U ghjornu 6 nantu à u Tour Storicu in Bicicletta

Per a prima volta, u vincitore generale di a classificazione individuale ùn hà cambiatu finu à a tappa di scalata di u TOUR. À u principiu di a tappa, l'atleta DSM-Firmenich Tobias Andresen era u pruprietariu di a maglia Turchese. Tutti l'ochji sò senza dubbitu vultati versu a fine di u stadiu. Perchè forse un altru atleta purtassi a maglia Turchese invece di i sprinters chì ùn li piacia micca assai u palcuscenicu di scalata. In fatti, Frank Van Den Broek divintò u novu pruprietariu di u Turquoise Jersey. In novu, cum'è avemu principiatu a tappa, avemu vistu l'atleta di Bike Aid Vinzent Dorn cum'è u pruprietariu di i maglie bianchi è rossi. Giovanni Lonardi de l'équipe Polti Kometa a porté le maillot de sprint et il est resté avec lui à la fin de l'étape.

153 ATLETI AVANTU A PARTENZA

11.56 atleti partianu da l'area di Kuşadası Marina à 153. Danny Van Poppel di a squadra Bora Hansgrohe è l'atleta di Novo Nordisk Matyas Kopecky eranu fora di a corsa perchè ùn anu micca firmatu. Immediatamente dopu à u principiu, dui atleti Astana scappavanu. Apertu u distaccu, prima da 20, dopu da 25 seconde. Hà pigliatu u pelotonu prima ch'ellu puderia ancu andà à 5 chilometri. À u chilometru 21, i stessi atleti di Astana, Davide Ballerini è Nicolas Vinokurov, anu pruvatu à attaccà, ma u pelotonu li hà pigliatu di novu. U 25esimu chilometru di a tappa hè statu passatu è i ciclisti cuminciaru à ghjunghje versu a porta di bonus sprint.

À FINI DI A 6ª TAppa, I COSTUMI TROVANI I SO PROPRIETARI

U Spor Toto-sponsored Turquoise Jersey, datu à u capu di a classificazione generale, hè vintu da Frank van den Broek da a squadra DSM-firmenich. L'atleta belga hè statu datu a so maglia da u presidente di a Federazione Turca di Ciclismo, Emin Müftüoğlu.

Giovanni Lonardi di a Polti Kometa Team hà vintu u Maillot Vert sponsorizatu da Mosso, chì hè datu à u capu di a classificazione à punti. U Direttore Provinciale di Ghjuventù è Sport Manisa Yunus Öztürk hà vistutu l'atleta in u so swimsuit.

Vinzent Dorn da a squadra di Bike Aid vincìu a Jersey Turchia di l'Airlines Red, chì hè datu à u capu di a classa King of the Mountains. U cumandante di u Regimentu di Gendarmeria Provinciale di Manisa, u General Brigadier Zafer Tombul, hà prisentatu u swimsuit à l'atleta.

Vinzent Dorn da a squadra di Bike Aid hà vintu u Swimsuit White sponsorizatu da goturkiye.com, chì hè datu à u capu di a classa di Bellezza Turca. U guvernatore di u distrittu di Manisa Fatih General hà vistutu l'atleta in u so swimsuit.

U TOUR CONTINUÀ DUMANE CU L'İZMİR (ÇEŞME) - İZMİR LEG.

A tappa Izmir (Çeşme) - Izmir di 59 chilomitri si svolgerà dumane cum'è a settima tappa di u ghjornu di u 125.4th Tour presidenziale Turchia Ciclista.

U Tour Ciclista Presidenziale di Turchia di 1.188 chilometri, chì hà iniziatu cù a tappa Antalya-Antalya dumenica scorsa, si finisce cù a tappa Istanbul-Istanbul di 105.4 chilometri chì si curria dumenica.