1,5 milioni di passeggeri di navi da crociera visitanu Istanbul

Milioni di passageri di navi da crociera visitanu Istanbul
1,5 milioni di passeggeri di navi da crociera visitanu Istanbul

Cum'è l'impurtanza di u turismu di crociera, l'ingudu chì furnisce cresce ghjornu per ghjornu. Quelli chì anu pigliatu a cruciera dicenu chì anu spesu 750 dollari in i porti chì anu firmatu durante u so viaghju di sette ghjorni. U prughjettu di Galataport appena finitu face una cuntribuzione impurtante à l'aumentu di i rivenuti turistici di u nostru paese.

L'impurtanza di u turismu di crociera in e destinazioni custieri, chì hè trà e forze mutore in l'industria turistica glubale, cresce ghjornu per ghjornu. Sicondu i dati publicati da l'Associazione Internaziunale di Cruise Lines, u rapprisentante internaziunale di l'industria, 5 da ogni 3 persone chì partenu in una cruciera dicenu chì tornanu à una destinazione per a prima volta in una nave di cruciera, mentre spende 750 dollari. per persona in i porti chì si fermanu durante u so viaghju di sette ghjorni. I figuri publicati da a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi indicanu chì u numeru di passageri di crociera chì arrivanu in u nostru paese, chì era 2021 in ghjennaghju - ghjugnu 232, hà righjuntu 186 in u listessu periodu di questu annu. U prughjettu di Galataport recentemente finitu hà un rolu impurtante in questa crescita. Galataport, una di e tappe principali di e navi da crociera, attrae l'attenzione di i passageri di crociera in diversi campi da a gastronomia à u disignu, da a musica à i shopping, mentre chì i prudutti è e soluzioni di l'imprese domestiche in u settore di a custruzzione facenu i viaghji di i visitori cunfortu. è cuntribuisce indirettamente à l'ecunumia di u paese.

E soluzioni domestiche sò diventate una firma in Galataport

Okan Cüntay, Direttore Generale di ABS Yapı, chì travaglia per eliminà e differenze di livellu longu a costa di 1,2 chilometri di Galataport, hà valutatu u prublema cù e seguenti parolle: Hè a porta di Istanbul per u mondu da u mare. U portu, cù un investimentu di 1,7 miliardi di dollari, hè trà i prughjetti portu più impurtanti in u mondu. Avemu finitu u nostru travagliu in Galataport per chì i turisti chì volenu cuntribuisce à l'ecunumia turca è scopre u nostru paese ponu passà un tempu còmode in i so destinazioni. Participendu à u prughjettu di aumentà a costa di 1,2 km cù u sistema di cassero ABS Plus, avemu trasfurmatu e nostre suluzioni sviluppate cù l'ultime tecnulugia in benefici lucali ".

I zoni utili sò stati creati nantu à a costa

Dichjarà chì anu realizatu travaglii intensivi longu à a costa durante u periodu di custruzzione di Galataport, Okan Cüntay hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u prughjettu di l'aghjurnamentu di a costa: "Sistema di furmagliu ciecu à l'altezza di H1,2 cm è H30 cm per eliminà e differenze di livellu nantu à a costa di 60 km di Galataport Istanbul, avemu usatu Dopu u prucessu, avemu pigliatu tutte e cunnessione di fontaneria pertinenti nantu à u cimentu grazia à i canali di fontaneria chì sò facilmente passati sottu u sistema di forma. Dopu l'inchinendu cù u sistema di furmagliu ABS Plus, avemu versatu 10 cm di cimentu nantu à ellu è creanu un pavimentu di cimentu rinfurzatu. In questu modu, avemu ottinutu un grande benefiziu è cunvenzione in tuttu u prughjettu passendu l'installazione elettrica, acqua è meccanica, chì sò largamente usate in a zona, attraversu e galerie di stallazione formate da u sistema ABS Plus. Utilizendu e nostre suluzioni sviluppate cù l'ultime tecnulugia in a custruzzione di Galataport, avemu creatu una zona utile sia per e squadre sia per i visitori ".

1,5 milioni di passageri di crociera visitanu Istanbul ogni annu

Sottulineendu chì u parcheghju sotterraneo cù una capacità di veiculi 2, chì hè unu di i pilastri di u prugettu, furnisce una soluzione pratica à u prublema di parcheghju di a cità, u direttore generale di ABS Yapı, Okan Cüntay, hà trasmessu i benefici di Galataport à a crociera di u nostru paese. turisimu cù e seguenti parolle : « I porti di cruciera cuntinueghjanu à aumentà a so parte in u turisimu custieri. Hè previstu chì un totale di 400 milioni di turisti in crociera visitanu Istanbul ogni annu attraversu Galataport. Semu fieri di participà à stu prughjettu impurtante, chì hè a porta di Istanbul per u mondu per mare, è di trasfurmà e nostre soluzioni domestiche in benefici per l'ecunumia di u paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*