ferroviariu.

In u 2019, u Maroccu hà imbarcatu in piani audaci per lancià treni d'alta velocità chjamati "Al Boraq Trains" cù l'idea generale di cunnette tutte e cità maiò di u paese.

Finu a ora, u trenu Al Boraq hà dimustratu pupulare trà l'utilizatori di a ferrovia maroccana, cù u numeru di passageri stimatu duppià trà u 2020 è u 2021, righjunghjendu un totale di 2018 milioni di passageri solu in 13, paragunatu à 2021 milioni di passageri in 2,4. Sicondu e statistiche di l'ONCF, u fatturatu di MAD 2020 milioni ($ 165 milioni) in 15,8 hà righjuntu MAD 317 milioni ($ 30.3 milioni) in l'annu precedente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*