A Cina si tuffa in profondità cù una nave chì rivoluziona l'archeologia marittima

A prima nave multifunzionale di ricerca scientifica è archeologica di a Cina, una nave di esplorazione è di scavà offshore per estrae antichi artefatti culturali da u fondu di u mari, hè stata attraccata in u distrittu Nansha di a cità di Guangzhou in Guangdong, a pruvincia di u Sud di a Cina, u sabbatu 20 d'aprile.

A nave multifunzionale, chì hè longu 104 metri è porta circa 10 mila tunnellate d'acqua, hè stata cuncepita, sviluppata è custruita interamente da a Cina. A nave hè capace di ricerca scientifica offshore è di ricerca di beni culturali nantu à u fondu di u mari, è ancu di ricerca intornu à i mari polari durante a staghjoni d'estate cù a so capacità di ghiacciata bidirezionale.

Per d 'altra banda, a nave pò accoglie 80 persone è viaghja à una velocità massima di 16 nodi (circa 30 chilometri per ora). A nave, chì a custruzzione hà iniziatu in ghjugnu 2023, necessitava un investimentu tutale di 800 milioni di yuan (circa 112,7 milioni di dollari).

I tecnulugii basi applicati in u prucessu di cuncepimentu è di custruzzione in termini di cuncepimentu, cuntrollu intelligente, carichi utili in i zoni ghiacciati è u disignu integratu di a struttura di carichi pesanti sò stati presentati à He Guangwei, Deputy Chief Engineer di Guangzhou Shipyard International Company of China State Shipbuilding Corporation Hè rivoluzionariu. A nave, chì serà verificata, sguassata ancu di i più minimi difetti, è chì i spazi viventi seranu equipati quantu necessariu, serà prima purtatu in viaghji di prova in mare è serà pronta per a consegna cum'è previstu à u principiu di u 2025.