Risultato di l'offerta di custruzzione di a pianta di trattamentu di l'acqua di Çiğli

Risultato di l'offerta di custruzzione di a Stazioni di Trattamentu di Cigli
Foto: IZSU

A 4a fase di licitazione di a Impianto di Trattamentu Biologicu Avanzatu di Çiğli, chì hè trà e più grandi strutture in Turchia in u so campu, hè stata tenuta da a Direzzione Generale di İZSU. A cumissione di l'offerta annuncerà u risultatu di l'offerta, per a quale una sola impresa hà presentatu un'offerta, in i ghjorni à vene dopu a so valutazione.

L'offerta per a 4a fase di a seconda custruzzione di furnimentu di l'Impianto di Trattamentu Biologicu Avanzatu di Çiğli hè stata tenuta à a Direzzione Generale İZSU. Faber İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş., chì hà participatu à l'offerta cum'è l'unicu offerente per u prughjettu, u so costu apprussimativu hè statu determinatu cum'è 516 milioni 315 TL. è ARBIOGAZ Environmental Technologies Industry and Trade Inc. partenariatu hà presentatu una offerta di 598 milioni 650 mila lire. A decisione finale serà annunziata in i ghjorni à vene in u quadru di a valutazione di a cummissione di l'offerta in cunfurmità cù l'Articulu 16/3 di u Comunicatu di l'Acquistu Publicu.

A capacità di u stabilimentu cresce à 820 mila 800 metri cubi.

Cù l'unità di trattamentu di a 4a fase prughjettata, 216 mila metri cubi di capacità supplementaria di purificazione saranu ottenute per ghjornu. A capacità di trattamentu di ogni ghjornu di 604 mila 800 metri cubi serà aumentata à 820 mila 800 metri cubi. Cusì, a pianta di trattamentu di Çiğli serà di novu in u primu locu cum'è a pianta di trattamentu cù a più alta capacità in Turchia.

U mantenimentu è rinnuvamentu necessariu in a pianta di trattamentu di l'acqua di Çiğli, chì opera 24 ore à ghjornu, accelerà cù l'intruduzione di a 4a fase, è serà pussibule di trattà l'acqua residuale à un flussu più altu in tempu di pioggia. Cum'è in a pianta di trattamentu esistente, l'acqua residuale in e novi linee da esse custruite seranu trattate cù metudi puramente biologichi è ùn saranu micca aduprati chimichi.

Hè vitale per a pulizia di u Golfu

Opere di quarta fase, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHè trà i passi più impurtanti versu a limpezza di u Golfu è u rinascimentu di u so ecosistema. In l'Impianto Biològicu Avanzatu di Trattamentu di Acque Reflue Çiğli, chì i travaglii di revisione sò stati iniziati in l'estiu di u 2022, e piscine biologiche è e unità cunnesse à e piscine sò ancu rinnuvate. I travaglii di rivisione ghjucanu un rolu impurtante in mantene a qualità di l'acqua di trattamentu di a pianta è l'efficienza di a pianta à u livellu desideratu finu à a fine di a quarta fase, a seconda custruzzione di supply supply.

L'offerta copre a custruzzione di l'impianto di depurazione (cumprese opere civili, meccaniche, elettriche, cumissioni è furmazione) cù metudi biologichi avanzati cù un flussu mediu di 2,5 m3 / s (capacità 216000 m3 / ghjornu. 630 (Seicentu Trenta). ) da a spedizione di u situ) hè u ghjornu calendariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*