U 10u Simposiu Internaziunale di Ponti d'Acciaio hà iniziatu in Istanbul

U Simposiu Internaziunale di Ponti d'Acciaio hà iniziatu in Istanbul
U 10u Simposiu Internaziunale di Ponti d'Acciaio hà iniziatu in Istanbul

Urganizatu da l'Associazione Turca Structural Steel (TUCSA), u 10u Simposiu Internaziunale di Ponti d'Acciaio hà iniziatu in Istanbul u marcuri 21 di settembre cù a participazione di u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, u Vice Direttore Generale Selahattin Bayramçavuş, i dirigenti è i rapprisentanti di u settore lucali è stranieri chì sò esperti in i so campi.

"Custruemu opere chì servenu l'umanità è aumentanu u cunfortu stradale"

Uraloğlu attirò l'attenzione à l'impurtanza di u simposiu; "Mentre i travaglii di custruzzione chì servenu l'umanità è aumentanu u cunfortu stradale; Attachemu ancu una grande impurtanza à l'urganisazioni chì ci permettenu di mostrà e nostre opere è di vede u prestigiu ghjustu chì avemu guadagnatu in l'arena internaziunale ". disse.

U nostru Direttore Generale hà dichjaratu ch'ellu hà cridutu chì l'avvenimentu di dui ghjorni cù u tema di "cinque ponti di sospensione d'acciaio chì uniscenu l'Europa à l'Asia" serà ancu un specchiu di 15 anni di sviluppu da u 50 July Martyrs Bridge, u primu ponte di sospensione d'acciaio di Turchia.

Generale sottolineando chì a custruzzione di u Ponte Fatih Sultan Mehmet dopu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu, i travaglii stradali divisi chì anu cuminciatu à esse implementati in u 2003 in u scopu di u Pianu d'Azzione d'Emergenza, è l'autostrade implementate cù u metudu Build-Operate-Transfer. in l'anni 2010 sò sviluppi impurtanti chì acceleranu a custruzzione di ponti in u nostru paese.U nostru capu hà dettu chì parechji ponti d'acciaio sò stati implementati cù metudi diffirenti.

"1915 Çanakkale Bridge, u più grande ponte di sospensione mid-span di u mondu"

Dichjarà chì solu in l'ultimi anni, grandi opere cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, 1915 Çanakkale Bridge, Nissibi Bridge, Ağın Bridge, Kömürhan Bridge, Tohma Bridge sò stati purtati in u nostru paese, u General Manager Uraloğlu hà dettu; "U ponte di Çanakkale di u 1915, chì avemu messu in serviziu in marzu di questu annu, hè u più grande ponte di sospensione Mid-Span di u mondu cù una portata mediana di 2.023 metri, è hè diventatu ancu u primu ponte à superà a portata media di 2 mila metri. U ponte cù una lunghezza di traversata tutale di 4.608 1915 m cù i so campate laterali è i viadutti di avvicinamentu ; Hè u ponte di simboli induve a cunniscenza, l'esperienza, l'esperienza è l'estetica si riuniscenu. In u 9 u ponte di Çanakkale, cunziddi l'alta velocità di u ventu di a regione, hè stata aduprata una piattaforma d'acciaio ortotropica di 45 m di larghezza cù un spaziu di rifugiu mediu di XNUMX m. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Uraloğlu hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di aumentà a lunghezza di u ponte in a reta stradale à 2023 km in 771, aghjustendu chì culleganu a parte nordu di a cità à l'università, l'Hospital di a cità, u stadiu è l'Autostrada Adana-Mersin ininterrottamente cù lu 1.669 m-long Adana 15 lugliu Martyrs Bridge annunciatu ch'elli sò cuntinuà a custruzzione di Yusufeli Central Viaduct è parechji altri prughjetti di ponte.

Sottulineendu chì cuntinueghjanu ancu u so travagliu di mantenimentu nantu à e strutture d'arte, Uraloğlu hà dettu chì assicuranu chì i ponti furniscenu un trasportu còmode è sicuru per tutta a so vita di serviziu, è in questu scopu, 1.343 ponti sò stati riparati è 414 ponti storichi sò stati restaurati in u paese. ultimi vint'anni.

Enfatizendu chì, mentri elevendu u standard di strada cum'è un paese, anu avutu l'uppurtunità di applicà e tecnulugii di ponti più avanzati è tecniche di custruzzione, u Direttore Generale hà dettu chì anu ancu ottinutu guadagnà significativu in termini di cunniscenza cù ogni prughjettu implementatu; U nostru paese, chì hà iniziatu a custruzzione di ponti di sospensione d'acciaio impurtandu tecnulugia 50 anni fà, hè avà custruendu prughjetti guasi sanu custituiti da ingegneria domestica; Hà dettu ancu chì l'imprese in u settore sò equipate per impegnà a custruzzione di parechji prughjetti in diversi cuntinenti è paesi di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*